hm...co jest??
- kes19690
- Junior
- Posty: 188
- Rejestracja: 04 maja wt, 2004 4:08 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
hm...co jest??
czasami jest tak ze nie chce mi odpalic, poprostu zero reakcji; kontrolki sie swieca, ale jak daje na start to wszystko gasnie i nic. Najczesciej jest tak jak posiedze w samochodzie np. z włączonym radiem (miałem tak 2 razy). Podjechał kumpel i odpalilismy z kabli i potem wszystko OK. O co chodzi??
- Pagi
- Maniak
- Posty: 1027
- Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
- Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
- Numer Gadu-gadu: 35314
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Raczej nie problemu z ladowaniem, bo skoro po odpaleniu z kabli jak pochodzi jest ok, a jak rozladuszesz troche aku np. radiem to sa problemy.
Sprawdz tak jak koledzy radza, klemy i inne bajery, a ładowanie sprawdz woltomierzem, powinienes miec w okolicach 14,5V na akumulatorze przy chodzacym silniku. Jak nie masz woltomierza to poprostu zdejmij kleme przy pracujacym silniku na lekkim gazie, nie powinien zgasnąć.
Sprawdz tak jak koledzy radza, klemy i inne bajery, a ładowanie sprawdz woltomierzem, powinienes miec w okolicach 14,5V na akumulatorze przy chodzacym silniku. Jak nie masz woltomierza to poprostu zdejmij kleme przy pracujacym silniku na lekkim gazie, nie powinien zgasnąć.
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
-
- Junior
- Posty: 168
- Rejestracja: 15 lis pn, 2004 9:39 pm
- Posiadany PUG: 205 1.6 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Grudziądz
meoda ryzykowna.!!!!!!!!!!!!!!!!14,5V na wolnych obrotach????!!!!chyba na alternatorze od Jelcza!!!!!!Jezeli dysponujesz miernikiem wlacz swiatla mijania wcisnij gazu w granicach 1500 - 3000 tys. i koniecznie musi byc powyzej 13V przy nizszych i ok 14V przy wyzszych.Jak bedzie kiepsko to najpierw przeczysc klemy na aku, sprawdz mase, pasek , ewntualnie styki na alternatorze ( chodzi o kable )