Sonda lambda
Sonda lambda
Witam.
Jaka może być przyczyna właczania się kontrolki sondy labda na wysokich obrotach i jakie mogą być konsekwencje tej przyczyny ?
Jaka może być przyczyna właczania się kontrolki sondy labda na wysokich obrotach i jakie mogą być konsekwencje tej przyczyny ?
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
a gdzie masz tą kontrolke sondy lambda bo z trgo co mi wiadomo to tako0wej nie ma
napisz co się konkretnie świeci
napisz co się konkretnie świeci
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
mam inny licznik i nie mam tej kontrolki ale faktycznie może byc to kat albo lambda az tu masz więcej informacji
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... highlight=
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... highlight=
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- lysy103
- Junior
- Posty: 209
- Rejestracja: 09 cze pt, 2006 1:57 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Ja miałem to samo. To jest kontrolka od ECU i sonda lambda. Niedługo pewnie zacznie ci szarpać i gasnąć. Odłącz na pare minut akumulator (tylko muszą być dwie klemy odłączone) bo może masz komputer zapchany od błędów. A jeśli nie to jedź do warsztatu i niech ci go podłacza pod komputer i wtedy powiedzą ci już dokładnie co masz wymienić.
tiaa...??lysy103 pisze: Odłącz na pare minut akumulator (tylko muszą być dwie klemy odłączone) bo może masz komputer zapchany od błędów.
A jeśli nie to jedź do warsztatu i niech ci go podłacza pod komputer i wtedy powiedzą ci już dokładnie co masz wymienić.
Tak sluchaj dobrych rad i zaplac 50zl za diagnostyke, ktora mozesz zrobic sam w domu za pomoca metrowego kabelka
Przykro mi, naprawde bardzo przykro, ale nie pojales.lysy103 pisze:No wiesz Banita nie każdy jest tak wspaniale poinformowany i może nie każdy wie że trzeba odłączyć 2 klemy.A tak na marginesie to nie jest info tylko dla ciebie . A 50 zł to chyba nie jest majątek i wole pojechać i wiedzieć co jest niż bawić się z metrowym kabelkiem.
1. Po diabla odlaczac obie klemy?
2. ETZOLD=FAQ, wiec naprawde polecam zajrzec tam zanim sie sie zada jakies pytanie, bo sie nei chce poswiecic 10 min wlasnego drogocennego czasu na znalezienie informacji
3. Z mila checia zrobie ci diagnostyke za 50zl -nie majatek, ale lepiej miec niz nie miec brak szacunku dla pieniedzy z reguly zle sie konczy
4. Na diagnostyce moga powiedziec, ze padl przeplywomierz, a tak naprawde jest zuzyty palec w rozdzielaczu zaplonu i kichanie powoduje szarpanie klapka przeplywomierza.
Jedz i zloz datek z 50zl -polecam
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
ja mialem walnieta sonde lambde i nic a nic nie szarpalo samochod jezdzil tak jak jezdzil jedyna zmiana to ze kontrolka sie palila ale pozniej wymienilem na sonde od forda fiesty 1.1 i smiga !! trzeba do niej tylko kabelek masy dolaczyc
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.