wymiary i czasy rozrzadu
wymiary i czasy rozrzadu
mam zamiar sobie przygotowac wydech i potrzebne mi kilka informacji -jezeli ktos jest w stanie mi pomoc to bede wdzieczny
1. promień zewnętrznej przylgni zaworu ssacego
2. ==//== wewnetrznej =====//========
3. max wznios zaworu
4. czasy rozrzadu lub kat miedzy osiami krzywek+kat calkowitego otwarcia zaworu
oczywiscie wszystko tyczy sie walka z 122km ale zadowole sie danymi 128km
1. promień zewnętrznej przylgni zaworu ssacego
2. ==//== wewnetrznej =====//========
3. max wznios zaworu
4. czasy rozrzadu lub kat miedzy osiami krzywek+kat calkowitego otwarcia zaworu
oczywiscie wszystko tyczy sie walka z 122km ale zadowole sie danymi 128km
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
AD.1 41,6mm jezeli jest to 1.9 GTI
AD.2 To zalezy czy stary typ zawory czy nowy
AD.3 11,5mm
AD.4 233,9 czas otwarcia ssacego, 230,5 - czas otwarcia wydechowego - czasy przy luzie pomiarowym 0,7mm. Kat miedzy krzywkami okolo 71 stopni.
AD.2 To zalezy czy stary typ zawory czy nowy
AD.3 11,5mm
AD.4 233,9 czas otwarcia ssacego, 230,5 - czas otwarcia wydechowego - czasy przy luzie pomiarowym 0,7mm. Kat miedzy krzywkami okolo 71 stopni.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Zna, ale do czego jest Ci to potrzebne?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Zawory do 90 roku mialy inny ksztalt niz te po 90
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora