Brak sygnału z aparatu....
Brak sygnału z aparatu....
Zaczęło się od podmianki silnika z 1.6 do 1.9 Gti, w 1.9 zapłon był zczytywany z koła zamachowego a mi zależy żeby przerobić to na zczytywanie z aparatu (mam odciążone koło zamachowe z 1.6 bez zębów do czujnika GMP) Czy może ktoś już to przerabiał. Proszę o pomoc... Dodam że cewka jest nowszego typu na kolektorze.
Siemasz
nie jest ci potrzebne na bank kolo zamachowe rowkowane do poprawnego sterowania iskra w niektorych peugeotach 1.9 GTI wogule nie bylo takich kol montowanych. Aparat zaplonowy wspolpracuje z modulem Bosch ktory dopiero steruje dowolna cewka zaplonowa,
rozwiazac to mozna na rozne sposoby wykorzystujac roznego rodzaju moduly ktore ze zwyklych impulsow z aaparatu zaplonowego wysteruja cewke zaplonowa , generalnie chyba byly 2 rodzaje aparatow zaplonowych stosownych w GTI 1.9
reszta instalacji jest wedle gustu i projektu jak ktos chce
a z dawkami paliwa bedziesz chyba musial troche pooszukiwac komputer ze wskazan odpowiednich czujnikow odpowiedzialnych za ta kwestie
nie jest ci potrzebne na bank kolo zamachowe rowkowane do poprawnego sterowania iskra w niektorych peugeotach 1.9 GTI wogule nie bylo takich kol montowanych. Aparat zaplonowy wspolpracuje z modulem Bosch ktory dopiero steruje dowolna cewka zaplonowa,
rozwiazac to mozna na rozne sposoby wykorzystujac roznego rodzaju moduly ktore ze zwyklych impulsow z aaparatu zaplonowego wysteruja cewke zaplonowa , generalnie chyba byly 2 rodzaje aparatow zaplonowych stosownych w GTI 1.9
reszta instalacji jest wedle gustu i projektu jak ktos chce
a z dawkami paliwa bedziesz chyba musial troche pooszukiwac komputer ze wskazan odpowiednich czujnikow odpowiedzialnych za ta kwestie
nie kumajesz... komputer jest sterowany z kola zamachowego, a to, ze nie wszystkie 1.9 zczytywaly z kola nie ma nic do rzeczy -komputer jest od takiego co zczytuje, wiazka tez -jakby byl komputer 2-rzedowy to problemu nie ma, ale jest 3 rzedowy i z tego co pamietam czas wtrysku tez jest wyliczany z GMP(choc jak juz napisalem glowy nie dam...)
105 i 128 mialy aparat i 2-rzedowy komputer
122 mial tylko rozdzielacz i 3 rzedowy komp
105 i 128 mialy aparat i 2-rzedowy komputer
122 mial tylko rozdzielacz i 3 rzedowy komp
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Nie mija sie z celem... moim zdaniem A wrecz przeciwnie, jak jest dobrze zrobione to potrafi wiele dac.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Jezeli samochod jest do prob kjs'owych, gdzie duze znaczenie ma szybkie wkrecanie sie na 1 i 2 biegu to faktycznie moze cos dac.
Wszystko zalezy od tego do czego ma byc samochod i w jakich warukach bedzie jezdzil (tak samo nie uwazam, zeby na krotkiej skrzyni samochod lepiej przyspieszal -to jest tylko po to, zeby mozna bylo sprawnie przy okreslonej predkosci jechac bez przelaczania biegow, lub jesli samochod ma moc w bardzo malym zakresie obrotow, wiec za pomoca biegow trzeba go w tym zakresie utrzymac)
Wszystko zalezy od tego do czego ma byc samochod i w jakich warukach bedzie jezdzil (tak samo nie uwazam, zeby na krotkiej skrzyni samochod lepiej przyspieszal -to jest tylko po to, zeby mozna bylo sprawnie przy okreslonej predkosci jechac bez przelaczania biegow, lub jesli samochod ma moc w bardzo malym zakresie obrotow, wiec za pomoca biegow trzeba go w tym zakresie utrzymac)