Pytanie do gazownikow :P
- MistrzuGT
- Junior
- Posty: 460
- Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Walbrzych City
Pytanie do gazownikow :P
mam pytanko- coraz czesciej mysle o zalozeniu instalacji gazowej...
Ale nie chce ladowac butli do bagaznika,tylko tam gdzie jest zapasowka.
I mam kilka pytan:
- czy to u nas bezpieczne??(w razie jakiegos malego dzwona)
- czy jakos tam to trzebaby wzmocnic,podspawac itp.??
-ma ktos moze jakies fotki, jak to wyglada??
Milewidziane opisy
Dzieki
Ale nie chce ladowac butli do bagaznika,tylko tam gdzie jest zapasowka.
I mam kilka pytan:
- czy to u nas bezpieczne??(w razie jakiegos malego dzwona)
- czy jakos tam to trzebaby wzmocnic,podspawac itp.??
-ma ktos moze jakies fotki, jak to wyglada??
Milewidziane opisy
Dzieki
- blaszka
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2817
- Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
- Kontakt:
JA TEZ MYSLE O ZAŁOZENIU GAZU I GO ZAŁOZE ALE BYŁEM OSTATNIO W JEDNYM WARSZTACIE GDZIE ZAKŁADAJA TAKIE INSTALACJE I GOSC MI POWIEDZIAŁ ZE NIE MONTUJA W 205W MIEJSCE KOŁA BO JEST ZBYT NISKO WTEDY ZBIORNIK I NIE POZWALAJA NA TO WYMOGI I JUZ SAM NIE WIEM CO O TYM MYSLEC BO NIEKTÓRZYMAJA TAKI ZBIORNIK WŁASNEI W MIEJSCU KOŁA ZAPASOWEGO
Nie ma mowy o zamontowaniu butli w zapasówce.
Zapasówkę masz przecież podwieszoną na dole.
Żaden zakład Ci tego nie zrobi z prostej przyczyny : takie cuś nie przejdzie badań technicznych.
Sam mam gaznikowca przerobionego na gazik.
Znajomek w skodzie favorit mial wlasnie malego dzwona, (na instalacji przejechał 500 km) więc za 400 kupiłem od niego instalację, a w warsztacie w którym montował uśmiał się tylko gościu jak zapytałem czy takie coś przejdzie. Na szczęście butlę z jego zapasówki wymienili mi na cylindryczny za friko (zbiorniki do zapasówki są średnio o 100pln droższe). Przebili mi gwarancję i wszystkie papierki mam legalne Koszt wszystkiego 800 zeta i mam nówka instalację.
Co lepsze mam tam darmową regulację i moge z każdą pierdułką jechać i im głowę zawracać
Na nieszczęście (oficjalnie) nie można już przekładać instalacji, ale i to da się ominąć.
Pozdrawiam
Zapasówkę masz przecież podwieszoną na dole.
Żaden zakład Ci tego nie zrobi z prostej przyczyny : takie cuś nie przejdzie badań technicznych.
Sam mam gaznikowca przerobionego na gazik.
Znajomek w skodzie favorit mial wlasnie malego dzwona, (na instalacji przejechał 500 km) więc za 400 kupiłem od niego instalację, a w warsztacie w którym montował uśmiał się tylko gościu jak zapytałem czy takie coś przejdzie. Na szczęście butlę z jego zapasówki wymienili mi na cylindryczny za friko (zbiorniki do zapasówki są średnio o 100pln droższe). Przebili mi gwarancję i wszystkie papierki mam legalne Koszt wszystkiego 800 zeta i mam nówka instalację.
Co lepsze mam tam darmową regulację i moge z każdą pierdułką jechać i im głowę zawracać
Na nieszczęście (oficjalnie) nie można już przekładać instalacji, ale i to da się ominąć.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 18 kwie wt, 2006 12:14 pm przez tygrysek_82, łącznie zmieniany 1 raz.
Widziałeś kiedykolwiek butlę gazową podwieszoną z dołu pojazdu ?ja nie bardzo rozumiem, co znaczy "zbyt nisko" , bo przeciez w innych autach jest tak samo, tyle ze zbiornik jest od srodka montowany...
Nie mówię tu bynajmniej o Żukach
Co innego jak zbiornik masz w bagażniku a co innego jak pod podwoziem.
Wyobraź sobie taką sytuację że masz dzwona i zaczyna Ci gaz spie******.
nie uciekasz wtedy tylko zakręcasz zawór w zbiorniku. Pomysl jak musialoby to wyglądać jakbyś miał zbiornik podwieszony na dole.
2 sprawa to zamocowanie.
Zapasówki w 205 widziałeś jak są montowane (ciekawe czy tylko mi w czasie jazdy odkrecila sie sruba mocujaca kolo )
W bagażniku innych aut masz za to otwór w którym nawet na wcisk wchodzi zbiornik. Nie ma prawa sie stamtąd nigdzie ruszyć, a i dostęp do zaworu jest o wiele lepszy.
- MistrzuGT
- Junior
- Posty: 460
- Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Walbrzych City
... no wlasnie- zuk ma pod spodem
a po drugie napewno bym zbiornika z gazem na takiej srubie i haczyku nie zostawil, tylko to by byla jakas wzmocniona konstrukcja...
Dlatego ten na poczatku pytalem, czy ktos tak ma , chcialem jakis opis i fotki
a co do zaworu to nie wiem,czy jak masz dzwona w tyl, to tak latwo dostaniesz sie do bagaznika pelnego gratow,zeby zawor zakrecic...
..a tutaj to tylko myk pod autko i juz )
a po drugie napewno bym zbiornika z gazem na takiej srubie i haczyku nie zostawil, tylko to by byla jakas wzmocniona konstrukcja...
Dlatego ten na poczatku pytalem, czy ktos tak ma , chcialem jakis opis i fotki
a co do zaworu to nie wiem,czy jak masz dzwona w tyl, to tak latwo dostaniesz sie do bagaznika pelnego gratow,zeby zawor zakrecic...
..a tutaj to tylko myk pod autko i juz )
Wygooglowałem np cos takiego
http://www.gzwm.com.pl/oferta01.php3
2 od góry są takie fajne małe cylindryczne zbiorniki.
Jak klikniesz w "zobacz szczegóły"
to masz tam na dole zbiornik 20l tak mały,
że na pewno Ci miejsca za dużo nie zajmie (ok 30 cm szerokosci bagażnika ).
http://www.gzwm.com.pl/oferta01.php3
2 od góry są takie fajne małe cylindryczne zbiorniki.
Jak klikniesz w "zobacz szczegóły"
to masz tam na dole zbiornik 20l tak mały,
że na pewno Ci miejsca za dużo nie zajmie (ok 30 cm szerokosci bagażnika ).
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
A ja mam zbiornik ok 40l.
Co prawda rozwiązanie ma swoje wady: o niektórych można poczytać powyżej, troche ryzykowna jest też bliskość tłumnika (ok. 5cm) i dość niskie mocowanie przewodów do butli.
Ogólnie da się z tym żyć, jeżdżę autem od grudnia i problemów nie miałem nawet w najgłębszym śniegu czy na nierównościach. Auto startuje w sporcie, ma deliaktnie obniżoną belkę więc dla bezpieczeństwa będzie płyta zarówno pod silnikiem jak i butlą.
Jak dorwę cyfrówkę to zarzuce jakieś fotki tego rozwiązania.
Co prawda rozwiązanie ma swoje wady: o niektórych można poczytać powyżej, troche ryzykowna jest też bliskość tłumnika (ok. 5cm) i dość niskie mocowanie przewodów do butli.
Ogólnie da się z tym żyć, jeżdżę autem od grudnia i problemów nie miałem nawet w najgłębszym śniegu czy na nierównościach. Auto startuje w sporcie, ma deliaktnie obniżoną belkę więc dla bezpieczeństwa będzie płyta zarówno pod silnikiem jak i butlą.
Jak dorwę cyfrówkę to zarzuce jakieś fotki tego rozwiązania.
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
z tego co wiem, nie ma problemu z zamontowaniem w miejscu kołą zapasowego pod pojazdem ale chyba montuje się wtedy troszkę inny zbiornik (problem jest z tym co pod przykrywka co jest na górze zwykłej butli. zaprzyjaźniony gazownik chciał mi taką załozyć u żony w 106.
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej