w monowtrysku jest takie coś jak potencjometr przepustnicy
chodzi mi o jego ew. regulacje
mam drugie urządzenie wtryskowe i jak podmienię sam dół z potencjometrem to prawie nie mam wolnych obrotów , no są rzędu 400-500 obrotów
czy można ten potencjometr regulować , śrubki są zabezpieczone , czy raczej to sprawa nie ro ruszenia jest
potencjometr przepustnicy a jego regulacja P205
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
sprawa jest napewno do ruszenia ale ja osobiście bym się udał do gaźnikowca
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
sprawa się wyjaśniła, blacha do której jest przykręcony silniczek lekko opadła i nie było styku między silnikiem krokowym a śrubą przepustnicy , stąd takie wolne obroty były, podregulowałem blachę , silniczek już trafia w śrubkę idealnie, poprzednio trafiał pod śrubkę .... obroty są w normie ...
porada mechanika, jak nie potrzeba lepiej nie odkręcać i nie zaglądać tam wcale , wymieniać cały zespół dolny....
porada mechanika, jak nie potrzeba lepiej nie odkręcać i nie zaglądać tam wcale , wymieniać cały zespół dolny....
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
nie wiem jak we włocławku ale u nas tak się mówi na każdy warsztat który zajmuje się wtryskiem bądź gażnikamiBanita pisze:do gaznikowca z monowtryskiem? jalowe obroty reguluje linka/silniczek krokowy a nie potencjometr przepustnicy (fakt moze zalewac ale watpliwe)
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl