Pytanko
-
- Nowicjusz
- Posty: 70
- Rejestracja: 02 cze pt, 2006 8:46 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Mrągowo
Pytanko
Witam wszystkich
Jestem tu nowy i od najmlodszych lat chcialem by pierwszym moim autem byl Pug 205 GTI. Nabylem takiego kilka dni temu jest to 1.6 GTI, typ silnika XU5J.
Juz na poczatku mam kilka pytan:
1. Do ilu ten motorek powinien sie krecic?? U mnie okolo 6000obr/min i odcina go... I nie wiem czy tak powinno byc czy nie.
2. Czy oplaca sie wywalic przedni tlumik i zrobic przelot, czy nie bedzie za glosny??
3. Spore cisnienie w zbiorniczku wyrownawczym, jaka przyczyna??
Narazie to chyba wszystko.
Jestem tu nowy i od najmlodszych lat chcialem by pierwszym moim autem byl Pug 205 GTI. Nabylem takiego kilka dni temu jest to 1.6 GTI, typ silnika XU5J.
Juz na poczatku mam kilka pytan:
1. Do ilu ten motorek powinien sie krecic?? U mnie okolo 6000obr/min i odcina go... I nie wiem czy tak powinno byc czy nie.
2. Czy oplaca sie wywalic przedni tlumik i zrobic przelot, czy nie bedzie za glosny??
3. Spore cisnienie w zbiorniczku wyrownawczym, jaka przyczyna??
Narazie to chyba wszystko.
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
3. glowica - ja tez tak mialem (walnieta uszczelka)
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
3. Najprawdopodobniej Pieraś dobrze pisze
2. Z tego co mi wiadomo to jak robisz przelot to z reuły jest zawsze głośniej
1. żeby nie mieć odcięcia zmieniasz ECU na taki bez odcinki i po kłopocie
2. Z tego co mi wiadomo to jak robisz przelot to z reuły jest zawsze głośniej
1. żeby nie mieć odcięcia zmieniasz ECU na taki bez odcinki i po kłopocie
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
-
- Nowicjusz
- Posty: 88
- Rejestracja: 01 lut śr, 2006 11:52 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Radom, Kraków
zobacz czy w zbiorniku nie masz przypadkiem oleju, jak masz to kiepsko, jak bedziesz robil uszczelke zplanuj glowice... ja robilem to ostatnio dalem 300 za wszystko!
Leci ci bialy dym przy odpalaniu?
Leci ci bialy dym przy odpalaniu?
+ Peugeot 205 Junior 1.0 + http://www.Buben.205.pl + MooonnSSta!? :O
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
to kaski na to wydasz!
zmień czerwony podpis na inny kolor kolego bo to jest kolor OT killera
zmień czerwony podpis na inny kolor kolego bo to jest kolor OT killera
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 70
- Rejestracja: 02 cze pt, 2006 8:46 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Mrągowo
Dzieki za wywalenie mojego posta, gratulacje
A wiec wczoraj moje male "WRC" nie wytrzymalo presji przez napor mojej prawej nogi i musze wymienic takie czesci (mechaniczne) jak:
- uszczelka pod glowica
- uszczelka pod "klawiatura"
- uszczelka pod miska olejowa
- panewki
- zrobic chlodnice bo sie rozszczelnila
- wymienic przewody zaplonowe
- zplanowac glowice
- wymienic linke sprzegla (mam nadzieje ze to linka)
To chyba narazie tyle z mechaniki. Bo do wymiany jest jeszcze wiecej ale reszta to bardziej kosmetyka ale bardzo wazna :
- przedni zderzak
- tylni zderzak
- listwa nadkola od strony pasazera z przodu
- regulacja reflektorow przednich do wymiany
- maska do delikatnej renowacji i to samo tylnia klapa
- blenda na tylnia klape
Te czesci karoseryjne to moze ktos bedzie mial na sprzedaz, jezeli tak to bardzo prosilbym o jakies info
Wiec mniej wiecej tak to wszystko wyglada.
Pozdro Motomaniacy
A wiec wczoraj moje male "WRC" nie wytrzymalo presji przez napor mojej prawej nogi i musze wymienic takie czesci (mechaniczne) jak:
- uszczelka pod glowica
- uszczelka pod "klawiatura"
- uszczelka pod miska olejowa
- panewki
- zrobic chlodnice bo sie rozszczelnila
- wymienic przewody zaplonowe
- zplanowac glowice
- wymienic linke sprzegla (mam nadzieje ze to linka)
To chyba narazie tyle z mechaniki. Bo do wymiany jest jeszcze wiecej ale reszta to bardziej kosmetyka ale bardzo wazna :
- przedni zderzak
- tylni zderzak
- listwa nadkola od strony pasazera z przodu
- regulacja reflektorow przednich do wymiany
- maska do delikatnej renowacji i to samo tylnia klapa
- blenda na tylnia klape
Te czesci karoseryjne to moze ktos bedzie mial na sprzedaz, jezeli tak to bardzo prosilbym o jakies info
Wiec mniej wiecej tak to wszystko wyglada.
Pozdro Motomaniacy