Siema.
Zrobilem glowice tzn:planowanie,uszczelniacze zaworow,zawory tez trzymaja.A chodzi o to ze jak mu przegazuje to puszcza czarny dymek i czuc benzynke .Zastanawiam sie czy to pirscienie,tlumnik bo wczesniej bral przez te uszczelniacze i moze sie zasyfil,czy moze mieszanka?
Pozdrawiam.
1.4 gaznik na podwujnej przepustnicy.Wlasnie jak sie ta druga otwiera to dymi.ale ona chyba zadko byla uzywana bo jest taki moment przytrzymania jak sie dodaje gazu.
jesli chodzi o gazniki to jestem zielony niech wypowiedza sie bardziej zapoznani z tematem, ale w gazniku jak cos jest nie tak, to na ogol trzeba go wyregulowac ewentualnie wymyc i wyczyscic
W zakladach gdzie naprawiaja skutery maja czasem takie frytkownice, do ktorych wrzucasz brudny gaznik, mowisz abrakadabra, wciskasz prztyczek elektryczek i wyciagasz czysty gaznik
Widze ze kiepsko tu z mechanikami Wiem juz na 100% ze to nie jest wina tlumika.Odkrecilem gaznik ale nie wiem za bardzo jak sie zabrac do tej regulacji.Wiem ze dysze maja oznaczenia:180 i 175.Jak nie to to co? Pozdro
Mój gaźnik też miał na początku takie objawy i każdy radził aby jechać i wyregulować go.
Ale kolega Blaszka podsunął mi inny pomysł: wlać do baku 250ml denaturatu i dać ostro po ... tzn. ostro jechać.
Tak czy inaczej problem zniknął Dziwne, ale prawdziwe