Diesle w P205
- golas9
- Junior
- Posty: 487
- Rejestracja: 01 lip wt, 2003 3:12 am
- Posiadany PUG: W124,W202,E36,Gulf4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Mozliwe, ja mam 1.8 GLD z 1991 a składakiem nie jest. Na niektóre rynki 1.8D był montowany ponoc aż do 1998 roku i nie chodzi tu o Algierię czy Maroko ale o Europę. A czemu piszą, że do 1989 roku?? Cholera wie....
Wiem, że zaraz zjedzą mnie wszyscy posiadacze 1.9D ale 1.8D jest wyraźnie oszczędniejszy, równie trwały a różnica w dynamice jest, ogłędnie mówiąc, niezauważalna. Ciesz się, że masz ten silnik!
Wiem, że zaraz zjedzą mnie wszyscy posiadacze 1.9D ale 1.8D jest wyraźnie oszczędniejszy, równie trwały a różnica w dynamice jest, ogłędnie mówiąc, niezauważalna. Ciesz się, że masz ten silnik!
-
- Uzalezniony
- Posty: 505
- Rejestracja: 24 paź pn, 2005 9:13 pm
- Posiadany PUG: 1,8D 92r
- Numer Gadu-gadu: 0
No baa.golas9 pisze: Wiem, że zaraz zjedzą mnie wszyscy posiadacze 1.9D ale 1.8D jest wyraźnie oszczędniejszy, równie trwały a różnica w dynamice jest, ogłędnie mówiąc, niezauważalna. Ciesz się, że masz ten silnik!
Silnik trwały, dobry. Może nie jest to sprzęt na wyścigi, ale kto nawet nowoczesnym autem może pochwalić się spalaniem 4l/100km ON lub OO w trasie .
3,8- 4l l mam przy niezbyt szybkiej jeździe w trasie tzn 100-110km/h czasem 120km/h
-
- Uzalezniony
- Posty: 505
- Rejestracja: 24 paź pn, 2005 9:13 pm
- Posiadany PUG: 1,8D 92r
- Numer Gadu-gadu: 0
Po pierwsze C2 pali 3,5l w katalogach. Wg normalnych pomiarów drogowych użytkowników minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe to ok 4l lub troszkę mniej. Przynajmniej tyle można wyczytac w necie.
Druga sprawa, że C2 kosztuje pewnie z 50-60 tyś zł. więc to nie ta klasa auta, bo peżecik 205 jakieś 20razy mniej
Czyli auto jakieś 20 razy droższe, z technologią o ponad 20 lat do przodu pali podobnie
Druga sprawa, że C2 kosztuje pewnie z 50-60 tyś zł. więc to nie ta klasa auta, bo peżecik 205 jakieś 20razy mniej
Czyli auto jakieś 20 razy droższe, z technologią o ponad 20 lat do przodu pali podobnie
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
C2 50-60tyś zł w życiu
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
jezeli wezmiemy dwa silniki w równie dobrym stanie o pojemnosciach 1.8 i 1.9 to 1.9 pali niezauważalnie mniej a jeździ bardzo zauważalnie lepiej. A skąd wiem - bo miałem kiedyś Peugeota 305 1.9 D a potem zapakowałem mu 1.8 D i stał się mułem a ten 1.8 D to był prawie nowy silnik bo miał tylko 12 tys km i był z 2000 roku.golas9 pisze: Wiem, że zaraz zjedzą mnie wszyscy posiadacze 1.9D ale 1.8D jest wyraźnie oszczędniejszy, równie trwały a różnica w dynamice jest, ogłędnie mówiąc, niezauważalna. Ciesz się, że masz ten silnik!
A jak ktoś chce sie dowiedzieć jak można jeździć szybko i tanio to niech sobie kupi AX 1.5 D. Mój kolega ma i pali mu 3,5 - 4,2 w zalezności czy trasa czy miasto. A jak bardzo bardzo ciśnie to podchodzi do 4,5