zbyt małe ciśnienie oleju w gti 1,6
- martinop
- Uzalezniony
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 cze śr, 2005 10:21 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 107
- Lokalizacja: Rybnik
zbyt małe ciśnienie oleju w gti 1,6
Witajcie, co oznacza zbyt małe ciśnienie oleju w gti 1,6 105 km, przebieg ponad 200 tyś km i w dodatku gaz. Jak jest zimny to ciśnienie sięga 2,5 -3 barów , jak się zagrzeje to jest koło 1,5 bar. przy zwiększaniu obrotów rośnie nieznacznie. wiem że to może być popma oleju , czujnik raczej nie, może panewki- gdzieś to wyczytałem w postach. Co o tym sądzicie i co by trzeba było wymienić i ile kosztują takie części potrzebne do takiego malutkiego remontu. Z góry dzięki za pomoc.
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
a ja mam na zimnym 3,5-4 bar, a jak się pożądnie rozgrzeje (ma ponad 100C) to spada mi nawet poniżej 1bar i nic mi się nie dzieje. Przejechałem na tym silniku w takim stanie już z 20tyś i to w wiekszości na treningach, kjs-ach i rally sprintach. Panewek nie słychać, oleju nie dolewam i żadnych problemów nie widzę i nie słyszę, wyraźnie pomaga na wskaźniku zmiana oleju na jakiś o lepszych parametrach (o tym już pisałem), mogę się mylić bo może u mnie jest to wina samego wskaźnika. Problemu nie widzę bo nigdy mi się kontrolka w czasie jazdy nie zapaliła. Jak się zapali będę się martwił a więkiszość z Was niech się nie przejmuje bo i tak nie przejeździ tym samochodem więcej niż 20tyś. ![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Ja mam samochod, w ktorym mialem cisnienie wlasnie na cieplym przy 1000 okolo 1 bara, a roslo do max 4 barow i wiecej nie chcialo!!
Padl mi ten silnik, wlozylem silnik z rajdowki i na wskazniku dalej to samo!
Wniosek taki ze tu wskaznik mam zwalony, bo ten silnik w innej budzie na cieplym mial 2,5 bara przy 1000 i do 6 roslo powyzej 4000.
Zaczalbym od sprawdzenia czujnika, a pozniej pompy. W razie czego zapraszam do nas.
Padl mi ten silnik, wlozylem silnik z rajdowki i na wskazniku dalej to samo!
Wniosek taki ze tu wskaznik mam zwalony, bo ten silnik w innej budzie na cieplym mial 2,5 bara przy 1000 i do 6 roslo powyzej 4000.
Zaczalbym od sprawdzenia czujnika, a pozniej pompy. W razie czego zapraszam do nas.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora