Auto odstawilem do garazu. Wymienilem pasek rozrzadu, filtr powietrze, filtr paliwa, puszke pod kolektorem wydechowym (chyba sie to nazywa "puszka rezonansowa" , nie wiem ) oraz rure wydechowa , gduz byla dziurawa.
Rozrzad zablokowalem na 4 blokady (jedna na walku rozrzadu, dwie na pompie wtryskowej , oraz jedna na kole zamachowym). Wiec wykluczam tu raczej zle zalozony pasek.
Filtr powietrza chyba nie ma nic do tego Chociaz urwala mi sie sruba obudowy tego filtra, jest teraz troche przerobionec i widze ze nie rpzylega tak dobrze ta gorna pokrywa jak powinna , sa streliny malutkie, nie pamietam jak bylo wczesniej.
Rura wydechowa , autem jezdzi sie znacznie ciszej ) , ale chyba to nie wina?
Filtr paliwa, to z nim wiaze problem. Chcialem odpowietrzyc uklad, ale probowalem to przy filtrze, jest tam taka srobka od gory, cos tam powietrze ucieklo. Auto odpalilo spoko , ale zgaslo. Nasteopnym razem krece, po zgasnieciu kontroli swiec, i nic, puszczac rozrucsznik , jeszcze raz krece i odpala odrazu. Nie wiedzialem jak dokladnie sie odpowietrza, to tak zostawilem. Jadac do domu wszystko OK, jedzie na wyzszych obrotach jak wczesniej, dalej ma moc (te cale 60KM , heh , potwor ;] ) Ale kazde skrzyzowanie, spadaja obroty tak nisko ze juz chce zgasnac, gdy nie dodaje gazu , po chwili gasnie.
Dojechalem do domu i zastanawiam sie czy przez ten kawalek drogi (jakies 10km) by sie sam nie otpowietrzyl?!? Przed chwila wyczytalem w ksiazce jak powinno sie to dobrze odpiowietrzyc, ale me pytanie, czy to napewno przyczyna zapowietrzonego ukladu paliwowego, zwlaszcza ze silnik juz przejecha, ponad 10km.
Prosze o jakies uwagi osob w temacie jesli chodzi o Diesele. Ja pierwszy raz cos grzebalem przy silniku wysokopreznym
Pozdrawiam!
[1.8 Diesel] Gasnie na jalowym
Jak to bosch, a zapewne tak, to sam się w chwilę odpowietrza - pod warunkiem że dalej nie łapie bąbli
Bosch nawet z lekkim powietrzem chodzi prawie dobrze - póki jakieś paliwo dolatuje
Podejrzewam że gdzieś łapie powietrze z paliwem - sprawdź dokładnie węże i obudowę filtra!! ręczna pompka lubi puszczać powietrze!
Załóż przezroczysty przewód między filtr a pompe i wszystko zobaczysz!
Bosch nawet z lekkim powietrzem chodzi prawie dobrze - póki jakieś paliwo dolatuje
Podejrzewam że gdzieś łapie powietrze z paliwem - sprawdź dokładnie węże i obudowę filtra!! ręczna pompka lubi puszczać powietrze!
Załóż przezroczysty przewód między filtr a pompe i wszystko zobaczysz!
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
- samer
- Uzalezniony
- Posty: 741
- Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Odpowietrzylem uklad paliwowy, bylo fjannie, ale ciagle sam sie zapowietrzal , zwlaszcza jak troche postal. Musialem za kazdym razem, rano nakrecic sie rozrusznikiem, no i pierwsze kilometry nie byly ciekawe, bo gasl.
Wkoncu znalazlem czas , aby zajrzec pod maske raz jeszcze. Parze na ten nowy filtr (mam juz jakis zammienik z filtrona ( , czyli nie taki, w ktorym sie wymienia tlyko wkladke, poprostu caly filtr, jak w GTi) Patrze na te weze , biore srobokret, cche dokrecic, ale mocno siedzia, ale biore w reke, i widze ze jeden (ten z baku do filtra) da sie pokrecic , hmm , wymienilem cybant, zakrecilem dobrze i wszystko wrocilo do normy )
Pozdro
Wkoncu znalazlem czas , aby zajrzec pod maske raz jeszcze. Parze na ten nowy filtr (mam juz jakis zammienik z filtrona ( , czyli nie taki, w ktorym sie wymienia tlyko wkladke, poprostu caly filtr, jak w GTi) Patrze na te weze , biore srobokret, cche dokrecic, ale mocno siedzia, ale biore w reke, i widze ze jeden (ten z baku do filtra) da sie pokrecic , hmm , wymienilem cybant, zakrecilem dobrze i wszystko wrocilo do normy )
Pozdro