Dzięki Kaktus za wyczerpująca odp. Zajrzałem też w link od Banity, również dzięki. Wygląda to obiecująco
Przełożenia z Mi raczej nie potrzebuję, mam nówka nieśmigane 14/59 (chyba najkrótsze homologowane w 205). Tylko jak to się ma do wartości 4,429 którą podajesz dla Mi i jak czytać oznaczenie w formacie xx/xx (jakie ma to odniesienie np do ilości zębów na przełożeniu), czy da się przeliczyć na x.xxx
Zastanwiam się nad tą 5-kę bo fajnie byłoby śmigać kurduplem ponad 200km/h Tylko czy jest szansa aby ją dostać i za jaka kasę? Podobnie z 1-ką z Mi. Bo jeśli z czystego snobizmu aby mieć "fajną" skrzynię mam wydać dodatkowo kilka stów to lepiej dobre oponki kupić A 240 km/h przewiezie mnie kumpel Astrą GSI
PS. Kaktus widzę, że już powróciłeś do doma więc pamiętaj o kołach do rozrządu
Krótka skrzynia do GTI - co i jak?
- Fox
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2053
- Rejestracja: 25 lis pt, 2005 5:09 pm
- Posiadany PUG: 205gti, 504 coupe, 406 kombi
- Numer Gadu-gadu: 6433729
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
xx/xx to jest własnie ilość zębów w przełożeniu, a x.xxx to jest jedno xx podzielone przez drugie:) Co do kosztów to 5 bieg z diesela to sa grosze. Ja niedawno robiłem sobie skrzynię pod mi16. Zawiozłem paczkę do gościa w Czernichowie (wioska pod Krakowem) i zmienił mi przełożenie główne na takie od gti 1.6 a piątkę od diesela za 150zł łącznie z robocizną. Tzn to było na zasadzie - on mi wrzuca przełożenie ze swojego magazynu a zabiera moje. Miał tego pełno. Przełożenie od 205 są łatwo dostepne. Gorzej z takimi wynalazkami jak np mi16 - tego już trzeba szukać i można się wykosztować.
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Hi!
14/59 to tak naprawde 59 podzielone przez 14 i wychodzi 4,214 i jest to przelozenie z Citroena BX'a 1.6 Monowtrysk i jest dosc zblizone do przelozenia glownego z Puga 1.6 Gti
Przelozenie z Mi16 to 14/62 czyli 4,428 i jest krotsze od tego powyzszego.
Take przelozenie mam.
5 z diesla to 37/28 czyli 28 podzielone na 37 czyli 0,757 - duzy nadbieg. 5 z diesla montowalem juz 2 razy, jedna do siebie a druga do P205 Mi16 i obie montowalem na samochodzie bez zdejmowania skrzyni. Koszt taki u nas to 40zl, jezeli ma sie swoja 5tke.
O kolach pamietam - wyslij mi adres do wysylki.
14/59 to tak naprawde 59 podzielone przez 14 i wychodzi 4,214 i jest to przelozenie z Citroena BX'a 1.6 Monowtrysk i jest dosc zblizone do przelozenia glownego z Puga 1.6 Gti
Przelozenie z Mi16 to 14/62 czyli 4,428 i jest krotsze od tego powyzszego.
Take przelozenie mam.
5 z diesla to 37/28 czyli 28 podzielone na 37 czyli 0,757 - duzy nadbieg. 5 z diesla montowalem juz 2 razy, jedna do siebie a druga do P205 Mi16 i obie montowalem na samochodzie bez zdejmowania skrzyni. Koszt taki u nas to 40zl, jezeli ma sie swoja 5tke.
O kolach pamietam - wyslij mi adres do wysylki.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt: