Osłona pod silnik - ktos robil??

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
MistrzuGT
Junior
Posty: 460
Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Walbrzych City

Osłona pod silnik - ktos robil??

Post autor: MistrzuGT »

Witam
Wlasnie wczoraj obnizylem zawieszenie ... i jak popatrzylem pod autko to tak strasznie mi wystaje miska olejowa... ;/ Jest dosyc nisko i boje sie,ze gdzies ja kiedys moge zgubic :(

Robil moze ktos jakas oslone pod silnik?? - bo pewnie jest ciezko dostac do puga taka oslone, a jak juz to pewnie jakas aluminiowa droga do rajdow...
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

też mam obinizonego i to totalnie
tydzień temu jechałem wolniutko po wertepach a i tak zachaczyłem wgniotłem kawałek rury i kawałek miski olejowej :twisted: kobieta lekkich obyczajów
więc sam jestem ciekawy
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
Michal
Junior
Posty: 465
Rejestracja: 02 maja ndz, 2004 1:11 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Michal »

No jak macie tak obnizone auta to nie wiem gdzie Wam wejdzie taka plyta ;) Ogolnie mozna zrobic zwykla stalowa plyte - mniejszy koszt, ale to zalezy u kogo... Do tego trzeba dorobic mocowania plyty... Drozsza plyta to aluminium albo jakies duraluminium... To juz jest sporty koszt a i wygiecie takiej plyty to masakra...
Moj profil -> http://www.Michal.205.pl
Automobilklub Galicyjski -> http://www.agalicyjski.pl
Awatar użytkownika
MistrzuGT
Junior
Posty: 460
Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Walbrzych City

Post autor: MistrzuGT »

... i jak tu teraz wybrac sie do lasu....np z kolezanka :P
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

niech wysiada żeby był lżejszy :mrgreen:
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
MistrzuGT
Junior
Posty: 460
Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Walbrzych City

Post autor: MistrzuGT »

A jakiej grubosci by musiala byc taka blacha zeby spelnila swoje zadanie??
bo wole nawet jednego centa poswiecic przeswitu,niz pozniej plakac...

PS.Albo kolezance jeszcze jakies homonto na szyje zarzucic,co by choc tyci przod podniesc ... :lol: ...no co,niech wie,ze tyle przyjemnosci (sama jazda niziutkim kultowym pugiem + inne ;) ) choc troche wysilku kosztuje ;))
Awatar użytkownika
Michal
Junior
Posty: 465
Rejestracja: 02 maja ndz, 2004 1:11 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Michal »

Z tego co pamietam ta drozsza czyli aluminiowa wersja miala okolo 1 cm grubosci... Ale to do sportu, gdzie wchodzi sie z duza szybkoscia w ciecia (swoja droga wtedy to nie ma problemu z wygieciem ;) )... W stalowej wersji to nie wiem jaka grubosc...
Moj profil -> http://www.Michal.205.pl
Automobilklub Galicyjski -> http://www.agalicyjski.pl
Awatar użytkownika
d_ARC
Uzalezniony
Posty: 887
Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
Numer Gadu-gadu: 2897169
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: d_ARC »

Na KJS mocne aluminium 6mm zwykle wystarczy, choć niektórzy robią 8mm, a przy tym są problemy z wygięciem (nie każdy spec się podejmie).

Dla przykładu: 6mm o wymiarach 80x80 cm waga będzie 10-11kg czyli 350-400PLN za sam materiał w detalu.
Do jazdy miejskiej 4mm powinna wystarczyć (matma na poziomie podstawówki więc resztę każdy może sobie przeliczyć :) )

Co do stalówki to ważyć to "trochę" więcej będzie - każde 10kg to jakoś z konik mniej, więc nie wiem czy się opłaca...

Mocowanie. Hmmm... z tyłu sanki lub wachacze, z przodu gorzej - generalnie podłużnica ale trzeba pokombinować z mocowaniami :roll:

Sam do końca czerwca chcę uporać się z problemem, bo sportowa zawiecha z 206 się marnuje :twisted: Więc jak ktoś ma know-how czy fotki będę dźwięczny :wink:
ODPOWIEDZ