nie nie wiesza sie ale dla mnie bylby problem z kablami itpBanita pisze:a co wiesza sie??Pieraś pisze:przynajmniej nie ma problemu z kompem ?
nie wiem jakie problemy mozna miec z kompem -przeciez to bezobslugowe jest...
jaki silnik mozna wrzucic do 1.1 by za duzo nie przerabiac ?
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
Re: jaki silnik mozna wrzucic do 1.1 by za duzo nie przerabi
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
a 1.4 nie ma 85KM ?
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
tego silnika nie licze bo jest to duzo nowsza konstrukcja, ma inne mocowanie, plastikowy kolektor , bedzie dużo trudu z włożeniem , poza tym ten silnik to peugeotowa niedoróba - jeździ byle jak i ma wade fabryczna w postaci za miękkich panewek i zdażały sie remonty dołu przed 100 tys. km. Miał palić mniej - pali dużo.woocash pisze:1,4 na wielopunkcie też ma 75 KM... taki tu3jp z 206-tki
Polecam za to 1.6 16v 125 km z VTSa - mniam, mniam
- MistrzuGT
- Junior
- Posty: 460
- Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Walbrzych City
Ja u siebie mam wlasnie taka przekladke zrobiona...
tzn byl 1,1 na gazniku i Szwagier wlozyl 1,4 TU3M tez na ten sam gaznik.
Chyba oprocz przekladki samego silnika i jakiejs zezby z pompa paliwa nic wiecej nie bylo zmieniane.
Nie wiem, jak autko smigalo na 1,1 ale na 1,4 ladnie smigalo(do czasu kiedy mi sie wlasnie gaznik nie skonczyl )
W kazdym badz razie bylo czym deptac (mam skrzynie czworke)
Pozdro!!
tzn byl 1,1 na gazniku i Szwagier wlozyl 1,4 TU3M tez na ten sam gaznik.
Chyba oprocz przekladki samego silnika i jakiejs zezby z pompa paliwa nic wiecej nie bylo zmieniane.
Nie wiem, jak autko smigalo na 1,1 ale na 1,4 ladnie smigalo(do czasu kiedy mi sie wlasnie gaznik nie skonczyl )
W kazdym badz razie bylo czym deptac (mam skrzynie czworke)
Pozdro!!
Peugeot 205 Coupe ;]
http://mistrzu.gt.prv.pl
http://www.mistrzugt.205.pl
http://www.mistrzugt.peugeot205.pl
http://mistrzu.gt.prv.pl
http://www.mistrzugt.205.pl
http://www.mistrzugt.peugeot205.pl
- Darek
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 13 mar ndz, 2005 6:14 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
U mnie w juniorku byl silnik 1,0:] kupilem za 500zł silnik 1,4 na 2-gardzielowym gazniku razem ze skrzynia dosyc okazyjnie jak mi sie wydaje.. 3 dni roboty w tym drugiego dnia odpoczywalismy z ojcem;) i wszystko na swoim miejscu, smiga az milo roboty malo nie trzeba byc jakims super mechanikiem zeby sobie poradzic