Tak wiec jadac sobie spokojnie wpadłem w całkiem nie małom dziure,bo poprostu za pózno ja zauważyłem,dodam poleciałem tylko lewym kołem przednim.Od tej pory mecza mnie jakies dziwne dzwieki dochodzace z przodu,z okolic lewego koła jakies trzaski,stuki cos gdzies trzeszczy,równierz podczas chamowania w przednim kole słychac jakis chałas.
Oczywicie weszłęm pod auto ale w szystko wydawało sie w porzadku w sumie mechanik zemnie żaden i przypadkiem w prawym kole zauażyłem peknieta gumowa osłone przegubu,czy to poważna usterka,czy tez osłone trzeba niezwłocznie wymieniac i ile takowa kosztuje.
Jeszcze jedno pytanie mianowicie wyskakuja mi biegi przedewszystkim:1 i 3 co jest dosc irytujace,wystarczy jechac po jakis nierównosciach.Jak ktos wie jak to zniwelowac to prosze o porady.
A taki problem ;
-
- Junior
- Posty: 168
- Rejestracja: 15 lis pn, 2004 9:39 pm
- Posiadany PUG: 205 1.6 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Grudziądz
stui i trzaski to raczej nie przyczyna przegubu.Gume rzeczywiscie warto wymienic bo zawali Ci cale kolo i zaciski olejem.
Co do tych trzaskow itd. proponowalbym sprawdzic wahacz lub drazek.Zapewnij sobie pomoc kolegi i na kanale niech pobuja samochodem i pokreci kierownica to powiniennes zobaczyc ewentualne luzy.
Co do skrzyni nie jestem pewnien ale moze synchronizator????
Co do tych trzaskow itd. proponowalbym sprawdzic wahacz lub drazek.Zapewnij sobie pomoc kolegi i na kanale niech pobuja samochodem i pokreci kierownica to powiniennes zobaczyc ewentualne luzy.
Co do skrzyni nie jestem pewnien ale moze synchronizator????
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
o wyskakujących biegach było sporo na forum tylko trzeba użyć opcji szukaj
a jak masz rozwalona gumę na przegubie to zrób to jak najszybciej bo jak się syf dostanie to będzie nieciekawie
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- szmergiel
- Junior
- Posty: 345
- Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: piotrków trybunalski
Re: A taki problem ;
pewnie dlatego że powinno sie hamować a nie chamowaćchainsaw pisze:...równierz podczas chamowania w przednim kole słychac jakis chałas...
![Razz :P](./images/smilies/tongue.gif)
- Paweł
- Junior
- Posty: 198
- Rejestracja: 15 sie pn, 2005 10:23 pm
- Posiadany PUG: 205 Diesel '92 - 1,9 SRD (XUD9)
- Numer Gadu-gadu: 46077
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Osłonę przegubu wymień, bo przegub padnie. I nie kupuj byle tańszej, bo szybciej kolejną będziesz zmuszony kupować. Sam widziałem jak mechanik zakładał tańszą osłonę od klienta. Zakładał bez ściągania półośki - ten mały otworek rozciąga się do szerokości przegubu. Guma pękła, a jak dał swoją to przeszła bez problemu.
205 Diesel '92 - 1,9 SRD (XUD9Y)