ja mam GRka 1.1 93 rok na monowtrysku i z kompem magnetti-marelli i na:
1 - do 40
2 - do 80
3 - do 100
4 - do 130
5 - do 170 (poki co wiecej nim nie jechalem:):):)
pozdrawiam, a jesli ktos bedzie mial jakies watpliwosci zapraszam na jazde probna heheh
w 1,4 (tu3M) według mnie najlepiej jest ok 3500 - 4500 potem już kicha lekka...
no i najlepiej sie jedzie ok 85 -90 km/h na 4 biegu... jest czym jakby co pogonić...
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
woocash pisze:w 1,4 (tu3M) według mnie najlepiej jest ok 3500 - 4500 potem już kicha lekka...
no i najlepiej sie jedzie ok 85 -90 km/h na 4 biegu... jest czym jakby co pogonić...
- na 2 dobijam jak trzeba do 70 (da rade 80)
- jak trzeba przy 80 redukuje do 3
- na 4 jak trzeba docisne do 120-130
- 5 tka od 90-100 (a jak cisniesz to dopiero przy 120-130)
redukujesz? czasem redukcja nie oznacza zmniejszenia czegos w tym przypadku biegu? a reszta zgadzam sie chociaz na 2 nigdy nie mialem serca ciagnac do 70
redukuje jak jakis wol jedzie a trzeba szybko przyszpieszyc ... nie trace gdy redukuje do 3 przy 80. ale jak wyrwe do przodu to po chwili szybko 4
Dodano po 2 minutach:
Sebek pisze:podjedź do wawy stań na światłach jednych i tak po kolei i zaraz wyczujesz co i kiedy można bo tu sami wariaci na drodze
ps. jak dla mnie to wiadomo się co wrzucać i kiedy jak się czuje auto tylko trzeba je wyczuć a nie regułkowe na dwójce 80 na trójce 110 itd...
ja tak robie gdy naprawde potrzebuje depnac.
normalnie to 3 przy 40-50 wrzucam, 4 przy 60-70 i 5 przy 90-100. to zreszta zalezy jak chce sie przyspieszyc itp.
Nałogowy czytelnikforum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Nie wiem jak 1.1 ale moje 1.9GTI na 1 do ok. 67km/h - w sumie fajny bajer na amatorskie kręciołki. Gorzej jak trzeba szybciej pojechać, ale nie na tyle aby na 2 pełna moc była A krótka skrzynia w częściach jest, tylko kasy na poskładanie już nie starczyło...
Raz w życiu jechałem na jedynce 60 km/h i więcej wole nie próbować bo szkoda silnika zacietrać, poza tym mój ojciec ma też 1,1 Tu na gaźniku i też na jedynce pojedzie (tzn pięć lat temu jechał) 60km/h, także nie jest to wyjątek.
Ja sobie dzisiaj sprawdzilem,ale tylko 2 bo szkoda mi bylo paliwa na swirowanie .Na 1.4 gaznik mialem 100km/h ale normalnie ciagne gdziec do 3000tys i zmiana.
ja tez chcialbym to widziec jak dla mnie bez urazy chyba z gorki ... i z rozlatujaca sie skrzynia
Nałogowy czytelnikforum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.