Świece NGK

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
zawodowiecleon81
Junior
Posty: 120
Rejestracja: 16 mar śr, 2005 9:45 am

Post autor: zawodowiecleon81 »

jak na cieplym silniku to powodzenia. nie wiem jak u Was ale - nie wolno wymieniac swiec na cieplym-goracym silniku. tylko na zimnym - najlepiej po nocy i pozniej w trase lub troche pogrzac. Jak pracowalem w gazie stosowalismy tylko NGK ale japonskie ( nie wiedzialem ze sa francuskie) i nigdy nic sie z nimi nie dzialo- ludzie po 30-60 tys robili i nic.
niemożliwe od ręki, cuda w trzy dni !!!
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

nie nie wolno tylko nie powinno sie i nie ze wzgledu na izolator tylko na moment przykrecenia

izolator peka przy wadzie fabrycznej/szoku terminczym(palowanie na zimnym)/spalaniu stukowym

powiem jako ciekawostke - kolega ostatnio kupil oryginalne kable ngk i walily iskrami w opaske niedaleko wyjscia z rozdzielacza. Ciezko teraz kupic cos sprawnego
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

Banita pisze:nie nie wolno tylko nie powinno sie i nie ze wzgledu na izolator tylko na moment przykrecenia

izolator peka przy wadzie fabrycznej/szoku terminczym(palowanie na zimnym)/spalaniu stukowym

powiem jako ciekawostke - kolega ostatnio kupil oryginalne kable ngk i walily iskrami w opaske niedaleko wyjscia z rozdzielacza. Ciezko teraz kupic cos sprawnego
teraz to ja się wypowiem:
dlatego lepiej nie wymieniać na ciepłym bo łatwo uszkodzić rdzeń w przewodach, ma to szczególne i zauważalne znaczenie w samochodach z gazem. co do NGK to też mi kiedyś nówki przebijały, polecam Elektrospark lub (to samo) High Volt. a najlepsze świece to Iskra, do tego najtańsze :!:
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

co do przewodow, to chyba raczej przy wymianie w zime na zimnym silniku latwo o uszkodzenie ich... cieplo sprawia, ze staja sie bardziej elastyczne -chyba, ze o czyms nie wiem :wink:

sprobuje iskre -co mi szkodzi :)
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

Banita pisze:co do przewodow, to chyba raczej przy wymianie w zime na zimnym silniku latwo o uszkodzenie ich... cieplo sprawia, ze staja sie bardziej elastyczne -chyba, ze o czyms nie wiem
co do zimy to też masz rację: żle jak jest mróz i źle jak są gorące.
Mi chodzi o rdzeń wewnątrz przewodu, często jest "grafitowy" i bardzo łatwo go uszkodzić. Gorące kable są bardziej podatne na rozciąganie i łatwo go wtedy rozerwać, przy benzynie iskra przeskoczy i nic się nie czuje, przy gazie zaczyna już walić w dolot.
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

lamiac mozna uszkodzic zawsze -czy na cieplym, czy na zimno
przy wymianie swiec nie trzeba robic suplow na kablach 8)7
ODPOWIEDZ