stuk podczas hamowania
stuk podczas hamowania
Witam. od jakiegos czasu podczas hamowania przy cofaniu wydobywa sie stuk,wrazenie jest takie jak by zawieszenie sie cofalo:), nie wiem jak to dokladnie opisac,ale stu dochodzi tylko podczas hamowania przy cofaniu. dzis bylem u mechanika i wyminilem gumy,ktore sa w wachaczu i lacza sie ze stabilizatorem, poniewaz byly wybite,ale stuki sa dalej. Moze wiece co jest przyczyna???
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
może to wina zacisków
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Paweł
- Junior
- Posty: 198
- Rejestracja: 15 sie pn, 2005 10:23 pm
- Posiadany PUG: 205 Diesel '92 - 1,9 SRD (XUD9)
- Numer Gadu-gadu: 46077
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Mi tak stuknie kilka razy przy cofaniu, ale tylko kiedy nie wciskam hamulca i klocki są już nieco zużyte, a do tego zużywają się skośnie, bo prowadnice mam troszkę luźne. Inny stuk (pojedynczy) jest właśnie wtedy, gdy mocowanie końcówki wahacza jest wyrobione w jajo. Wtedy stuk będzie dobrze słychać przy mocniejszym zahamowaniu i potem dodaniu gazu. Przez jakiś czas mocno skęcałem, aż kupiłem zwrotnicę i mam spokój.
205 Diesel '92 - 1,9 SRD (XUD9Y)
- kruman
- Nowicjusz
- Posty: 64
- Rejestracja: 01 maja ndz, 2005 6:28 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
ostatnio przerabiałem łożysko McPersona:b182 pisze:Ja też tak mam w lewym przednim kole jak mozna naprawić te prowadnice ?? ile to kosztuje co dokładnie trzeba wymienić??
Dodano po 41 sekundach:
Aha pytanie z innej beczki. Jak wymienia się łożyska kolumn McPersona??
zresztą było już gdzieś na forum.
Musisz mieć sciągacz do sprężyn, odkręcasz wahacz, końcówkę drążka kier., półoś, zwrotnicę od kolumny (nie wiem, czy wszystko trzeba odkręcać, ale ja tak zrobiłem) potem wyjmujesz kolumnę odkręcając 3 nakrętki (znajdują się pod maską) zakładasz ściągacz, składasz sprężynę i odkręcasz nakrętkę u góry kolumny. Potem zdejmujesz wszystko jak leci: podkładkę, osłonę, poduchę gumową i łożysko. zapamiętujesz kolejność i wkładasz nówki sztuki. Poduchę też warto wymienić ok 25 PLN.
Skręcasz wszystko razem i po robocie.
Trochę trudno jest dopierdzielić końcową nakrętkę kolumny (tę która trzyma sprężynę i wszystkie te duperele) bo potrzebny jest klucz ampulowy.Ja wymieniłem cały ten szit i nadal miałem luzy bo nie była dokręcona ta nakrętka Pojechałem do feuverta i dokręcili mi udarowym i jest git.
aha dokręcili za free... pozdrowienia dla gości z feuverta