Pokaz ten licznik, jekie ma wyprowadzenia i ile?
Ostatnio pomagalem przemowi, dorwal obrotke z 405tki diesla i działa mu.
U mnie obrotka "zasilana" jest z czujnika na kole zamachowym.
Obrotka ma 4 wyprowadzenia.
1. zasilanie +12V
2. zasilanie masa
3. sygnał z czujnika - wejscie (tez masa)
4. masa na czujnik - wyjscie.
Mase prawdopodobnie prowadzona jest z licznika dlatego, aby uniknac zakloceń.
Czujnik ma 3 piny, jeden z nich to ekran, ktory ja zmasowałem, dwa pozostałe wykorzystujesz do podlaczenia do obrotki, piny 3 i 4, kolejnosc nie ważna.
Czujnik jest cewką i w stanie spoczynku powinienes zmierzyc na nim rezystancje w okolicach 80ohm
Jedyny problem, ale nie wielki
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
to wczaić ktory pin do czego w obrotomierzu, w moim przypadku kolejnosc pinow byla taka jak napisalem, ale moze byc inaczej.
U siebie tego nie wiedzialem, ale wysledzilem po scieżkach, np. sciazka wlazi na jakąs nożke kondensatora, lub scalaka - sprawdzic na obudowie lub w specyfikacji ukladu co jest na tej nozce.
Chyba narazie tyle, jak bedzies zmial problemy to pytaj.
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...