Czujnik GMP w peugeot 205
Czujnik GMP w peugeot 205
Jest taki czujnik przykręcowny do bloku i wychodzi z niego wiązka trzech przewodów , na końcu jest wtyczka , tylko gdzie ten czujnik się podpina, nie znalazłem żadnej odpowiedniej wtyczki,,,
a komputer silnika pokazuje błąd 41 przy diagnostyce,
" sygnał prędkości obrotowej cewki zapłonowej "
czy kto zna temat i wie gdzie należy podpiąć do układu ten czujnik
a komputer silnika pokazuje błąd 41 przy diagnostyce,
" sygnał prędkości obrotowej cewki zapłonowej "
czy kto zna temat i wie gdzie należy podpiąć do układu ten czujnik
-
- Nowicjusz
- Posty: 76
- Rejestracja: 07 cze śr, 2006 2:50 pm
- Posiadany PUG: obecnie żaden (kiedyś Look 1,1 3d)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Jędrzejów
Wiem tylko tyle, że ten czujnik przydaje się podczas ustawiania-regulacji wyprzedzenia zapłonu, bo jest to tzw czujnik GMP (położenie tłoka), przy zastosowaniu przyrządu serwisowego.
Natomiast kod 41 w zasilaniu monowtryskowym występuje zawsze jeżeli sprawdzanie wykonuje się metodą zwarcia czyli przy unieruchomionym silniku, bo cewka nie otrzymuje wtedy impulsu o obrotach.
Tak więc normalnie czujnik wisi bezużytecznie- moim zdaniem.
Natomiast kod 41 w zasilaniu monowtryskowym występuje zawsze jeżeli sprawdzanie wykonuje się metodą zwarcia czyli przy unieruchomionym silniku, bo cewka nie otrzymuje wtedy impulsu o obrotach.
Tak więc normalnie czujnik wisi bezużytecznie- moim zdaniem.
taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę.....