płyn w chłodnicy - kontrolka się świeci, a płyn jest...
no to podniosłem zbiornik, otwarłem korek (rozumiem, ze ten na ktorym jest ten wspomniany wcześniej czujnik) i od razu zaczął wyciekać płyn...
czyli chyba jest wszystko ok z poziomem płynu.
postukałem w chłodnicę (żeby się ewentualnie zacięty pływak odblokował), ale lampka pali się nadal...
co dalej radzicie?
czyli chyba jest wszystko ok z poziomem płynu.
postukałem w chłodnicę (żeby się ewentualnie zacięty pływak odblokował), ale lampka pali się nadal...
co dalej radzicie?
Poziom płynu jaki powiniem być w zbiorniczku jest zaznaczony na boku zbiorniczka (przynajmniej u mnie tak jest) płyn w zbiorniczku nie może być nalany pod sam korek, powinien być trochę ponad połowę, pozostała część zbiornika pracuje jak poduszka powietrzna (zapobiega nadmiernemu wzrostowi ciśnienia w układzie chłodzenia), poprostu płyn podczas nagrzewania zwiększa swoją objątość i musi być ta wolana przestrzeń aby nadmiar płynu w układzie chłodzenia miał się gdzie podziać. Podobne zabezpieczenia są w każdej wodnej instalacji centralnego ogzewania.
Misio_i_Grysek z tego co piszesz to od strony hydraulicznej układ chłodzenia jest w porządku, podejrzewam, że to coś z elektroniką jest źle ale na tym się tak dobrze nie znam. możesz jeźdźić spokojnie silnik nie powinien ci się przegrzać.
Misio_i_Grysek z tego co piszesz to od strony hydraulicznej układ chłodzenia jest w porządku, podejrzewam, że to coś z elektroniką jest źle ale na tym się tak dobrze nie znam. możesz jeźdźić spokojnie silnik nie powinien ci się przegrzać.
chyba się nieprecyzyjnie wyraziłem: w zbioriku wyrównawczym jest poziom ok.
mnie zaczęło wyciekać z chłodnicy, gdy zacząłem odkręcać (jak się okazało) czujnik.
chyba czeka mnie wizyta na jakimś szrocie i będę musiał szukać pompy paliwowej do leżaka i czujnika do chłodnicy.
ma może ktoś fotkę jak taki czujnik wygląda w całości razem z pływakiem itp.?
mnie zaczęło wyciekać z chłodnicy, gdy zacząłem odkręcać (jak się okazało) czujnik.
chyba czeka mnie wizyta na jakimś szrocie i będę musiał szukać pompy paliwowej do leżaka i czujnika do chłodnicy.
ma może ktoś fotkę jak taki czujnik wygląda w całości razem z pływakiem itp.?
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
zostaw tą chłodnicę w spokoju i wlewaj płyn do zbiorniczka wyrównawczego i na nim masz narysowany strzałkami poziom minimalny i maksymalny, wlej do maxa i wtedy będziesz miał odpowiednią ilość płynu w układzie chłodzenia
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl