po uruchomieniu kopci na niebiesko... a potem juz przestaje
-
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: 27 mar pn, 2006 8:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
po uruchomieniu kopci na niebiesko... a potem juz przestaje
tak jak w temacie czemu tak jest ? i ile mniej wiecej koszt naprawy ?
moze to byc przez to ze autko dlugo stoji bo przywiazlem go z niemiec i troche juz stoji bo czekam z ost oplatami do 15
następnym razem edytuj posty
moze to byc przez to ze autko dlugo stoji bo przywiazlem go z niemiec i troche juz stoji bo czekam z ost oplatami do 15
następnym razem edytuj posty
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
siwiutko oj siwiutko - oznacza to że silnik jest troche zajechany (choć wolałbym się mylić) według mnie masz do wymiany pierścienie na tłokach - jaki masz model silnika? tak naprawdę po otwarciu silnika mechanik prawdę Ci powie - z odcieni dymu to można tak z grubsza - pozdrawiam
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
Uszczelniacze zaworow na 95%
Peugeot 205 GRIFFE
Sliczny zielony i z sercem lwa ![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
ja mam uszczelniacze do wymiany i mi nie kopci (TU 1.4)- jak mu przykręce do 7000 tyś - to tylko wywala olej przez zawory dolotowe - mechanik twierdzi że to przypadłość wszystkich silników TU peugeota - ponoć nawet w 206 z tym motorem się tak dzieje z uszczelniaczami
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
warto też; sprawdzić szczelność , dotrzeć zawory, wymienić rozrząd...... ![Razz :P](./images/smilies/tongue.gif)
![Razz :P](./images/smilies/tongue.gif)
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
skoro silnik igiełka to żadne tam robienie półśrodkami bez zdejmowania głowicy, Według mnie zdjąć i zrobić całość głowicy - może się okazać że np: zawór lekko się podebrał - jak robić to komplet - a będzie tip top
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
tak czy siak, sam pasek warto wymienić a resztę rozrządu obejżeć
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej