opór przy skręcaniu.
opór przy skręcaniu.
jade sobie..., jak skręcam, jest normalnie - lekko, w pewnym momencie (około 1/4 obrotu) - opór - a potem znowu lekko już do końca. Działa tak w obie strony - symetrycznie. Przy wychodzeniu z zakrętu kierownica próbuje wracac do pionu, ale w miejscu oporu ... niestety utyka. (jak ją przekręce przez ten moment, to dalej już jest normalnie).
a dodam, żę kierownica była lekko wysunięta w strone kierowcy, bo obcierała o kolumne, podczas kręcenia. Czy to się jakoś "dotrze" czy musze przywrócić pierwotne położenie kierownicy względem kolumny ?
a dodam, żę kierownica była lekko wysunięta w strone kierowcy, bo obcierała o kolumne, podczas kręcenia. Czy to się jakoś "dotrze" czy musze przywrócić pierwotne położenie kierownicy względem kolumny ?
- Ninja
- Uzalezniony
- Posty: 640
- Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
- Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Ząbki k. W-wy
U mnie byly raz bardzo podobne objawy jak samochod stal kilka dni pod domem niejezdzony. W tym czasie byly deszcze, w nocy przymrozki, pozniej nawet sniegi a potem roztopy, i kiedy po tygodniu wsiadlem to tez w pewnym miejscu kierownica zajebiste opory stawiala. Kilka dni minelo zanim sie "rozjezdzila".
Mi sie zdaje ze moze gdzies za duzo wilgosci sie dostalo, cos tam sie zastalo i troche przykorodowalo... Sam nie wiem.
U Ciebie pewnie przyczyna jest zupelnie inna. Mi tez w tej chwili krzyzak do glowy przychodzi.
Mi sie zdaje ze moze gdzies za duzo wilgosci sie dostalo, cos tam sie zastalo i troche przykorodowalo... Sam nie wiem.
U Ciebie pewnie przyczyna jest zupelnie inna. Mi tez w tej chwili krzyzak do glowy przychodzi.
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: opór przy skręcaniu.
milo pisze:jade sobie..., jak skręcam, jest normalnie - lekko, w pewnym momencie (około 1/4 obrotu) - opór - a potem znowu lekko już do końca. Działa tak w obie strony - symetrycznie. Przy wychodzeniu z zakrętu kierownica próbuje wracac do pionu, ale w miejscu oporu ... niestety utyka. (jak ją przekręce przez ten moment, to dalej już jest normalnie).
a dodam, żę kierownica była lekko wysunięta w strone kierowcy, bo obcierała o kolumne, podczas kręcenia. Czy to się jakoś "dotrze" czy musze przywrócić pierwotne położenie kierownicy względem kolumny ?
masz wspomaganie?
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- Ninja
- Uzalezniony
- Posty: 640
- Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
- Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Ząbki k. W-wy
Wlasnie, a moze masz wspomaganie?
Bo jezeli masz to pewnie masz niskie cisnienie plynu (oleju) w ukladzie wspomagania.
Kiedys kolega kupil szrotowatego pontiaca i mial wyciek tego plynu. Przy niskim cisnieniu trzeba bylo sie pietami zapierac zeby kierownica skrecic . Z tym ze wtedy slychac tez halas jakby ktos metal o metal pilowal.
Bo jezeli masz to pewnie masz niskie cisnienie plynu (oleju) w ukladzie wspomagania.
Kiedys kolega kupil szrotowatego pontiaca i mial wyciek tego plynu. Przy niskim cisnieniu trzeba bylo sie pietami zapierac zeby kierownica skrecic . Z tym ze wtedy slychac tez halas jakby ktos metal o metal pilowal.
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Sprawdz poziom plynu i czy nie masz pozaginanych za mocno przewodow wspomaganiamilo pisze:tak, z tego co mówicie, to może być krzyżak, bo rzeczywiście blokuje sie na każdym obrocie w tym samym miejscu w obu kierunkach. Hmm... musze to sprawdzić. W każdym razie dzięki.
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Hej!
Mozesz miec walnieta maglownice. Byc moze wyciekl ci z niej olej, a maglownica sie przytarla, lub moze cos w nia wlazlo, i ci przyciera?! Moze to byc piasek lub inny syf.
Sprawdz oslony drazkow, czy sa cale, podotykaj, poogladaj... moze cos tam?!
Mozesz miec walnieta maglownice. Byc moze wyciekl ci z niej olej, a maglownica sie przytarla, lub moze cos w nia wlazlo, i ci przyciera?! Moze to byc piasek lub inny syf.
Sprawdz oslony drazkow, czy sa cale, podotykaj, poogladaj... moze cos tam?!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Hmm moze to tez byl lozysko McPhersona! Te u gory, co siedzi w kielichu.
Jak sie ono przytrze, to wlasnie ciezko zaczyna sie krecic kierownica, i mozna nawet w kolko jezdzic, nie trzymajac kierownicy!
Kosztuje to cos nie wiele...
Jak sie ono przytrze, to wlasnie ciezko zaczyna sie krecic kierownica, i mozna nawet w kolko jezdzic, nie trzymajac kierownicy!
Kosztuje to cos nie wiele...
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
ja zawsze przy wymianie amorow wymieniam lozyska mcpersonowKaktus pisze:Hmm moze to tez byl lozysko McPhersona! Te u gory, co siedzi w kielichu.
Jak sie ono przytrze, to wlasnie ciezko zaczyna sie krecic kierownica, i mozna nawet w kolko jezdzic, nie trzymajac kierownicy!
Kosztuje to cos nie wiele...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"