Regulacja wtrysku / mieszanki / DLA ZNAWCÓW TEMATU
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Regulacja wtrysku / mieszanki / DLA ZNAWCÓW TEMATU
Witam!
Czy ktoś z Was wie jak prawidłowo wyregulować sobie wtrysk? I ustawnić dobra mieszankę
Jak odpalam puga to wskakują mu obroty tak koło 1400 (myśle że to ssanie) i dopuki się nie rozgrzeje to jakby nie miał mocy wcisne buta to się się zadławi i nie idzie
Jak podstawię rekę pod wydech to jest w kropkach, więc wydaje mi się że jest sporo nie spalonego paliwa
jak się rozgrzeje to wszystko wraca do normy i śmiga jak mało kiedy
Chyba jeszcze nikt nic o tym nie pisał oprócz: MOŻE TO ZROBIĆ TYLKO SPECJALISTA
Mam nadzieję że ktoś coś będzie wiedział
Czy ktoś z Was wie jak prawidłowo wyregulować sobie wtrysk? I ustawnić dobra mieszankę
Jak odpalam puga to wskakują mu obroty tak koło 1400 (myśle że to ssanie) i dopuki się nie rozgrzeje to jakby nie miał mocy wcisne buta to się się zadławi i nie idzie
Jak podstawię rekę pod wydech to jest w kropkach, więc wydaje mi się że jest sporo nie spalonego paliwa
jak się rozgrzeje to wszystko wraca do normy i śmiga jak mało kiedy
Chyba jeszcze nikt nic o tym nie pisał oprócz: MOŻE TO ZROBIĆ TYLKO SPECJALISTA
Mam nadzieję że ktoś coś będzie wiedział
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Dżon Dobra Nadzieja
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
musi sie jakos dać bez tego bo jak podjechałem rozgrzanym na analizę to wszystko było ok
a problem jest kiedy jest nierozgrzany
a problem jest kiedy jest nierozgrzany
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
nie. a jak to porównać? tylko proszę szczegułowy opis jak to sprawdzić? czym? i gdzie jest ten czujnik dokładnie
ale skoro jak się rozgrzeje to wszystko wraca do normy to chyba czujnik jakby wariował to cały czas... hmm...
ale skoro jak się rozgrzeje to wszystko wraca do normy to chyba czujnik jakby wariował to cały czas... hmm...
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Nie szkodzi -moze przeklamywac w pewnym zakresie. Sprawdzic nie zawadzi -w etzoldzie masz rysunek zaleznosci opornosci od temperatury (taka parabola) Jezeli problem jest tylko na zimno to wymontowanie czujnika masz z glowy -odpinasz kostke(za obudowa termostatu, lub jakos obok) 2-pinowa i mierzysz opor miedzy pinami w czuniku i porownujesz z rysunkiem przyjmujac tem.p otoczenia za temp. silnika (mniej wiecej powinno sie zgadzac)
Nie wiem czy to moze miec jakies znaczenie, ale sprawdzilbym podgrzewanie sondy lambda (tak dla pewnosci, bo jak juz wspomanielm nie wiem, czy to moze miec jakis wplyw).
Mowiles tez, ze chlapie z wydechu -to nie woda przypadkiem?
Nie wiem czy to moze miec jakies znaczenie, ale sprawdzilbym podgrzewanie sondy lambda (tak dla pewnosci, bo jak juz wspomanielm nie wiem, czy to moze miec jakis wplyw).
Mowiles tez, ze chlapie z wydechu -to nie woda przypadkiem?
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ad.1 muszę to w takim razie sprawdzić
ad.2 sonda była wymieniana i wiem że pracuje ok
ad3. nie wiem czy to woda bo krystaliczna już nie jest-a co jeśli to woda?
ad.2 sonda była wymieniana i wiem że pracuje ok
ad3. nie wiem czy to woda bo krystaliczna już nie jest-a co jeśli to woda?
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
a jak sprawdzić te kable?
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
czyli potem odpinam druga kostke i patrzę analogicznie jak do tej z dwoma białymiBanita pisze: Pozniej opor na drugiej kostce -jezeli w jakims stopniu istnieje przejscie miedzy pinami to cewka powinna byc cala i grzac
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ok teraz juz wszystko wiem dzięki
jak tylko będe miał wolną chwilę to posprawdzam
JAK KTOŚ COŚ JESZCZE WIE CIEKAWEGO TO PROSZE O OPINIE
PRZTDADZĄ SIĘ
Dodano po 14 godzinach 16 minutach:
czujnika jak na razie nie sprawdziłem
ale miałes dobry pomysł Invictus z tą sonda bo jak zauwarzyłem to wtyczka była źle wpięta bo ta spinka metalowa się nie zatrzasneła i chyba nawet była odwrotnie wsadzona- a koejność pinów ma chyba znaczenie
jak tylko będe miał wolną chwilę to posprawdzam
JAK KTOŚ COŚ JESZCZE WIE CIEKAWEGO TO PROSZE O OPINIE
PRZTDADZĄ SIĘ
Dodano po 14 godzinach 16 minutach:
czujnika jak na razie nie sprawdziłem
ale miałes dobry pomysł Invictus z tą sonda bo jak zauwarzyłem to wtyczka była źle wpięta bo ta spinka metalowa się nie zatrzasneła i chyba nawet była odwrotnie wsadzona- a koejność pinów ma chyba znaczenie
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Mam miernik ale nigdy z takiego sprzętu nie korzystałem więc mam prośbę żeby mi ktoś powiedział w jakiej pozycji mam ustawić pokrętło żeby sprawdzić czujnik temperatury silnika i czy te kable mam dobrze powpinane
tak żebym mógł zmierzyć oporność czujnika
tak żebym mógł zmierzyć oporność czujnika
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl