brak mocy !!!
- .maciek.
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: 13 lut pn, 2006 8:43 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
brak mocy !!!
Wtam, mam w pugu silnik 1.6, który nie ma mocy. Jak depne ostrzej to jakby życie z niego uciekało-silnik wyje jakby szedł pełną parą, a auto nie chce jechać . Może się spodkaliście z takim zjawiskiem ????
http://www..maciek..205.pl
olsztyn1@cermotor.com.pl
http://www.cermotor.com.pl
GG 8413053
663-380-138
olsztyn1@cermotor.com.pl
http://www.cermotor.com.pl
GG 8413053
663-380-138
Mam to samo w moim pugu 1.4i TU3M,, podmieniłem już wszystko co się dało ,
nie wziołem pod uwagę części nowej w sumie ( 1 miesiąc ) Sonda Lambda 0258 006 745 - kupiona jako niby uniwersalna ale nie do tej wersji auta , tak się zna sprzedający z aukji http://www.allegro.pl/show_item.php?item=111535056 ( oryginalna padła ) nowa też ,
SONDA - przyczyną moich probmemów ,
U ciebie stawiam na sonde ,.
nie wziołem pod uwagę części nowej w sumie ( 1 miesiąc ) Sonda Lambda 0258 006 745 - kupiona jako niby uniwersalna ale nie do tej wersji auta , tak się zna sprzedający z aukji http://www.allegro.pl/show_item.php?item=111535056 ( oryginalna padła ) nowa też ,
SONDA - przyczyną moich probmemów ,
U ciebie stawiam na sonde ,.
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Lambda raczej nie ma nic do tego czy jest uniwersalna czy jakaś inna byle była dobrze podłączona a paść może i po kilku dniachdvfilm pisze:Mam to samo w moim pugu 1.4i TU3M,, podmieniłem już wszystko co się dało ,
nie wziołem pod uwagę części nowej w sumie ( 1 miesiąc ) Sonda Lambda 0258 006 745 - kupiona jako niby uniwersalna ale nie do tej wersji auta , tak się zna sprzedający z aukji http://www.allegro.pl/show_item.php?item=111535056 ( oryginalna padła ) nowa też ,
SONDA - przyczyną moich probmemów ,
U ciebie stawiam na sonde ,.
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
- .maciek.
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: 13 lut pn, 2006 8:43 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Michal gti pisze:Po tym co piszesz, to raczej sprzęgło. Slizga się tarcza.
czesc nie wiem czy to sprzęgło , chyba raczej nie bo niedawno zmieniałem kpl i jest to samo. Linka jest popuszczona i skok jest ok
Dodano po 5 godzinach 30 minutach:
sonda tez to nie jest bo w nim sondy brak...dvfilm pisze:Mam to samo w moim pugu 1.4i TU3M,, podmieniłem już wszystko co się dało ,
nie wziołem pod uwagę części nowej w sumie ( 1 miesiąc ) Sonda Lambda 0258 006 745 - kupiona jako niby uniwersalna ale nie do tej wersji auta , tak się zna sprzedający z aukji http://www.allegro.pl/show_item.php?item=111535056 ( oryginalna padła ) nowa też ,
SONDA - przyczyną moich probmemów ,
U ciebie stawiam na sonde ,.
http://www..maciek..205.pl
olsztyn1@cermotor.com.pl
http://www.cermotor.com.pl
GG 8413053
663-380-138
olsztyn1@cermotor.com.pl
http://www.cermotor.com.pl
GG 8413053
663-380-138
- levis
- Uzalezniony
- Posty: 988
- Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
- Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: brak mocy !!!
Odswieze temat.
Kolega zakupil 205 1.9 gti - żółte wtryskiwacze, 3-rzedowy motronic, katalizator - ile to ma koni ? 122 ?
Przejechalem sie nim, to nie smiga jakos rewelacyjnie, moze nieco lepiej od mojego 1.4 ...
Silnik nie kopci i nie bierze oleju. Za to pali sie czerwona kontrolka check engine.
Z tego co przeczytalem, to trzeba podlaczyc sie pod pin w zielonej kostce kolo zbiorniczka wyrownawczego, zmasowac i czytac kody blyskowe. Pytanie mam takie, czy pod ktorys konkretny pin, czy obojetnie ?
Po odlaczeniu klemy, trzeba jakos specjalnie programowac kompa, czy on sam sie ustawia jak w moim 1.4 ?
Samochod aktualnie ma nieco rozszczelniony wydech, czy to mozliwe, ze przez niego sa takie spadki mocy ?
Jaki tlumik koncowy najlepiej zastosowac, bo aktualny nadaje sie tylko do wymiany...
Samochod zachowuje sie tak jakby w calym zakresie obrotow przyspieszal tak samo. Nie ma takiego walniecia w granicy 3500-4000 obrotow jakie wystepuje np w moim 1.4...
Co moze takie cos powodowac ? Przeplywka ?
Z gory dzieki za odpowiedz.
Kolega zakupil 205 1.9 gti - żółte wtryskiwacze, 3-rzedowy motronic, katalizator - ile to ma koni ? 122 ?
Przejechalem sie nim, to nie smiga jakos rewelacyjnie, moze nieco lepiej od mojego 1.4 ...
Silnik nie kopci i nie bierze oleju. Za to pali sie czerwona kontrolka check engine.
Z tego co przeczytalem, to trzeba podlaczyc sie pod pin w zielonej kostce kolo zbiorniczka wyrownawczego, zmasowac i czytac kody blyskowe. Pytanie mam takie, czy pod ktorys konkretny pin, czy obojetnie ?
Po odlaczeniu klemy, trzeba jakos specjalnie programowac kompa, czy on sam sie ustawia jak w moim 1.4 ?
Samochod aktualnie ma nieco rozszczelniony wydech, czy to mozliwe, ze przez niego sa takie spadki mocy ?
Jaki tlumik koncowy najlepiej zastosowac, bo aktualny nadaje sie tylko do wymiany...
Samochod zachowuje sie tak jakby w calym zakresie obrotow przyspieszal tak samo. Nie ma takiego walniecia w granicy 3500-4000 obrotow jakie wystepuje np w moim 1.4...
Co moze takie cos powodowac ? Przeplywka ?
Z gory dzieki za odpowiedz.
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: brak mocy !!!
z tego co wiem to w gti byly komputery 2-rzedowe. 3 rzedowy byl np w 405 mi16 przy silniku d6c.levis pisze:Kolega zakupil 205 1.9 gti - żółte wtryskiwacze, 3-rzedowy motronic, katalizator - ile to ma koni ? 122 ?
w tej wtczyce powinien byc tylko 1 pinlevis pisze:Z tego co przeczytalem, to trzeba podlaczyc sie pod pin w zielonej kostce kolo zbiorniczka wyrownawczego, zmasowac i czytac kody blyskowe. Pytanie mam takie, czy pod ktorys konkretny pin, czy obojetnie ?
zostawiasz na wolnych obrotach do czasu az wiatrak chlodnicy wlaczy sie drugi raz. Taki to sposob krazy na forum.levis pisze:Po odlaczeniu klemy, trzeba jakos specjalnie programowac kompa, czy on sam sie ustawia jak w moim 1.4 ?
raczej nie.levis pisze:Samochod aktualnie ma nieco rozszczelniony wydech, czy to mozliwe, ze przez niego sa takie spadki mocy ?
od 205 1,9 gtilevis pisze:Jaki tlumik koncowy najlepiej zastosowac, bo aktualny nadaje sie tylko do wymiany...
Re: brak mocy !!!
moralez pisze:z tego co wiem to w gti byly komputery 2-rzedowe. 3 rzedowy byl np w 405 mi16 przy silniku d6c.levis pisze:Kolega zakupil 205 1.9 gti - żółte wtryskiwacze, 3-rzedowy motronic, katalizator - ile to ma koni ? 122 ?w tej wtczyce powinien byc tylko 1 pinlevis pisze:Z tego co przeczytalem, to trzeba podlaczyc sie pod pin w zielonej kostce kolo zbiorniczka wyrownawczego, zmasowac i czytac kody blyskowe. Pytanie mam takie, czy pod ktorys konkretny pin, czy obojetnie ?zostawiasz na wolnych obrotach do czasu az wiatrak chlodnicy wlaczy sie drugi raz. Taki to sposob krazy na forum.levis pisze:Po odlaczeniu klemy, trzeba jakos specjalnie programowac kompa, czy on sam sie ustawia jak w moim 1.4 ?raczej nie.levis pisze:Samochod aktualnie ma nieco rozszczelniony wydech, czy to mozliwe, ze przez niego sa takie spadki mocy ?od 205 1,9 gtilevis pisze:Jaki tlumik koncowy najlepiej zastosowac, bo aktualny nadaje sie tylko do wymiany...
Chyba juz spisz
1.122
2. sa 2 piny -jak jeden nie dziala, to sprawdz z tym drugim, bo jeden to po prostu masa, a drugi to sygnal ktory mierzysz.
3. Nie. Niektorzy twierdza, ze trzeba zostawic na biegu jalowym do 2 wlaczneia wiatraka, a inni, ze normalnie jezdzic w okolicy 3k, a ja uwazam, ze nie ma to wiekszego znaczenia.
4. Jezeli rozszczelniony przed katem, to mozliwe, ze bedzie wiecej palil i bedzie minimalnie slabszy. Minimalnie.
5. Jakikolwiek.
- levis
- Uzalezniony
- Posty: 988
- Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
- Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: brak mocy !!!
Dzieki Banita.
Czy da sie ladnie zreanimowac ten silniczek ( chodzi mi o elektronike, czujniki itd) bez wyjmowania go z budy ?
Od czego mozna zaczac ?
myslalem o czujniku temp cieczy, sprawdzeniu przeplywomierza, wyczyszczeniu silniczka krokowego, cos zrobic z przepustnica, nie wiem co, sprawdzic wezyki podcisnieniowe ( o ile sa... )
Generalnie teraz silnik zachowuje sie tak jak mowilem, jest jakis taki nijaki, przyspiesza mniej wiecej tak samo w calym zakresie obrotow...
Czy da sie ladnie zreanimowac ten silniczek ( chodzi mi o elektronike, czujniki itd) bez wyjmowania go z budy ?
Od czego mozna zaczac ?
myslalem o czujniku temp cieczy, sprawdzeniu przeplywomierza, wyczyszczeniu silniczka krokowego, cos zrobic z przepustnica, nie wiem co, sprawdzic wezyki podcisnieniowe ( o ile sa... )
Generalnie teraz silnik zachowuje sie tak jak mowilem, jest jakis taki nijaki, przyspiesza mniej wiecej tak samo w calym zakresie obrotow...
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: brak mocy !!!
1) fakt dokladnie jest na odwrot niz napisalemBanita pisze:moralez pisze:z tego co wiem to w gti byly komputery 2-rzedowe. 3 rzedowy byl np w 405 mi16 przy silniku d6c.levis pisze:Kolega zakupil 205 1.9 gti - żółte wtryskiwacze, 3-rzedowy motronic, katalizator - ile to ma koni ? 122 ?w tej wtczyce powinien byc tylko 1 pinlevis pisze:Z tego co przeczytalem, to trzeba podlaczyc sie pod pin w zielonej kostce kolo zbiorniczka wyrownawczego, zmasowac i czytac kody blyskowe. Pytanie mam takie, czy pod ktorys konkretny pin, czy obojetnie ?
Chyba juz spisz
1.122
2. sa 2 piny -jak jeden nie dziala, to sprawdz z tym drugim, bo jeden to po prostu masa, a drugi to sygnal ktory mierzysz.
2) czasem wtyczka jest na 2 piny a przewod dochodzi 1
Re: brak mocy !!!
Mozna.levis pisze:Dzieki Banita.
Czy da sie ladnie zreanimowac ten silniczek ( chodzi mi o elektronike, czujniki itd) bez wyjmowania go z budy ?
Od czego mozna zaczac ?
myslalem o czujniku temp cieczy, sprawdzeniu przeplywomierza, wyczyszczeniu silniczka krokowego, cos zrobic z przepustnica, nie wiem co, sprawdzic wezyki podcisnieniowe ( o ile sa... )
Generalnie teraz silnik zachowuje sie tak jak mowilem, jest jakis taki nijaki, przyspiesza mniej wiecej tak samo w calym zakresie obrotow...
Nie ma zadnego krokowego.
Jesli nie ma mocy to masz 3 prawdopodobne przyczyny od ktorych mozesz zaczac -falszywe powietrze, czujnik temp silnika i zuzyty walek rozrzadu.
- levis
- Uzalezniony
- Posty: 988
- Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
- Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: brak mocy !!!
falszywe powietrze, hmm, a masz moze jakas fotke, jak powinien wygladac oryginalny dolot ? Bo teraz zalozony jest jakis felerny stozek...
Jakie wymiary musza miec krzywki walka rozrzadu ?
Gdzie umieszczony jest ten czujnik temp wody ?
Dzieki
Jakie wymiary musza miec krzywki walka rozrzadu ?
Gdzie umieszczony jest ten czujnik temp wody ?
Dzieki
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: brak mocy !!!
klania sie temat "co pod maska"levis pisze:falszywe powietrze, hmm, a masz moze jakas fotke, jak powinien wygladac oryginalny dolot ? Bo teraz zalozony jest jakis felerny stozek...
klania sie ksiazka pt. sam naprawiam peugeot 205levis pisze: Gdzie umieszczony jest ten czujnik temp wody ?
- Fox
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2053
- Rejestracja: 25 lis pt, 2005 5:09 pm
- Posiadany PUG: 205gti, 504 coupe, 406 kombi
- Numer Gadu-gadu: 6433729
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: brak mocy !!!
Czujnik temperatury wody jest wkręcony tam gdzie jest termostat. Tam gdzie zbiega się dużo rurek z wodą:) Szukaj w takim aluminiowym szpeju przykręconym do bloku silnika z boku pod kopułką. Zielona albo niebieska wtyczka (już nie pamiętam) chyba na dwa piny.
Co do dolotu to chyba nie ważne czy jest stożek czy jest dolot oryginalny. Ważne żeby był szczelny pomiędzy przepływomierzem a głowicą. Chyba że źle mi się wydaje:)
Co do dolotu to chyba nie ważne czy jest stożek czy jest dolot oryginalny. Ważne żeby był szczelny pomiędzy przepływomierzem a głowicą. Chyba że źle mi się wydaje:)