po uruchomieniu kopci na niebiesko... a potem juz przestaje

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
djcinek
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: 27 mar pn, 2006 8:09 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Piekary Śląskie

po uruchomieniu kopci na niebiesko... a potem juz przestaje

Post autor: djcinek »

tak jak w temacie czemu tak jest ? i ile mniej wiecej koszt naprawy ?

moze to byc przez to ze autko dlugo stoji bo przywiazlem go z niemiec i troche juz stoji bo czekam z ost oplatami do 15


następnym razem edytuj posty
djcinek
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: 27 mar pn, 2006 8:09 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Post autor: djcinek »

moze to byc przez to ze autko dlugo stoji bo przywiazlem go z niemiec i troche juz stoji bo czekam z ost oplatami do 15
.... 1.1i TU1M ...LooK...
Awatar użytkownika
Marin205
Peugeot 205 Master
Posty: 3172
Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
Numer Gadu-gadu: 4777015
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontakt:

Post autor: Marin205 »

siwiutko oj siwiutko - oznacza to że silnik jest troche zajechany (choć wolałbym się mylić) według mnie masz do wymiany pierścienie na tłokach - jaki masz model silnika? tak naprawdę po otwarciu silnika mechanik prawdę Ci powie - z odcieni dymu to można tak z grubsza - pozdrawiam
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.

http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
Awatar użytkownika
Przecinak
Junior
Posty: 336
Rejestracja: 19 sty śr, 2005 5:06 pm

Post autor: Przecinak »

Uszczelniacze zaworow na 95%
Peugeot 205 GRIFFE :) Sliczny zielony i z sercem lwa :)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
Awatar użytkownika
Marin205
Peugeot 205 Master
Posty: 3172
Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
Numer Gadu-gadu: 4777015
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontakt:

Post autor: Marin205 »

ja mam uszczelniacze do wymiany i mi nie kopci (TU 1.4)- jak mu przykręce do 7000 tyś - to tylko wywala olej przez zawory dolotowe - mechanik twierdzi że to przypadłość wszystkich silników TU peugeota - ponoć nawet w 206 z tym motorem się tak dzieje z uszczelniaczami
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.

http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
djcinek
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: 27 mar pn, 2006 8:09 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Post autor: djcinek »

model silnika nie wiem 1.1 to jest a silnik jest igielka 100 tys przebiegu silnik jest suchutenki mam od kuzynki go mam ktora pykala nim od nowosci wiec zajechany nie moze byc. Te uszczelniacze predzej. A jaki koszt tych uszczelniaczy duzo roboty ??
.... 1.1i TU1M ...LooK...
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

razem kolo 90-140zl jezeli robisz samemu -chyba ze masz magika, ktory to zrobi bez zrzucania glowicy
djcinek
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: 27 mar pn, 2006 8:09 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Post autor: djcinek »

a jak zrzucam glowice musze ja dac do szlifu ??
.... 1.1i TU1M ...LooK...
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

tak :)
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

nie :)
zalezy w jakim stanie jest uszczelka i plaszczyzna glowicy- co nie znaczy ze nie warto tego zrobic -mowie tylko, ze to nei jest konieczne :P
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

warto też; sprawdzić szczelność , dotrzeć zawory, wymienić rozrząd...... :P
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

rozrzad niekoniecznie -wystarczy pasek i rolka napinacza :P
Awatar użytkownika
Marin205
Peugeot 205 Master
Posty: 3172
Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
Numer Gadu-gadu: 4777015
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontakt:

Post autor: Marin205 »

skoro silnik igiełka to żadne tam robienie półśrodkami bez zdejmowania głowicy, Według mnie zdjąć i zrobić całość głowicy - może się okazać że np: zawór lekko się podebrał - jak robić to komplet - a będzie tip top
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.

http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
Awatar użytkownika
Marin205
Peugeot 205 Master
Posty: 3172
Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
Numer Gadu-gadu: 4777015
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontakt:

Post autor: Marin205 »

Banita pisze:rozrzad niekoniecznie -wystarczy pasek i rolka napinacza :P

tyle że pasek i rolkę wymienia się po 70 tysiącach a skoro kuzynka dbała to napewno wymieniła - można zapytać
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

tak czy siak, sam pasek warto wymienić a resztę rozrządu obejżeć
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
ODPOWIEDZ