Ściąga mojego GTI na lewo!!!!Ratunku!!!
Ściąga mojego GTI na lewo!!!!Ratunku!!!
Kupiłem niedawno 205 GTI 91', pożyczyłem szwagrowi żeby oporządził środek,no chciał widać poszaleć i przygrzał w krawężnik,zniszczył oponę i skrzywił orginalnego aluma 15",wymieniłem gałki, ustawiłem zbierzność i zmieniłem gumy na używane DAYTON 195/55,polecił mi je mój znajomy wulkanizator, roczne gumki jeżdżone w MEGANCE,stan prawie idealny, no i sciąga mi autko na lewo tam gdzie było uderzone, nie wiem co robić,pomóżcie!!!!mój mechanik sprawdził całe zawieszenie,żadnych luzów itd,jedno co zuważyliśmy to to że ta płyta na której zamocowane są wachacze jest przesunięta na śrubach które są przykręcone do karoserii pod miejscem kierowcy,czy to może być przyczyna??czy też to jakiś problem z napędem??ratujcie bo doprowadza mnie to do szału!!
Nie wiem czy zauważyłeś co pisałem,wszystkie powyższe czynności wykonałem,jak byś uważnie czytał to co napisałem to nie doradzałbyś mi czynności które wykonałem dwa razy,ustawianie zbierzności nic nie daje,wszystko jest oki,zawieszenie jest wporządku,wymieniłem gałki i ponownie ustawiłem zbierzność,wszystko na nic,dalej to samo,nie wiem co jest grane
-
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: 12 lut czw, 2004 9:51 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
jeśli zbieżność była ustawiona porządnie (sprawdzone kąty pochylenia koła, przesunięcie osi, i oczywiście zbieżność na obu osiach) to zamieniłbym koła może jednak opony są kiepskie. Belke zdecydowanie przesunął bym na swoje miejsce tylko że wtedy trzeba znów sprawdzić zbieżność. Przy przesuniętej belce jedno koło bedzie pochylone in+ az jednej strony a z drugiej in-
Pozdro
napisz jak rozwiążesz problem
Pozdro
napisz jak rozwiążesz problem