Kontrolka "STOP-natychmiast zatrzymać auto" grrrr.
Nie chce straszyc, ale jezeli "mryga" tylko na wolnych obrotach, to nie wina wtyczek od temp wody, tylko cisnienia oleju -jezeli wymieniales panewki, to moze puszczac walkiem rozrzadu -w kazdym razie albo czujnik jest zepsuty (nowy kosztuje 20zl), albo czeka cie rozbieranie gory lub dolu -zalezy gdzie puszcza
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
dokładne obserwacje co do wskażnika i kontrolki ciśnienia oleju ( obserwacja z prawego fotela )
- zimny silnik ciśnienie ok 6 bar bez wzgledu na obroty
- temp oleju ok 80 stopni, na wolnych obrotach 3 bary 3000obr /min 4 bary
- temp. oleju 90 pare stopni (wyżej sie nie podnosi) 900 - 1000obr/min 1,2 bar, 3000obr/min 2-2,5 bar
Co do kontrolki cięnienia oleju:
1. przy zmianie biegu chwilowo obroty spadaja na 400-500 (mrugnie kontrolna, wskaznik ciśnienia na 0) wracaja na 700-900 ( nie pali sie, a ciśnienie oleju ok 1,2 bar)
2. temp oleju 90-95 stopni, obroty skacza miedz 650-800 lekko sie żarzy
moze zwiekszyć obroty na jałowym do 1000 ???, a jak zwiekszyć to gdzie jest srubka do regulacji ( moze to ta nad przepustnicą ???)
- zimny silnik ciśnienie ok 6 bar bez wzgledu na obroty
- temp oleju ok 80 stopni, na wolnych obrotach 3 bary 3000obr /min 4 bary
- temp. oleju 90 pare stopni (wyżej sie nie podnosi) 900 - 1000obr/min 1,2 bar, 3000obr/min 2-2,5 bar
Co do kontrolki cięnienia oleju:
1. przy zmianie biegu chwilowo obroty spadaja na 400-500 (mrugnie kontrolna, wskaznik ciśnienia na 0) wracaja na 700-900 ( nie pali sie, a ciśnienie oleju ok 1,2 bar)
2. temp oleju 90-95 stopni, obroty skacza miedz 650-800 lekko sie żarzy
moze zwiekszyć obroty na jałowym do 1000 ???, a jak zwiekszyć to gdzie jest srubka do regulacji ( moze to ta nad przepustnicą ???)
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
dziwne?? nie jeździj tylko sprawdź koniecznie ciśnienie oleju w układzie, zmień olej na jakiś dobrej klasy najlepiej klasy 50 lub 60 może się trochę poprawi ale koniecznie sprawdź przyczynę słabego ciśnienia. szkoda robić jeden remont za drugim
na 0 ciśnienie mi spada dopiero jak wyłączę silnik, z kontrolką tak samo.
na 0 ciśnienie mi spada dopiero jak wyłączę silnik, z kontrolką tak samo.
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
Ja te brednie popieram. Im wyzsza liczba oktnowa tym mniejsza kalorycznosc benzyny.Kaktus pisze:Ja tylko wysokooktanowke leje.
Czemu niby mialoby sie nie sprawdzac? Kto takie brednie opowiada?
Bez sensu jest lanie bardzo wysokooktanowej wachy do np stricte seryjnego silnika. Gwarancja ucieczki kilku konikow. Dopiero gdy masz ostro zestrojony motor i zeby chronic sie przed samozaplonej i spalaniem dotonacyjnym dobiera sie odpowiednia liczbe oktanowa paliwa (najczesciej doswiadczalnie, logujac wskazania knock sensora podczas jadzy w warunkach WOT).
A lanie wysokooktanowej tylko po to zeby lepiej sie czuc w aucie prawie seryjnym jest chyba bez sensu.
pozdrawiam
Ja za to mialem podobne problemy z kontrolka hamulca. Doslownie co chwila mrugala.
Pierwsza reakcja: czujnik w zbiorniczku (wszystko ok), pozniej kabel na klockach tez ok, reczny: tez ok. Wszystko sprawdzane miernikiem. Wq****ło mnie to wiec wycialem caly kabel czujnika klockow (bo po co jak wiem w jakim sa stanie), dolalem na maxa plynu hamulcowego i jak reka odjal Skonczyla sie "dyskoteka". W sumie nie wiem co pomoglo
Pierwsza reakcja: czujnik w zbiorniczku (wszystko ok), pozniej kabel na klockach tez ok, reczny: tez ok. Wszystko sprawdzane miernikiem. Wq****ło mnie to wiec wycialem caly kabel czujnika klockow (bo po co jak wiem w jakim sa stanie), dolalem na maxa plynu hamulcowego i jak reka odjal Skonczyla sie "dyskoteka". W sumie nie wiem co pomoglo
ja mam np zdanie takie że możliwe gdy się mieszka w np w niemczech i lejąc się 95 jest 95, w Polsce neistety jest tak że lejąc 99 masz 95, tak więc drajwer w pewnym sensie ma racje i Kaktus również
"groźniejsza jest armia baranów prowadzona przez lwa, niż armia lwów prowadzona przez barana" napoleon bonaparte
tak, jakby jesze po dolaniu wody z 98 robilo sie 95
to dalej jest 98, tyle, ze z dodatkiem wody
swoja droga lalem w niemczech i lalem w polsce -paliwo jest takie samo z ta roznica, ze u nas mozna kupic po prostu wode zamiast paliwa -co w niemczech sie tez zdaza, ale odsetek jest znacznie, znacznie mniejszy
to dalej jest 98, tyle, ze z dodatkiem wody
swoja droga lalem w niemczech i lalem w polsce -paliwo jest takie samo z ta roznica, ze u nas mozna kupic po prostu wode zamiast paliwa -co w niemczech sie tez zdaza, ale odsetek jest znacznie, znacznie mniejszy
- blaszka
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2817
- Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
- Kontakt:
paliw chrzczonych tzw z woda jest u nas bardzo mało tylko tak kazdy mówi ze woda jest i tyle ,ale to nie prawda, najwiecej paliw tzw chrzczonych to takich z dodatkami innych etanoli i innych cieczy paliwo podobnych które własnie powoduja słabe osiagi silnika i niektóre awarie
Jakby w paliwach chrzczonych była woda a takich stacji jest u nas z 80% pewnie to 90% aut tankujacych na takich stacjach po przejechaniu kilkunastu kilometrów by poprostu staneła lub miała problemy wogóle z własciwa praca
Jakby w paliwach chrzczonych była woda a takich stacji jest u nas z 80% pewnie to 90% aut tankujacych na takich stacjach po przejechaniu kilkunastu kilometrów by poprostu staneła lub miała problemy wogóle z własciwa praca
zalezy ile wody...blaszka pisze: 90% aut tankujacych na takich stacjach po przejechaniu kilkunastu kilometrów by poprostu staneła lub miała problemy wogóle z własciwa praca
etanol jest drozszy od benzyny, wiec nie wiem jaki jest sens dolewania go do paliwa
Leje tylko na jednym orlenie i nigdy zadnych problemow nie bylo. Na tej samej stacji qmpel leje do mazdy, ktora tankowalismy tez w niemczech na kilku stacjach -identycznie jezdzi i identycznie spala.
-
- Uzalezniony
- Posty: 689
- Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
- Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
- Numer Gadu-gadu: 6262732
- Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
- Kontakt:
kurde a u mnie jak silnik zimny to mam 3 bary cisnienie oleju natomiast jak mu mocno podeptam to potem na wolnych przygasa kontrolka a w czasie jazdy nie idzie wyżej jak 2 bary. i czasem po dodaniu gazu słychac takie klepniecia tylko nie wiem czy to zawory czy panewki. Co robić i ile bedzie kosztowała (oleju nie bierze)
Pug sprzedany