Dlaczego jedno tylnie koło styka się z nadkolem?? Ważne!!!

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
werastan22

Dlaczego jedno tylnie koło styka się z nadkolem?? Ważne!!!

Post autor: werastan22 »

witam, czy ktoś spotkał się z taką rzeczą? Jeżdze na felgach 13 calowych 165/70/r13 i z jednej strony spokojnie wchodzi dłoń między krawędź opony a nadkole, a z drugiej opona styka się z nadkolem. Dodam, że nie mam żadnych plastykowych nadkoli dodatkowo montowanych. Czy da się jakoś wyregolować osadzenie koła od nadkola poza, zamontowaniem dystansów??? Bardzo proszę o porady. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Hej!!

A wiec tak... sa 4 opcje:

1) Masz niestety przesunieta belke - a moglo sie tak stac np. podczas udezenia bokiem w kraweznik, lub jakiejs stluczki.

2) Masz felgi z roznym ET - ale to raczej bardzo malo prawdopodobne

3) Masz z jednej strony wsadzony beben hamulcowy z GTI, a z drugiej zwykly... sprawdz szerokosc bebnow.

4) Masz krzywy wahacz i przez to kolo siedzi blizej nadkola.

Wiecej mozliwosci nie przychodzi mi niestety do glowy :(
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
tomb
Junior
Posty: 123
Rejestracja: 05 sty pn, 2004 2:19 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Lublin

Post autor: tomb »

WITAM!

1. Masz źle wyregulowaną belkę - następna opcja.

Jest regulacja ustawienia wysunięcia wahaczy w osi belki poprzez regulację śruby mocujace drążki skrętne.

Jak nie ma uszkodzeń mechanicznych to obstawiam regulację, a jak nie to jedna z przyczyn jaką podał Kaktus.

Pozdro

Tomek
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

tomb pisze:WITAM!

1. Masz źle wyregulowaną belkę - następna opcja.

Jest regulacja ustawienia wysunięcia wahaczy w osi belki poprzez regulację śruby mocujace drążki skrętne.

Jak nie ma uszkodzeń mechanicznych to obstawiam regulację, a jak nie to jedna z przyczyn jaką podał Kaktus.

Pozdro

Tomek
No i jeszcze dobrze jest stanac z tylu i popatrzec na symetrie auta...moze kolo jest krzywo (ja mam tak po strzale o kraweznik)
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
przemo
Junior
Posty: 365
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 12:22 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: przemo »

ja to mam jak zalozylem 15 z GTi i jedza 4 osoby i wpadne w jakas nierownosc na jezdni, to przyciera lekko tyl od strony kierowcy, wszystkie te wasze przypadki to schowajcie do kieszeni bo sprawdzalem je wszystki po kolei, moja diagnoza jest taka - cos bylo grzebane z karoseria auta, bo podwozie i cala reszta jest ok, tylko ze jak u kolegi przyciera na 13 stkach- to juz rzeczywiscie kiepska sprawa (ja ogolem nic nie bede z tym robil, nie jest to super uciazliwe, ani niezbedne do zrobienia)
205 1.9 D - kupa dymu i smrodu ale pedzi do przodu ;P
p.s. nie drażnij lwa
http://www.przemo.205.pl
ODPOWIEDZ