jak to podlaczyc?

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
RaveMan
Junior
Posty: 242
Rejestracja: 04 lip ndz, 2004 10:54 pm
Posiadany PUG: Sacre Numero 1.4, 1995
Numer Gadu-gadu: 4047375
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Kontakt:

Post autor: RaveMan »

zanim zaczne mala prosba do moderatorow zeby od razu nie blokowali tego posta, zlitujcie sie szukalem w postach ale nigdzie konkretu nie ma!!!.
A wiec do rzeczy wyjalem obrotek i zrobilem fotke kostki te liczby to numery pinow na kostce prosze konkretnie gdzie + gdzie masa i gdzie sygnal.
Serdeczne pozdrowienia dla Pary:D

Dodano po 1 minutach:

aha i sory za jakosc ale komorka robilem tego fotexa :twisted:
Załączniki
Zdjęcie(14).jpg
Zdjęcie(14).jpg (12.79 KiB) Przejrzano 5552 razy
Peugeot 205 1,4 kat. Sacre Numero
Awatar użytkownika
Dżon Dobra Nadzieja
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 11 paź pn, 2004 1:15 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Dżon Dobra Nadzieja »

chyba musisz poczekać na Pagiego ;)

pozdr
Obrazek  Obrazek


Jestem fanem! Szukalem klubu p205 i go znalazlem 8)7
Awatar użytkownika
RaveMan
Junior
Posty: 242
Rejestracja: 04 lip ndz, 2004 10:54 pm
Posiadany PUG: Sacre Numero 1.4, 1995
Numer Gadu-gadu: 4047375
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Kontakt:

Post autor: RaveMan »

dodam ze kostki z pinow 3i4 sa zmostkowane natomiast pozostale 2 sa osobne. Moge powiedziec ze wszystkie 3 kable mam juz wyprowadzone do deski tylko nie znam kolejnosci ich podlaczenia do zegarow. Przy okazji jak juz pisze powiedzcie mi czy czujnik poziomy cieczy znajduje sie w chlodnicy z lewej strony patrzac od przodu? jezeli tak to powiedzcie mi jak powinne byc do niego podlaczone kable bo okazuje sie ze one sa ale kostki brak :twisted: wiec pozostaje kombinowac tylko nie wiem jak to podlaczyc. Pozdro
Peugeot 205 1,4 kat. Sacre Numero
Awatar użytkownika
zawodowiecleon81
Junior
Posty: 120
Rejestracja: 16 mar śr, 2005 9:45 am

Post autor: zawodowiecleon81 »

PISALEM o podlaczeniu obrotomierza ze 3 razy! Robilem zdjecia i opisywalem wyprowadzenie z kostki i deski! Opcja szukaj napewno pomocna bedzie!!!!
niemożliwe od ręki, cuda w trzy dni !!!
Awatar użytkownika
RaveMan
Junior
Posty: 242
Rejestracja: 04 lip ndz, 2004 10:54 pm
Posiadany PUG: Sacre Numero 1.4, 1995
Numer Gadu-gadu: 4047375
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Kontakt:

Post autor: RaveMan »

no to mi pokaz bo jakos nigdzie nie moge tego znalezc

Dodano po 8 godzinach 39 minutach:

kured nie dziala ten obrotek podlaczylem tak jak mowiliscie w starych postach ze 3 i 4 to sygnal, 3 masa, 4 +, moze zle cos podlaczylem zasilanie (to po przekreceniu kluczyka) i mase wzialem z tablicy bezpiecznikow. Pomozcie bo mi sie cierpliwosc konczy
Peugeot 205 1,4 kat. Sacre Numero
Awatar użytkownika
RaveMan
Junior
Posty: 242
Rejestracja: 04 lip ndz, 2004 10:54 pm
Posiadany PUG: Sacre Numero 1.4, 1995
Numer Gadu-gadu: 4047375
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Kontakt:

Post autor: RaveMan »

juz sam nie wiem skad najlepiej pociagnac plus i mase do obrotka?
Peugeot 205 1,4 kat. Sacre Numero
Awatar użytkownika
cheatoss
Maniak
Posty: 1656
Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: cheatoss »

z zasilania kostek licznika. wtedy obrotka bedzie zasilana po przekreceniu kluczyka... chyba rozsadnie =]
ObrazekObrazekObrazek

sprzedany :(
Awatar użytkownika
RaveMan
Junior
Posty: 242
Rejestracja: 04 lip ndz, 2004 10:54 pm
Posiadany PUG: Sacre Numero 1.4, 1995
Numer Gadu-gadu: 4047375
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Kontakt:

Post autor: RaveMan »

z zasilania kostek licznika? czyli co poszukac gdzie w kostkach jest plus i tam sie podpiac? a masa tak samo czy ciagnac z komory silnika?
Peugeot 205 1,4 kat. Sacre Numero
Awatar użytkownika
cheatoss
Maniak
Posty: 1656
Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: cheatoss »

masa tak samo. jak nie chcesz do kostki to mase masz tez podpieta do deski rozdzielczej (od wewnatrz przykrecona jest kostka) po zdjeciu daszka, licznika i chyba jeszcze obudowy stacyjki powinienes wewnatrz gdzies dojrzec, ale lepiej jest po prostu wziac + i - z kostek
ObrazekObrazekObrazek

sprzedany :(
Awatar użytkownika
RaveMan
Junior
Posty: 242
Rejestracja: 04 lip ndz, 2004 10:54 pm
Posiadany PUG: Sacre Numero 1.4, 1995
Numer Gadu-gadu: 4047375
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Kontakt:

Post autor: RaveMan »

dobra Pany, obrotek za czal dzialac dopiero jak pociagnalem przewod sygnalowy z cewki (na tym z kompa nie dziala za Chiny) powiedzcie mi od razu jakie mniej wiecej obroty powinien miec silnik po odpaleniu. Dodam ze troche ciezko chodzi wskazowka ale jutro rozbiore i to dopracuje. Mam silnik TU3M monojetronic 1,4. Pozdro i dzieki za cierpliwosc
Peugeot 205 1,4 kat. Sacre Numero
Awatar użytkownika
cheatoss
Maniak
Posty: 1656
Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: cheatoss »

=]

nie widzialem jeszcze zeby ktos tutaj pisal o podlaczaniu obrotki od benzyny z kompa. wszyscy ciagneli sygnal z cewki.

co innego w przypadku DIESELa, na ktorego jest poswiecony osobny temat, diesel tak jakby cewki zaplonowej nie ma. niektorzy brali sygnal z "kostki diagnostycznej", ci ktorzy jej nie mieli bezposrednio z komory silnika.

obroty, roznie... cieply silnik powinien miec okolo 800-900obr/min jesli sie nie myle. a swiezo po odpaleniu to juz nie wiem =] moze byc nawet powyzej 1000
ObrazekObrazekObrazek

sprzedany :(
Awatar użytkownika
RaveMan
Junior
Posty: 242
Rejestracja: 04 lip ndz, 2004 10:54 pm
Posiadany PUG: Sacre Numero 1.4, 1995
Numer Gadu-gadu: 4047375
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Kontakt:

Post autor: RaveMan »

no moze nie z kompa ale gdzies tam w czelusciach deski rozdzielczej znalazlm kablelek ktory wg. haynesa jest odpowiedzialny za obrotek, zreszta niewazne wkurwia mnie juz ta cala przekladka dlatego skladam calosc do kupy i jak mi checi wroca to znowu sie za to zabiore

Dodano po 1 minutach:

mam wrazenie ze ten obrotomierz zle pokazuje ale nie mam pojecia jak to ustawic jak nalezy, a pewni mi niekt nie pomoze bo to zapewne juz bylo milion tysiecy razy :(
Peugeot 205 1,4 kat. Sacre Numero
Awatar użytkownika
DJPreZes
Moderator
Posty: 4593
Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/307
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: DJPreZes »

Mozliwe, ze pokazuje o polowe mniej. Jutro postaram sie pomoc, ale juz padam na cyce :P
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Obrazek
Awatar użytkownika
RaveMan
Junior
Posty: 242
Rejestracja: 04 lip ndz, 2004 10:54 pm
Posiadany PUG: Sacre Numero 1.4, 1995
Numer Gadu-gadu: 4047375
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Kontakt:

Post autor: RaveMan »

no to bylbym niezmiernie wdzieczny
Peugeot 205 1,4 kat. Sacre Numero
Awatar użytkownika
DJPreZes
Moderator
Posty: 4593
Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/307
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: DJPreZes »

No wiec, jesli zasilanie podlaczyles dobrze (a musiales, skoro cokolwiek pokazuje) a mimo to nie pokazuje dobrze, to albo masz zaklocenia na kablach (jesli ciagnales od nowa) albo pokazuje polowe prawdziwych (tak sie dzieje w niektorych wersjach, w ktorych jest podwojna cewka) . Znajomy w BXie z silnikiem 1,6i (XU jakies) zakladal obrotka... Po bojach udalo mu sie na tyle, ze pokazywal polowe sygnalu. Potem zalozyl nieoryginalny obrotek i pokazywalo dobrze. Za moja namowa wpial sie w 6 pin w kompie (na forum tutaj znalazlem, ze chodzi o 6 pin :P ) i co ciekawe oba pokazuja dobrze :?: 8)7 Pociagniety kabel prosto z cewki - tylko ten nieoryginalny pokazuje co trzeba.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Obrazek
ODPOWIEDZ