Zdechło mi auto. W czsie spokojnej jazdy nagle cisza. Prąd wszedzie w kabinie jest. Świecą sie kontrolki. Rozrusznik kręci.
Zagladam pod maskę...... Diagnoza na szybko. Brak iskty i to przy wyjściu z cewki. Czyli walnięta cewka albo moduł zapłonowy.
Jutro bedę to ogladał za dnia bo dzisiaj juz się ściemniło i wykluczę możliwość padnięcia zasilania modułu oraz odłączenia sie jakiegoś kabelka. Chciałbym tez pomierzyc oporności cewki aby ja sprawdzić.
Prosze o pomoc. Potrzebuje wartości oporów uzwojeń w cewce dla silnika TU1 na gaźniku, pojemność 1.1l
Dodano po 10 godzinach 15 minutach:
Witam
Znalazłem te oporności
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
![Wariat 8)7](./images/smilies/icon_bonk.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Wiem że uzwojenie wtórne jest między wyjściem z cewki (Kabel WN do rozdzielacza) a jednym z kabelków w tej kostce. KTÓRYM
A uzwojenie pierwotne ???? To juz całkiem zagadka.
A jeżeli ktos wie to jaka może byc przyczyna zepsucia się cewki lub modułu zapłonowego???