Jak to połączyć? Pomożecie? - PeŻot 1.9D

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
adie

Jak to połączyć? Pomożecie? - PeŻot 1.9D

Post autor: adie »

Może ktoś wie jak to było podłączone?

I. Część przypominająca UFO, wychodzi przewód 1
II. Część, przepustnica powietrza wychodzą przewody 2 i 3.
III. Jakiś kabel z pompy wspomagania zatkany śrubą
IV. Nie mam pojęcia co to jest

Pomimo tego samochód działa i jeździ z tą non stop otwartą przepustnicą.
Załączniki
ufo.JPG
ufo.JPG (35.54 KiB) Przejrzano 4125 razy
fjuty.JPG
fjuty.JPG (32.72 KiB) Przejrzano 4126 razy
pompa.JPG
pompa.JPG (46.53 KiB) Przejrzano 4126 razy
przepustnica.JPG
przepustnica.JPG (37.52 KiB) Przejrzano 4126 razy
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Bo ty nie masz przepustnicy :)

3 zdjecie to na bank trojnik od szyberdachu panoramicznego
adie

Post autor: adie »

To jest ostatni, najnowszy silnik jaki montowano. Ma przepustnicę powietrza (zdjęcie 2) którą nie wiem jak podłączyć.
krzycho

Post autor: krzycho »

widziałem taki silnik - wersja ekologiczna z dopalaniem spalin . Nie warto tego podłączać
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Nie ma przepustnicy -diesle maja otwarty dolot i dozujesz tylko paliwo i kat wtrysku za pomoca pompy -nic wiecej -przepustnicy nie ma
martinezz

Post autor: martinezz »

Moim zdaniem powinno być tak:
zdjęcie 4: rurka pozioma do 1, pionowa do 3
2 do 4
Jeśli ktoś to porozłączał to znaczy że prawdopodobnie jest walnięte ufo (podciśnieniowe przyspieszenie zapłonu).

Krzycho... Dlaczego uważasz że nie warto tego podłączać?
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

jakiego zaplonu? przeciez to diesel :)
martinezz

Post autor: martinezz »

OK, oczywiście masz rację :D . Do czego w takim razie jest to ufo w dieselu?
hryno
Junior
Posty: 261
Rejestracja: 04 lip pn, 2005 8:12 am
Posiadany PUG: 205 rallye,205 rallye bikera,było 309GTI,405srd-t 405grd-t
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: hryno
Lokalizacja: Bystrzyca klodzka

Post autor: hryno »

to jest zawór recyrkulacji spalin(dopalanie spalin)...Ekologia panowie :? :shock: :mrgreen:
martinezz

Post autor: martinezz »

W takim razie zwracam honor, nie mam pojęcia o dieselach. Może faktycznie nie trzeba tego podłączać jeżeli to nie ma wpływu na pracę silnika.
adie

Post autor: adie »

hryno pisze:to jest zawór recyrkulacji spalin(dopalanie spalin)...Ekologia panowie :? :shock: :mrgreen:
Czy może to mieć wpływ na większe spalanie? Może i rzeczywiście nie opłaca mi się tego podłączać?

Może ktoś ma taki silnik jak mój?
Załączniki
silnik 002.jpg
silnik 002.jpg (60.67 KiB) Przejrzano 4020 razy
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

moze miec wplyw na wieksze spalanie -jak to podlaczysz spalanie moze wzrosnac 8)
Awatar użytkownika
MILO.
Nowicjusz
Posty: 91
Rejestracja: 23 cze czw, 2005 10:22 pm
Posiadany PUG: 306 GTI6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: MILO. »

ja mam ten sam silniczek i mam to wszystko podłączone...
zajrzalem dzis tylko pogladowo i:
1 do 4
"fiuty" podlaczone do pompy wtryskowej
2 podlaczona do przewodow laczacych "fiuty"
jak bedzie chwila i znajde jakiegos cyfraka to zrobie fotke...
swoja droga fajnie nazwales ten rozgaleznik ;)
adie

Post autor: adie »

Byłbym wdzięczny ponieważ nigdzie nie mogę tego znaleźć i chyba nie znajdę.
ODPOWIEDZ