uciełem mój drązek o 6cm.... miodzik teraz jest hehe ... krótki skok, biegi wcale nie wchodzą gorzej... i jestem bardzo zadowolony bz tego.,... (i przy okazji super wygląda...
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu
ja ostatnio też uciąłem ze 7 cm... ale w tym pugu dam sobie spokój, bo po pierwsze... to w pozycji wygodnej fotela nie sięgałbym do "5", a moja kobita to wogóle do żadnego "przedniego" biegu
___________________________________________
ups... hehe nie zauważyłem że już wcześniej to napisałem w tym temacie
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Ciekwa sprawa, ze wraz ze spadkiem temperatury twoj olej nie gestnieje. Tam w citroenie to chyba jakies ponadepokowe oleje macie wzbogacane magiczna woda wislana
gestnieje ale to nie znaczy ze biegi zle wchodza w autach
a po drugie gdy odpalasz auto to wałek w skrzyni sie kreci powodujac wstepne przemieszczenie i nagrzanie oleju w trybach
a biegi to moga zle wchodzic jak masz stary olej lub gdy zmieniasz biegi na nieodpalonym silniku panie znawco
Było tej zimy -30oC i dobrze pamiętam, że pierwsze zmiany biegów po odpaleniu samochodu wchodziły ciężej, jak w klej. Tak do pierwszych świateł gdzie już powoli wzrastała temp. oleju w skrzyni.
a moze ktos poda przykład jak sie zmienia biegi w temp -50C lub -70C nikt z was nei był pugiem na biegunie
taka temperatuta zdarza sie raz na x lat a tam gdzie panuja takie mrozy to sa stosowane całkiem inne płyny w aucie tak aby z zadnym mechanizmem nie było problemu
no ja miałem problemy w zimie jak było koło -25stC. poprastu cieżko wchdziły ale jak sie przejechało 1-2km to juz było OK. Apropos czy w Pugu z silnikiem TU1/M wymienia sie olej w skrzyni biegów? jezeli tak to co ile sie wymienia, gdzie sie wlewa, jaki olej i uwagi dotryczące wymiany .... thx
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu