wiec tak:
na początek musisz byc pewny ze obrotek jest przystosowany do aut czterocylindrowych (w moim przypadku na obrotku była liczba 4), i ze ma trzy wyjscia/wejscia (3 bolce np.)
na tym zdjeciu widac tą liczbe "4":
z tyłu obrotka sa te bolce (1) do + (wziołem od zasilania wskazówki od benzyny- przykreciłem drucik pod nakrętke - koło niej jest taki WIELKI + narysowany)- na płytce od obrotka było napisane "B+" (2bolec) to - wziołem go od tych baleków na amortyzatorach- ale wystrczy jakakolwiek masa, na obrotku było napisane "EARTH" czyli masa (3 bolec) to sygnał. ciągnie sie kabelek do kostki z czterema Pinami. kostka ta jest po prawej stronie cewki (pod kablem wysokiego napiecia) - odpinami tą kostke i sygnał jest w 2 albo 3 pinie- niepamietam. (musicie tak podłaczyc zeby stykały te kable) najlepiej od przodu kostki przyłozyc kabel i wcisnąć kostke do wtyczki. (nie bójcie sie podłaczyc pod inne piny - NIC SIE NIE SPALI)

natomiast na płytce obrotka było napisane SIGIN - wejscie sygnału.
na zdjeciu widac te bolce 3....
aha a zanim bedziecie wpasowywac ten obrotek i montowac - sprawdzcie czy działa

zeby nie była robota na darmo... (+ pod +od aku, minus do karoserii i sygnał z kostki...)
w razie pytan walic smiało--- ja tez miałem wątpliwości
