ZROBIONE!!! zegary i znaczek <lol> ---> FOTKI<-
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1417
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
ZROBIONE!!! zegary i znaczek <lol> ---> FOTKI<-
Narzeszcie zrobiłem obrotek i znaczek na grilu... ocencie jak to wygląda wszystko
zegary w trakcie obróbki (obrotek pochodzi od Forda Scorpio 92r.) do tego zrobiłem czerwone podświetlenie! ale nie mam fotki... moze keidys dam...
pocięty obrotek:
i jeszcze znaczek!
zegary w trakcie obróbki (obrotek pochodzi od Forda Scorpio 92r.) do tego zrobiłem czerwone podświetlenie! ale nie mam fotki... moze keidys dam...
pocięty obrotek:
i jeszcze znaczek!
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1417
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
206stka. tylko zauwazyłem ze te znaczki z 206stki lepiej wygladają na autach o jasnych kolorach (nie zebym sie chwalił) ale poprostu na ciemnych autach jakby za mocno sie ten chrom w oczy rzuca... a robota ogólnie nie była cieżka tyle ze ten znaczek jeszcze nie jest dokonca przykręcony (lata jeszcze troche) ale jutro to zrobie...
Dodano po 19 minutach:
tak tyo wygląda w nocy (oświetlenie w rzeczywistopsci jest 5 razy lepsze ale musaisłąme w aparacie przysłone tak ustawic wiec tak ciemno wyszło (na górze widac zmieniny ten "pasek"
Dodano po 7 minutach:
aha, czerwonej nie mogłem zostawic bo jest czerwone podswietlenie i wskazówki sie zlewały z tłem w noicy....
Dodano po 19 minutach:
tak tyo wygląda w nocy (oświetlenie w rzeczywistopsci jest 5 razy lepsze ale musaisłąme w aparacie przysłone tak ustawic wiec tak ciemno wyszło (na górze widac zmieniny ten "pasek"
Dodano po 7 minutach:
aha, czerwonej nie mogłem zostawic bo jest czerwone podswietlenie i wskazówki sie zlewały z tłem w noicy....
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
obrotka fajnie wpasowana
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1417
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
witaj Humve!
deska (daszek) trzyma sie na śrubach i na zatrzaskach, które zaznaczyłem na zdjeciu ponizej... (musisz zdjąc pokrywy(to są te srebrne platiki u mnie) , musisz tez zdjąc pokrętła od nawiewu (pociągnąć) i tam bedą tez dwie śruby) ... te dwie śruby które znajdują sie pod kierownicą nie wychodzą do konca, tylko sie odkręcają. jak wszystko odkręcisz to musisz wycignąć daszek (ale uwazaj na takie bolce co są włąsnie pod kierownicą bo moga sie połamac (mi sie złamnało jedno) ale to w niczym nie przeszkadza..
jak juz zdejmiesz daszek to musisz odkręciz zegary (tam bedą dwie śruby na wierzchu) potem musiz poodłączac wszystkie wtyczki (bedą 4) i musisz zjdjąc linke - (otówrz maske i tam bedzie taka linka szła... wez ją wpchnij w kierunku kabiny pasrzerskiej) to wtedy te zegary sie wypchną ) nasteponie zdejmij linke (bedzie na zatrzasku), jak juz je zdejmiesz to bedziesz musiał zdjąc szybke . w tym celu odkręcisz dwie śruby co trzymają taśme do oświetlenia zegarów. i wtedy wyjmiesz z zatrzasków szybke (a raczej cały palstik co jest z szybką.) jak juz to zrobisz to wyjmujesz tą balaszke gdzie jest napis PEUGEOT i juz....
jak bedziesz potrzebowął fotek to mów, to wtedy walne na forum
deska (daszek) trzyma sie na śrubach i na zatrzaskach, które zaznaczyłem na zdjeciu ponizej... (musisz zdjąc pokrywy(to są te srebrne platiki u mnie) , musisz tez zdjąc pokrętła od nawiewu (pociągnąć) i tam bedą tez dwie śruby) ... te dwie śruby które znajdują sie pod kierownicą nie wychodzą do konca, tylko sie odkręcają. jak wszystko odkręcisz to musisz wycignąć daszek (ale uwazaj na takie bolce co są włąsnie pod kierownicą bo moga sie połamac (mi sie złamnało jedno) ale to w niczym nie przeszkadza..
jak juz zdejmiesz daszek to musisz odkręciz zegary (tam bedą dwie śruby na wierzchu) potem musiz poodłączac wszystkie wtyczki (bedą 4) i musisz zjdjąc linke - (otówrz maske i tam bedzie taka linka szła... wez ją wpchnij w kierunku kabiny pasrzerskiej) to wtedy te zegary sie wypchną ) nasteponie zdejmij linke (bedzie na zatrzasku), jak juz je zdejmiesz to bedziesz musiał zdjąc szybke . w tym celu odkręcisz dwie śruby co trzymają taśme do oświetlenia zegarów. i wtedy wyjmiesz z zatrzasków szybke (a raczej cały palstik co jest z szybką.) jak juz to zrobisz to wyjmujesz tą balaszke gdzie jest napis PEUGEOT i juz....
jak bedziesz potrzebowął fotek to mów, to wtedy walne na forum
- Damian1p
- Uzalezniony
- Posty: 703
- Rejestracja: 12 kwie wt, 2005 12:31 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
duzo bylo problemow z podlaczeniem tego obrotomierza? mozesz w skrocie napisac jak wyglada takie podlaczenie?
Nie drażnij Lwa, bo Lew to Ja
http://damian1p.peugeot205.pl/
http://damian1p.peugeot205.pl/
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1417
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
wiec tak:
na początek musisz byc pewny ze obrotek jest przystosowany do aut czterocylindrowych (w moim przypadku na obrotku była liczba 4), i ze ma trzy wyjscia/wejscia (3 bolce np.)
na tym zdjeciu widac tą liczbe "4":
z tyłu obrotka sa te bolce (1) do + (wziołem od zasilania wskazówki od benzyny- przykreciłem drucik pod nakrętke - koło niej jest taki WIELKI + narysowany)- na płytce od obrotka było napisane "B+" (2bolec) to - wziołem go od tych baleków na amortyzatorach- ale wystrczy jakakolwiek masa, na obrotku było napisane "EARTH" czyli masa (3 bolec) to sygnał. ciągnie sie kabelek do kostki z czterema Pinami. kostka ta jest po prawej stronie cewki (pod kablem wysokiego napiecia) - odpinami tą kostke i sygnał jest w 2 albo 3 pinie- niepamietam. (musicie tak podłaczyc zeby stykały te kable) najlepiej od przodu kostki przyłozyc kabel i wcisnąć kostke do wtyczki. (nie bójcie sie podłaczyc pod inne piny - NIC SIE NIE SPALI) natomiast na płytce obrotka było napisane SIGIN - wejscie sygnału.
na zdjeciu widac te bolce 3....
aha a zanim bedziecie wpasowywac ten obrotek i montowac - sprawdzcie czy działa zeby nie była robota na darmo... (+ pod +od aku, minus do karoserii i sygnał z kostki...)
w razie pytan walic smiało--- ja tez miałem wątpliwości
na początek musisz byc pewny ze obrotek jest przystosowany do aut czterocylindrowych (w moim przypadku na obrotku była liczba 4), i ze ma trzy wyjscia/wejscia (3 bolce np.)
na tym zdjeciu widac tą liczbe "4":
z tyłu obrotka sa te bolce (1) do + (wziołem od zasilania wskazówki od benzyny- przykreciłem drucik pod nakrętke - koło niej jest taki WIELKI + narysowany)- na płytce od obrotka było napisane "B+" (2bolec) to - wziołem go od tych baleków na amortyzatorach- ale wystrczy jakakolwiek masa, na obrotku było napisane "EARTH" czyli masa (3 bolec) to sygnał. ciągnie sie kabelek do kostki z czterema Pinami. kostka ta jest po prawej stronie cewki (pod kablem wysokiego napiecia) - odpinami tą kostke i sygnał jest w 2 albo 3 pinie- niepamietam. (musicie tak podłaczyc zeby stykały te kable) najlepiej od przodu kostki przyłozyc kabel i wcisnąć kostke do wtyczki. (nie bójcie sie podłaczyc pod inne piny - NIC SIE NIE SPALI) natomiast na płytce obrotka było napisane SIGIN - wejscie sygnału.
na zdjeciu widac te bolce 3....
aha a zanim bedziecie wpasowywac ten obrotek i montowac - sprawdzcie czy działa zeby nie była robota na darmo... (+ pod +od aku, minus do karoserii i sygnał z kostki...)
w razie pytan walic smiało--- ja tez miałem wątpliwości
http://www.moman.pl/
najlepsze tarcze jakie widziałem !!!! można zaprojektować własny wzór!!!!!!!!!! i nie drogo
najlepsze tarcze jakie widziałem !!!! można zaprojektować własny wzór!!!!!!!!!! i nie drogo
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2689
- Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 10090927
- Lokalizacja: Karlstad/Lublin
tarcze
Ciekawa ofera!BARON-DEMON pisze:http://www.moman.pl/
najlepsze tarcze jakie widziałem !!!! można zaprojektować własny wzór!!!!!!!!!! i nie drogo
Kazda morda pasuje do Forda!