Predkość max gti
-
- Uzalezniony
- Posty: 689
- Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
- Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
- Numer Gadu-gadu: 6262732
- Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
- Kontakt:
Predkość max gti
Kurde nie wiem czeu ale moj gtik nie chce leciec wiecej jak 150 km/h
kompresja jest spoko ponad 11 barów i zbiera sie z dołu ładnie ale potem na 4 i 5 biegu jakos tak na wysokich obrotach brakuje mu mocy. Czy rozwalone UFO ma coś z tym wspólnego??moje ngdy je zdiołem ipróbowałem zassac powierze to normalnie mogłem przeez nie oddychac
kompresja jest spoko ponad 11 barów i zbiera sie z dołu ładnie ale potem na 4 i 5 biegu jakos tak na wysokich obrotach brakuje mu mocy. Czy rozwalone UFO ma coś z tym wspólnego??moje ngdy je zdiołem ipróbowałem zassac powierze to normalnie mogłem przeez nie oddychac
Pug sprzedany
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
U mnie tak bylo... przed remontem silnika.... a kompresja byla 13, 14, 14, 13 a silnik w srodku kupa...
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
-
- Uzalezniony
- Posty: 689
- Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
- Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
- Numer Gadu-gadu: 6262732
- Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
- Kontakt:
no wiec banita jak sadzisz czy ten regulator zapłonu ma cos z tym wspólnego. Mnie wydaje sie ze ma duzo wspolnego poniewaz nie przestawia zapłonu na wysokich obrotach no i auto nie ma tam tej mocy. Panewki juz niedługo wymieniam bo cisnienia nie trzymaja. Ale widze ze bede musiał jeszcze zapodac ten regulator.
Pug sprzedany
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Ja przed remontem mialem mierzony silnik na 2 urzadzeniach i jedno pokazywalo 8,5 bara a drugie 13-14 (te lepsze), wiec to nie jest miarodajne.
A silnik mial pelno nagrau ktory nie pozwalal na domykanie sa zaworow, mial zjechany walek rozrzadu, zjedzone szklanki popychaczy, progi na tulejach, porysowane panewki i wal.
A silnik mial pelno nagrau ktory nie pozwalal na domykanie sa zaworow, mial zjechany walek rozrzadu, zjedzone szklanki popychaczy, progi na tulejach, porysowane panewki i wal.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
To urzadzonko, kroym ja sprawdzalem pokazywalo na innym gicie z przebiegiem 180K kolo 12-13 bar, wiec napewno u mnie bylo mniej , ale fakt, ze skoro walek zjedzony i zawory puszczaly to nie mogl dobrze jechac
Co do przyspieszacza, to moim zdaniem on nie ma takiego wplywu -dla przyklady xs z peknieta membrana jechal 170
Co do przyspieszacza, to moim zdaniem on nie ma takiego wplywu -dla przyklady xs z peknieta membrana jechal 170