To na wstepie sorry za male ot, co do silnika. To zwykly silnik z Peugeota 406 2,0 8v turbo 147ps i 220Nm, w naszym garage przechodzi operacje polegajaca na wlozeniu go do budy 205, jest zrobiony INTERCOOLER na bazie IC z Iveco, dolot 2,5" ze stali kwasoodpornej i SAMCO, turbina wymieniona z serii na GARREETT T28
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 7160_5.htm
Do tego Blow Off tez GARRETT'a
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... fValve.htm
i Wastegates tej samej firmy
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... tegate.htm
Wydech to policzony pod ten silnik projekt ze stali kwasoodpornej cienkosciennej.
Zakladamy, ze po odpaleniu silnika i pomiarach otrzymamy okolo 160-170ps wzrost tych kilku koni ma byc spowodowany dzieki wydechowymi znacznie wiekszemu i wolnemu, bardzo duzemu IC a co za tym idzie znacznie nizszej temeraturze powietrza doladowanego czyli gestszego=bogatszego w ladunek tlenu oraz duzy wolny dolot ze stozkiem BMC
http://www.bmcairfilters.com/infoCON2.asp?Type=1
Potem czas na podlaczenie SMT6 i wystrojenie dwoch map ulicznej cos kolo 170ps 280Nm i sportowej ze znacznie wiekszym cisnieniem doladowania okolo 220-230ps 320-340Nm. Wiecej nie ze wzgledu na seryjne elementy silnika. TURBO oraz dolot/IC/wydech/BOV/WTG sa przewidziane do 400ps. Osiagniecie tej mocy nie jest mozliwe bez zakucia silnika, zmiany ukladu paliwowego-wieksza pompa i wtryski. BOV i WTG zamontowany dla ochrony TUBINY i przyjemnosci wlasciciela. Dla niewtajemniczonych BOV odpowiedzialny jest w silnikach turbo za wspaniale ppssssssssssss przy puszczeniu gazu.
Car Valeting, Car Detailing.