Rozważania na temat tylnej belki
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
chodzi o to że odkręcasz łapę stabilizatora wlewasz do rury 2 litry oleju potem dajesz silicon i masz smarowanie
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
zwykły odlej silnikowy i spokojnie może być już przepracowany, a co do siliconu to żeby olej nie wyciekał a nie woda się nie dostawała olej wyprze sam z siebie wodę
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: 26 lip śr, 2006 6:36 pm
- Posiadany PUG: Junior
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Znalazłem taki link:
http://www.peugeotforum.de/bastelecke/s ... 051cbc0a74
To na temat smarowania tylnej osi.
Pozdrawiam
http://www.peugeotforum.de/bastelecke/s ... 051cbc0a74
To na temat smarowania tylnej osi.
Pozdrawiam
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ja w swojej beleczce mam dodatkowo taki spust na srodku założony
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
wygląda to mniej więcej jak na tym niemieckim linku
jak odbiorę aparat z naprawy to zrobie zdjęcie
jak odbiorę aparat z naprawy to zrobie zdjęcie
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
-
- Uzalezniony
- Posty: 505
- Rejestracja: 24 paź pn, 2005 9:13 pm
- Posiadany PUG: 1,8D 92r
- Numer Gadu-gadu: 0
W zasadzie to normalna rura tylko na krańcach ma łożyska, czopy itp.
Z kalamitkami trzeba dobrze pokombinować jak chce sie je wkręcić pod czopem, między łożyskami.
Bo albo znajdziesz jakieś miniaturowe kalamitki, albo mini gwintownice, albo przewiercisz też czop, bo tam nie ma miejsca aby zrobić gwint przy normalnej gwintownicy 9mm i kalamitkach jakie ja mam.
Z kalamitkami trzeba dobrze pokombinować jak chce sie je wkręcić pod czopem, między łożyskami.
Bo albo znajdziesz jakieś miniaturowe kalamitki, albo mini gwintownice, albo przewiercisz też czop, bo tam nie ma miejsca aby zrobić gwint przy normalnej gwintownicy 9mm i kalamitkach jakie ja mam.
-
- Uzalezniony
- Posty: 505
- Rejestracja: 24 paź pn, 2005 9:13 pm
- Posiadany PUG: 1,8D 92r
- Numer Gadu-gadu: 0
Jak to odkręcić aby dostac się do środka belki ?Sebek pisze:chodzi o to że odkręcasz łapę stabilizatora wlewasz do rury 2 litry oleju potem dajesz silicon i masz smarowanie
Łapa stabilizatora to ta blacha- zatyczka rury + takie małe ramie ?
Najpierw odkręcam tę śrubę 13 na wachaczu co trzyma tą łapę i taką blaszkę na krótej poprowadzona jest linka hamulcowa.
A potem to nie wiadomo o co chodzi.
Z jednej strony jest jakaś guma czy plastik, chciałem zdjąć to sie połowa urwała. Pod spodem jest jakaś śruba imbusowa czy jak, bo już sam nie wiem. O co tu chodzi ?
Jak po zdjęciu tego zakłada się to z powrotem ? Młotek ?
-
- Uzalezniony
- Posty: 505
- Rejestracja: 24 paź pn, 2005 9:13 pm
- Posiadany PUG: 1,8D 92r
- Numer Gadu-gadu: 0
Wlałem prawie 1,5l hipolu, ale cieknie mi . To chyba nie za dużo.
Pod spodem był taki jakby gumowy uszelniacz. Ja tą łapę wbijałem młotkiem. Może źle ta guma wlazła. ? Ciężko dawać silikon jak się zafajdało olejem.
Może ktoś ma pomysł jak zaślepić ten otworek po śrubie 12, bo stary plastik musiałem wydłubać na chama. wsadziałem tymczasowo kawałek gumy, ale i tak lekko tam podcieka.
Może ktoś podpowie jak to kulturalnie wszystko zrobić, aby i smarowało i nie ciekło.
Pod spodem był taki jakby gumowy uszelniacz. Ja tą łapę wbijałem młotkiem. Może źle ta guma wlazła. ? Ciężko dawać silikon jak się zafajdało olejem.
Może ktoś ma pomysł jak zaślepić ten otworek po śrubie 12, bo stary plastik musiałem wydłubać na chama. wsadziałem tymczasowo kawałek gumy, ale i tak lekko tam podcieka.
Może ktoś podpowie jak to kulturalnie wszystko zrobić, aby i smarowało i nie ciekło.
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
zaklej to siliconem i tyle przechyl auto na jedną strone i laklej bo tak to Ci bedzie leciało
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
-
- Uzalezniony
- Posty: 505
- Rejestracja: 24 paź pn, 2005 9:13 pm
- Posiadany PUG: 1,8D 92r
- Numer Gadu-gadu: 0
Hipol wlałem, bo miałem. Do smarowania belki w sam raz, smaruje podobnie jak silnikowy. Auto stało przechylone w garażu (podnośnik), ale niewiele to pomogło .
Chyba trzeba to otworzyć, sprawdzić gumę, wymyć porządnie rozpuszczalnikiem, bo do tego tłustego to sie silikon nie klei z dołu ucieka.
Może znajde jakąś zatyczkę do łapy, ale narazie nie mam pomysłu czym.
Chyba trzeba to otworzyć, sprawdzić gumę, wymyć porządnie rozpuszczalnikiem, bo do tego tłustego to sie silikon nie klei z dołu ucieka.
Może znajde jakąś zatyczkę do łapy, ale narazie nie mam pomysłu czym.