Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
stachu
Post
autor: stachu » 08 lip sob, 2006 5:11 pm
Po kupnie samochodu oba kola staly na jednakowej wysokowsci od pewnego czasu jedna strona sie obnizyla i stoi nizej przyczyn na dziurach nie ma pelnej amortyzacji odbija caly tyl co to moze oznaczac???
Heler
Junior
Posty: 299 Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:46 am
Posiadany PUG: Inny, Seat Cordoba
Numer Gadu-gadu: 975861
Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Heler » 08 lip sob, 2006 5:55 pm
Stawialbym na amortyzatory z tylu.
Przesiadka do wiekszego i rodzinnego...ale juz sobie obiecalem powrot do 205, tym razem tylko w wersji GTI
Wojtek_nurek
Nowicjusz
Posty: 38 Rejestracja: 26 lip śr, 2006 6:36 pm
Posiadany PUG: Junior
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wojtek_nurek » 26 lip śr, 2006 6:56 pm
U mnie jest to samo. Z lewej strony zrobiło sie niżej.
Co masz na mysli pisząc o amortyzatorach, jaki mogą mieć wpływ na wysokość zawieszenia?
Pozdrawiam
Wojtek
205 Junior
smug
Uzalezniony
Posty: 551 Rejestracja: 28 maja ndz, 2006 10:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Krakow,Bochnia i okolice
Post
autor: smug » 26 lip śr, 2006 7:07 pm
Jak nie amortyzator to moze uciagnelo Ci drazek
albo cos z gumami.A kola stoja prosto?
Albo moze byc tak ze ktos to zle zlozyl i jest jedna strona przestawiona o zabek na wieloklinie,a Ty tego wczesniej nie zauwazyles
Michal
Junior
Posty: 465 Rejestracja: 02 maja ndz, 2004 1:11 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:
Post
autor: Michal » 26 lip śr, 2006 8:00 pm
Jezeli tyl skacze to amortyzatory padly...
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609 Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:
Post
autor: Lord Devil » 26 lip śr, 2006 8:02 pm
Odpowiedz jest tylko jedna dobra. Przerabialem to kilka razy. Amortyzator nie ma nic do rzeczy. Jest zuzyty-wytarty czop i stad ta roznica. Nalezy wymienic na nowy, szybkie tanie rozwiazanie - wybic czop i obrocic o 180 stopni.
Car Valeting, Car Detailing.
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588 Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice
Post
autor: woocash » 26 lip śr, 2006 8:42 pm
hmmm... a czy jeśli byłby wyraty, to nie byłoby luzu?
i dlaczgo miałby zacząć skakać na dziurach??
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993 Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm
Post
autor: Banita » 26 lip śr, 2006 8:53 pm
ja to przechodze i moj kolega tez przechodzil -odp: zmeczony drazek skretny
smug
Uzalezniony
Posty: 551 Rejestracja: 28 maja ndz, 2006 10:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Krakow,Bochnia i okolice
Post
autor: smug » 26 lip śr, 2006 8:57 pm
Czyli tak jak mowilem.Drazek.
Jest zuzyty-wytarty czop i stad ta roznica. Nalezy wymienic na nowy, szybkie tanie rozwiazanie - wybic czop i obrocic o 180 stopni.
Nie koniecznie gdyz bardziej prawdobne jest wybicie sie belki niz czopa.No chyba ze jakis kiepski byl zalozony
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588 Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice
Post
autor: woocash » 26 lip śr, 2006 9:14 pm
tja... to pytanko drugie.. jak się taki zmęczony drążek przekręci i ząbek.. to na jakiś czas będzie ok??
czy ... ile więcej roboty jest z wymianą drażka?? bo akurat taki mam..
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993 Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm
Post
autor: Banita » 26 lip śr, 2006 9:18 pm
na filmiku wheelers dealers masz to pokazane -odkrecasz z jednej strony 13 a z drugiej wybijasz takim specjalntm wybijakiem (mlotek inercyjny czy jak to sie tam zwie)
Wojtek_nurek
Nowicjusz
Posty: 38 Rejestracja: 26 lip śr, 2006 6:36 pm
Posiadany PUG: Junior
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wojtek_nurek » 26 lip śr, 2006 9:29 pm
na filmiku wheelers dealers masz to pokazane -odkrecasz z jednej strony 13 a z drugiej wybijasz takim specjalntm wybijakiem????????
Zkąd wziąść ten filmik?
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588 Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice
Post
autor: woocash » 26 lip śr, 2006 10:06 pm
a ktoś wie... czym można zastąpić młotek inercyjny??
PS. wydaje mi się że każdy jest inercyjny
ale może nie...
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
iveras
Maniak
Posty: 1068 Rejestracja: 05 paź wt, 2004 9:27 am
Posiadany PUG: Roland Garros
Numer Gadu-gadu: 1660813
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdansk
Post
autor: iveras » 26 lip śr, 2006 10:31 pm
woocash pisze: PS. wydaje mi się że każdy jest inercyjny
ale może nie...
no w sumie, kiedy bierzemy zamach młotkiem to nadajemy mu inercji, co widać gdy młotek wyślizgnie nam się z ręki podczas zamachu, nieprawdaż? :>
If she said "it's Chelsea or me" ... would You miss her?
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
smug
Uzalezniony
Posty: 551 Rejestracja: 28 maja ndz, 2006 10:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Krakow,Bochnia i okolice
Post
autor: smug » 26 lip śr, 2006 11:12 pm
widze ze sie nam temat zamieni z zawieszenia na techniki rzutu mlotkiem