smiem twierdzic ze wiecej niz XS, GTSebek pisze:z wszystkim się zgodzę ale nie z Gti bo jest ich (nie mówie że w stanie idealnym)
do posiadaczy 205 GTI stan igła
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
też śmiem tak twierdzić Panie moralez
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
auto nasze powoli staje się zabytkiem - ludzie często traktują je jako alternatywe dla CC, (pamiętam jak zabrałem gościa na stopa po kilku kilometrach mówi - ale ci to cinquecento zap.....* ) kupia za grosze dojeżdżą do końca i wywalają mało kto decyduje się doporowadzić auto do stanu bdb bo to wydatek przekraczający czasem kilkakrotnie kwotę zakupu innego nowszego auta
pozdr dla maniaków 205
ps. Ja do ślubu pomykam 205
......* - nie przeklinaj
pozdr dla maniaków 205
ps. Ja do ślubu pomykam 205
......* - nie przeklinaj
to moze napisze inaczej "na drogach"moralez pisze: na drogach tak bo w przypadku gti to albo wlasciciela nie stac na wache zeby mogl jezdzic tyle zeby go bylo widac, albo auto jest w remoncie po kolejnym spotkaniu z elementem krajobrazu, badz innym uczesnitkiem ruchu
O XS'a to mozna sie potknac na jakims parkingu, a gti ciezko znalezc nawet stojace u kogos pod domem
- Fox
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2053
- Rejestracja: 25 lis pt, 2005 5:09 pm
- Posiadany PUG: 205gti, 504 coupe, 406 kombi
- Numer Gadu-gadu: 6433729
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ja w ogóle nie wiem czy byłbym w stanie rozstać się z moim gti. Niby rozsądek mówi że takie auto jak moje może być warte 10tys i nie więcej, ale jakby ktoś przyszedł mówiąc że daje 15tys od ręki to bym nie sprzedał. Nie ma szans. Jakoś już nie wyobrażam sobie żebym mógł nie mieć tego samochodu. Jakby mi go ukradli to chyba bym się popłakał, otarł łzy i zbierał na kolejnego gti:) Od roku zbieram części do swapa na mi16. Będę miał auto szybsze,lepiej hamujące, lepiej trzymajuące się asfaltu niż prawie wszystko inne na drodze- więc na co mógłbym go zmienić? No moze jakby ktoś się chciał wymienić ze mną na Astona Martina DB9 to bym się zastanawiał (mógłbym go zaraz sprzedać a kase wymienić na 205gti a to co by zostało na jego remont:)) Na dodatek podoba mi się małe pudełko jak nic innego:) No i nie ma to jak duża moc przy braku wspomagania, ABS'u i innych bezużytecznych systemów:) Nowe samochody już nie dają takiego uczucia i nigdy dawać nie będą...205gti to najukochańsze auto na świecie:)
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
hmm a ja takie bym chciał kupić nawet za 10 tyś - tylko nikt nie sprzedaje
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Miałem kilka GTi, jedne lepsze, drugie jeszcze lepsze. Moim zdaniem każdy ma coś w sobie, a wszystko zależy od podejścia i nastawienia. Praca nad doprowadzaniem do extra stanu to wielkie wyzwanie i frajda, zwłaszcza jak na koniec ogląda się efekty. Cabrio którym jeździ Lady Angel, no cóż, nie moiżna powiedzieć, że dopieszczałęm je. To auto było REANIMOWANE. Prace trwały dwa lata, założony budżet oczywiście został przekroczony, po drodze pieniądze, które miały mi wpłynąć na odszkodowanie nie wpłynęły a do tego wszystkiego, weszliśmy do Uni i za kase jaką musiałem zapłacić za CTi w stanie rozkłądu, można sobie sprowadzić z niemiec w stanie bardzo dobrym. Co z tego???
To co zostało zrobione przeze mnie to moje i nikt mi tego nie odbierze. Zostanie z nami do końca, tak miało być też z czarnym GTi, ale po drodze trafił się GRIFFE i to jemu przypadło miano tego naj. To co pisze FOX to sama prawda. 96% samochodów poruszających się po drogach nawet w połowie nie może równać się z prowadzeniem i osiągami GTi, jeżeli dodamy do tego fakt ulepszenia fabryki: zawias, hamulce, opony, silnik, skrzynia... i fakt, że pozostałę 4% nie mają tego klimatu wniosek jest jeden. 205 GTi to auto wszechczasów, ale przekonać się o tym mogą tylko Ci, któzy tego zakosztują na własnej skórze. Właśnie tego życzę Wam wszystkim.
Dodano po 1 minutach:
Miałem kilka GTi, jedne lepsze, drugie jeszcze lepsze. Moim zdaniem każdy ma coś w sobie, a wszystko zależy od podejścia i nastawienia. Praca nad doprowadzaniem do extra stanu to wielkie wyzwanie i frajda, zwłaszcza jak na koniec ogląda się efekty. Cabrio którym jeździ Lady Angel, no cóż, nie moiżna powiedzieć, że dopieszczałęm je. To auto było REANIMOWANE. Prace trwały dwa lata, założony budżet oczywiście został przekroczony, po drodze pieniądze, które miały mi wpłynąć na odszkodowanie nie wpłynęły a do tego wszystkiego, weszliśmy do Uni i za kase jaką musiałem zapłacić za CTi w stanie rozkłądu, można sobie sprowadzić z niemiec w stanie bardzo dobrym. Co z tego???
To co zostało zrobione przeze mnie to moje i nikt mi tego nie odbierze. Zostanie z nami do końca, tak miało być też z czarnym GTi, ale po drodze trafił się GRIFFE i to jemu przypadło miano tego naj. To co pisze FOX to sama prawda. 96% samochodów poruszających się po drogach nawet w połowie nie może równać się z prowadzeniem i osiągami GTi, jeżeli dodamy do tego fakt ulepszenia fabryki: zawias, hamulce, opony, silnik, skrzynia... i fakt, że pozostałę 4% nie mają tego klimatu wniosek jest jeden. 205 GTi to auto wszechczasów, ale przekonać się o tym mogą tylko Ci, któzy tego zakosztują na własnej skórze. Właśnie tego życzę Wam wszystkim.
To co zostało zrobione przeze mnie to moje i nikt mi tego nie odbierze. Zostanie z nami do końca, tak miało być też z czarnym GTi, ale po drodze trafił się GRIFFE i to jemu przypadło miano tego naj. To co pisze FOX to sama prawda. 96% samochodów poruszających się po drogach nawet w połowie nie może równać się z prowadzeniem i osiągami GTi, jeżeli dodamy do tego fakt ulepszenia fabryki: zawias, hamulce, opony, silnik, skrzynia... i fakt, że pozostałę 4% nie mają tego klimatu wniosek jest jeden. 205 GTi to auto wszechczasów, ale przekonać się o tym mogą tylko Ci, któzy tego zakosztują na własnej skórze. Właśnie tego życzę Wam wszystkim.
Dodano po 1 minutach:
Miałem kilka GTi, jedne lepsze, drugie jeszcze lepsze. Moim zdaniem każdy ma coś w sobie, a wszystko zależy od podejścia i nastawienia. Praca nad doprowadzaniem do extra stanu to wielkie wyzwanie i frajda, zwłaszcza jak na koniec ogląda się efekty. Cabrio którym jeździ Lady Angel, no cóż, nie moiżna powiedzieć, że dopieszczałęm je. To auto było REANIMOWANE. Prace trwały dwa lata, założony budżet oczywiście został przekroczony, po drodze pieniądze, które miały mi wpłynąć na odszkodowanie nie wpłynęły a do tego wszystkiego, weszliśmy do Uni i za kase jaką musiałem zapłacić za CTi w stanie rozkłądu, można sobie sprowadzić z niemiec w stanie bardzo dobrym. Co z tego???
To co zostało zrobione przeze mnie to moje i nikt mi tego nie odbierze. Zostanie z nami do końca, tak miało być też z czarnym GTi, ale po drodze trafił się GRIFFE i to jemu przypadło miano tego naj. To co pisze FOX to sama prawda. 96% samochodów poruszających się po drogach nawet w połowie nie może równać się z prowadzeniem i osiągami GTi, jeżeli dodamy do tego fakt ulepszenia fabryki: zawias, hamulce, opony, silnik, skrzynia... i fakt, że pozostałę 4% nie mają tego klimatu wniosek jest jeden. 205 GTi to auto wszechczasów, ale przekonać się o tym mogą tylko Ci, któzy tego zakosztują na własnej skórze. Właśnie tego życzę Wam wszystkim.
Car Valeting, Car Detailing.
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Remont silnika XU to okolo 4tys i ciezko zejsc nizej, gdzie robota to tylko 1000zl a 3 tys to lekko schodza na czesci.
Mowa o porzadnym remoncie, a nie "czesciowym"
Mowa o porzadnym remoncie, a nie "czesciowym"
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora