Czemu kable do amorów?

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
marswiec

Czemu kable do amorów?

Post autor: marswiec »

Mam pytanko:czemu masa podpięta jest do amortyzatorów i to 2 ? Dziwne? Może mi ktoś podpowie o co tu chodzi
Awatar użytkownika
KuKiTa
Maniak
Posty: 1019
Rejestracja: 01 sie wt, 2006 9:15 pm
Posiadany PUG: 205 GTi
Numer Gadu-gadu: 360167
Login tlen: kukita
Lokalizacja: Andrychów
Kontakt:

Post autor: KuKiTa »

o nic nie chodzi, grunt żeby uziemienie było :) Prosty i szybki montaż
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

hemm... może idzie nimi masa na czujniki zużycia klocków.... tak myśle :P
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

hehe raczej chba nie :roll:
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

noo... jak nie... to niby którędy??

półosiami?? raczej nie..
stabilizatorem... hmm... no to też nie... (guma + plastik po drodze..)
wahaczami też nie...
drążkami kierowniczymi też RACZEJ nie....

no to jak?
jak nie tak ;)

zresztą.. kij z tym :P i tam mam je odłaczone :P te kabelki znaczy sie:)
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

chyba że chodzi o te które zaczepione są na kielichach kolumny mcperson bo do amortyzatora to ja nie wiem jak :roll:
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

a jak nie te to które :P :?:
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

no to w takim razie masa :P
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
jastom
Junior
Posty: 171
Rejestracja: 31 lip pn, 2006 10:13 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: łódź

Post autor: jastom »

podepnę się pod temat... tych kielichów.

Tam są jakieś trzy śrubki. Po prawej stronie do jednej jest mocowany zbiornik spryskiwacza. I właśnie ta śruba urwała mi się przy samej blasze. Badziewiaste te śruby Francuzi porobili. Strasznie ciężko tę śrubę wymienić?
126p, fav, 126p... 205 ...postęp?
Awatar użytkownika
skola
Uzalezniony
Posty: 867
Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin/pogodno

Post autor: skola »

woocash pisze:hemm... może idzie nimi masa na czujniki zużycia klocków.... tak myśle :P
tu sie zgodze to do czujników zuzycia klockow hamulcowych :) kolo z warszatu mi powiedzial i ja tez juz wiem :) (dobry jestem)
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

może.. nawiercić otwór w miejsce starej i wstawić jakąś normalną.. a nie nakrętka "11" :)
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
jastom
Junior
Posty: 171
Rejestracja: 31 lip pn, 2006 10:13 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: łódź

Post autor: jastom »

to fakt zaskoczyła mnie tam 11, ale to i tak nieźle , np. w favorytce do zmiany amorów potrzebowałem 16 - cholerni powszechnie uzywany klucz!

Troche cienizny tam te śruby. Tak się zastanawiam jek jest z włożeniem jej od dołu. Rozbierać trzeba wszystko? :cry:
126p, fav, 126p... 205 ...postęp?
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

hemm.. chyba kiepsko, bo zawadzac moze miska sprężyny... ale.. dla chcącego.. :mrgreen:
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
smug
Uzalezniony
Posty: 551
Rejestracja: 28 maja ndz, 2006 10:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Krakow,Bochnia i okolice

Post autor: smug »

Wbrew pozorom to klucz "16" jest powchechnie uzywany.Niektorzy producenci śrób nierdzewnych stosuja ten rozmiar do gwintu M10 :P ups to chyba OT 8)7
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

swiece, mocowania lap silnika pompa wody i pare innych gadzetow jest na 16 8)
ODPOWIEDZ