Stukanie pukanie - mam dosyć !!

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Stukanie pukanie - mam dosyć !!

Post autor: aule »

Witam

Mam problem z denerwującym stukaniem podczas ruszania przy skręconych kołach. Teraz już w obie strony. Stukanie to obecne jest też podczas jazdy i przyśpieszania na zakrętach oraz w trakcie uniesienia samochodu na nierównościach (efekt windy) w trakcie jazdy. Czasem podczas jazdy 120km/h pod lekkie wzniesienie też leciutko to słychać.

Stukanie jest rytmiczne i przyśpiesza wraz ze zwiększaniem prędkości.

Przeczytałem podobny wątek w FAQ ale tam nie było odpowiedzi i proszę nie pisać, żeby sobie poszukać bo tematy są niekończone i poza kilkoma stronami gadania o niczym czasem nic nie ma.

Moje wątpliwości to:
1. Mam rozwalone osłony przegubów, teraz także jedną od wewnętrznego od tej strony, z której wali najmocniej, czy to przeguby i jak to definitywnie określić?
2. Czy na stukanie podczas szybkiej jazdy czy efektu windy mogą mieć wpływ wyrobione poduszki silnika?


pozdro
Awatar użytkownika
Michal
Junior
Posty: 465
Rejestracja: 02 maja ndz, 2004 1:11 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Michal »

Skoro stuka przy skreconych kolach i jak wjezdzasz szybciej na wzniesienie to raczej to beda przeguby.
Moj profil -> http://www.Michal.205.pl
Automobilklub Galicyjski -> http://www.agalicyjski.pl
Awatar użytkownika
aule
Uzalezniony
Posty: 611
Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: aule »

Dobra tez tak myślałem.

Chciałbym zrobić to sam, czyli wymienić przeguby i osłonę wewnętrznego. Różne rzeczy już tu czytałem i co do wymiany mam mentlik.

Jedni piszą, żę w Pugach są półośki nierozbieralne, inni że robota prosta i tylko trzeba odgiąć puszkę przy wewnętrznym przegubie i zaklepać spowrotem aby wymienić osłonkę a zewnętrzny też się łatwo zdejmuje. W SQAD w Krakowie powiedzieli, że tylko wymiana całej półosi bo jak wewnętrzny strzelił to już się całkiem nic nie da zrobić a osobno przygubów się nie dokupi. Na allegro mozna dokupić przeguby. Mechanicy borą 50 zł za ich wymianę.......

O co tu chodzi?? Bo jak mam się pod auto położyć na kilka dni (bo niewiadomo co w końcu wyjdzie) to chciałbym wiedzieć czego się spodziewać. Czy wymieniać całe na nowe, czy sztukować same przeguby i osłony (jak sie da).

Poduszki pod silnikiem tez będę chciał wymienić (kiedyś) :wink:
ODPOWIEDZ