Przygotowania do kpl. regeneracji tylnej belki :-)
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Przygotowania do kpl. regeneracji tylnej belki :-)
Nareszcie bede miał nowy tylny zawias
a to moje przygotowania
swoja droga czy byłby ktos chętny do kupna tylnych amotyzatorów eibach sprawnosć 60-70% twarde ?, bo zastanawiam się nad załozeniem od razu tych avo
a to moje przygotowania
swoja droga czy byłby ktos chętny do kupna tylnych amotyzatorów eibach sprawnosć 60-70% twarde ?, bo zastanawiam się nad załozeniem od razu tych avo
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Gonzo- napisze po całej operacji co i jak tak dla ciekawych
jak na razie to czopy załatwiłem taniej po 100zł szt normalnie 140-150
łożyska kpl naprawczy za 75zł szt ze zniżka w Inter-cars normalnie 90zł są różne a najważniejsze żeby były gesto te rolki bo sa też takie które maja żadkie rolki i ponoć szybko padaja
Zen- tez na nowo odczuje przyjemność z jazdy bo robię u tej samej osoby co ty ale martwi mnie że same czopy i łopzyska to dopiero połowa sukcesu
jak na razie to czopy załatwiłem taniej po 100zł szt normalnie 140-150
łożyska kpl naprawczy za 75zł szt ze zniżka w Inter-cars normalnie 90zł są różne a najważniejsze żeby były gesto te rolki bo sa też takie które maja żadkie rolki i ponoć szybko padaja
Zen- tez na nowo odczuje przyjemność z jazdy bo robię u tej samej osoby co ty ale martwi mnie że same czopy i łopzyska to dopiero połowa sukcesu
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Pagi
- Maniak
- Posty: 1027
- Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
- Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
- Numer Gadu-gadu: 35314
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Panowie, jak bedziecie mieli wyjechana ta powierzchnie w belce gdzie wchodzi lozysko to to nic nie da wymiana lozysk i czopow, lozysko szybko szlag trafi jak nie bedzie idealnie przylegalo do powierzchni w belce.
Ja obydwu autach (205 i 405) robilem belke u tego samego goscia, sposobem wstawiania tulei zamiast lozysk, 405 tka jezdzi juz na tym z 60tys i nie ma zadnych problemow, 205tka troche krocej ale tez nic sie nie dzieje.
Odpada wtedy koszt lozysk i czopow, bo stare wyjechane sie przetacza. koszt calkowity takiej operacji, jak zawiezie sie wymontowana belke jakie 250-300zł.
Ja obydwu autach (205 i 405) robilem belke u tego samego goscia, sposobem wstawiania tulei zamiast lozysk, 405 tka jezdzi juz na tym z 60tys i nie ma zadnych problemow, 205tka troche krocej ale tez nic sie nie dzieje.
Odpada wtedy koszt lozysk i czopow, bo stare wyjechane sie przetacza. koszt calkowity takiej operacji, jak zawiezie sie wymontowana belke jakie 250-300zł.
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
no i juz po sprawie mam kompletnie zregenerowaną belkę z 1.9 Gti a co najlepsze na oryginałach
-sprawa wygląda tak że dobrze ze nie oglądałem się za "belkami w których koła stoją prosto" bo to tylko oznaka że nie ma tragedii i tylko i wyłącznie to
-oglądałem trzy belki kupione z Niemiec w których koła stały prosto ale były do smieci, nadawały się z nich tylko wachacze,drążki skrętne i stabilizatory. Rury i mocowania do chrzanu
Jak już zaczynacie czuć szumy i piski jak u mnie to już po zawodach bo u mnie z jednej strony rozsypało się łozysko i czop się wkręcił w belkę i nie dało rady go wybić z rury 20kg młotem myslałem że auto mi prędzej z podnośnika spadnie i mało się nie zalałem byłem wk.....
-z tego co się dowoedziałem to prawie wszystkim idzie prawa strona belki i jak się w pore nie opamięta to wtedy jest po mococowaniu i po rurze i nowe czopy i łozyska są zbędne bo nic nie dadzą
-Pagi zaproponowałem wstawienie tulei w moją stara belkę zamiast łożysk ale on powiedział że mija się to z celem bo nie będzie ona w żaden sposób pracować tak jak normalna belka i tylko będzie trzeć jedno o drugie (da rade, to prowizorka) a troche się zna bo od 10 lat peugeoty robi, Zen do niego ze Starogardu Gdanskiego nawet swoim Mi16 przyjechał
-ogólnie sprawa skończyła się dla mnie dosyć korzystnie bo załapałem się na belkę z 1.9 Gti która była przy mnie składana a nawet kiedyś była wystawiona za chyba 900zł na forum a co jest w niej najlepsze to że juz się nigdy nie posypie o ile będzie smarowana co pół roku . Jest cała w środku wypełniona olejem, uszczelniona nowymi uszczelniaczami na końcach stabilizatora i ma specjalny korek spustowy,
ogólnie się bardzo ciesze
-sprawa wygląda tak że dobrze ze nie oglądałem się za "belkami w których koła stoją prosto" bo to tylko oznaka że nie ma tragedii i tylko i wyłącznie to
-oglądałem trzy belki kupione z Niemiec w których koła stały prosto ale były do smieci, nadawały się z nich tylko wachacze,drążki skrętne i stabilizatory. Rury i mocowania do chrzanu
Jak już zaczynacie czuć szumy i piski jak u mnie to już po zawodach bo u mnie z jednej strony rozsypało się łozysko i czop się wkręcił w belkę i nie dało rady go wybić z rury 20kg młotem myslałem że auto mi prędzej z podnośnika spadnie i mało się nie zalałem byłem wk.....
-z tego co się dowoedziałem to prawie wszystkim idzie prawa strona belki i jak się w pore nie opamięta to wtedy jest po mococowaniu i po rurze i nowe czopy i łozyska są zbędne bo nic nie dadzą
-Pagi zaproponowałem wstawienie tulei w moją stara belkę zamiast łożysk ale on powiedział że mija się to z celem bo nie będzie ona w żaden sposób pracować tak jak normalna belka i tylko będzie trzeć jedno o drugie (da rade, to prowizorka) a troche się zna bo od 10 lat peugeoty robi, Zen do niego ze Starogardu Gdanskiego nawet swoim Mi16 przyjechał
-ogólnie sprawa skończyła się dla mnie dosyć korzystnie bo załapałem się na belkę z 1.9 Gti która była przy mnie składana a nawet kiedyś była wystawiona za chyba 900zł na forum a co jest w niej najlepsze to że juz się nigdy nie posypie o ile będzie smarowana co pół roku . Jest cała w środku wypełniona olejem, uszczelniona nowymi uszczelniaczami na końcach stabilizatora i ma specjalny korek spustowy,
ogólnie się bardzo ciesze
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ps. Avo troche mnie kosztowały bo były ściągane z Anglii, mają regulację twardości i jakąś zamotaną budowę
-mam jakby co komplety naprawcze tylnej belki z Francji z łożyskami gęstymi po 75zł/szt
-czopy są z pod warszawy i mam do nich dostęp cały czas ( dobre i tansze niz inne i to sporo)
-mam do sprzedania stabilizator
-mam jakby co komplety naprawcze tylnej belki z Francji z łożyskami gęstymi po 75zł/szt
-czopy są z pod warszawy i mam do nich dostęp cały czas ( dobre i tansze niz inne i to sporo)
-mam do sprzedania stabilizator
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl