Dlaczego jedno tylnie koło styka się z nadkolem?? Ważne!!!
Dlaczego jedno tylnie koło styka się z nadkolem?? Ważne!!!
witam, czy ktoś spotkał się z taką rzeczą? Jeżdze na felgach 13 calowych 165/70/r13 i z jednej strony spokojnie wchodzi dłoń między krawędź opony a nadkole, a z drugiej opona styka się z nadkolem. Dodam, że nie mam żadnych plastykowych nadkoli dodatkowo montowanych. Czy da się jakoś wyregolować osadzenie koła od nadkola poza, zamontowaniem dystansów??? Bardzo proszę o porady. Pozdrawiam
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Hej!!
A wiec tak... sa 4 opcje:
1) Masz niestety przesunieta belke - a moglo sie tak stac np. podczas udezenia bokiem w kraweznik, lub jakiejs stluczki.
2) Masz felgi z roznym ET - ale to raczej bardzo malo prawdopodobne
3) Masz z jednej strony wsadzony beben hamulcowy z GTI, a z drugiej zwykly... sprawdz szerokosc bebnow.
4) Masz krzywy wahacz i przez to kolo siedzi blizej nadkola.
Wiecej mozliwosci nie przychodzi mi niestety do glowy![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
A wiec tak... sa 4 opcje:
1) Masz niestety przesunieta belke - a moglo sie tak stac np. podczas udezenia bokiem w kraweznik, lub jakiejs stluczki.
2) Masz felgi z roznym ET - ale to raczej bardzo malo prawdopodobne
3) Masz z jednej strony wsadzony beben hamulcowy z GTI, a z drugiej zwykly... sprawdz szerokosc bebnow.
4) Masz krzywy wahacz i przez to kolo siedzi blizej nadkola.
Wiecej mozliwosci nie przychodzi mi niestety do glowy
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
No i jeszcze dobrze jest stanac z tylu i popatrzec na symetrie auta...moze kolo jest krzywo (ja mam tak po strzale o kraweznik)tomb pisze:WITAM!
1. Masz źle wyregulowaną belkę - następna opcja.
Jest regulacja ustawienia wysunięcia wahaczy w osi belki poprzez regulację śruby mocujace drążki skrętne.
Jak nie ma uszkodzeń mechanicznych to obstawiam regulację, a jak nie to jedna z przyczyn jaką podał Kaktus.
Pozdro
Tomek
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- przemo
- Junior
- Posty: 365
- Rejestracja: 09 cze pn, 2003 12:22 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
ja to mam jak zalozylem 15 z GTi i jedza 4 osoby i wpadne w jakas nierownosc na jezdni, to przyciera lekko tyl od strony kierowcy, wszystkie te wasze przypadki to schowajcie do kieszeni bo sprawdzalem je wszystki po kolei, moja diagnoza jest taka - cos bylo grzebane z karoseria auta, bo podwozie i cala reszta jest ok, tylko ze jak u kolegi przyciera na 13 stkach- to juz rzeczywiscie kiepska sprawa (ja ogolem nic nie bede z tym robil, nie jest to super uciazliwe, ani niezbedne do zrobienia)