Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
marswiec
Post
autor: marswiec » 27 sie ndz, 2006 6:30 pm
Mam pytanko:czemu masa podpięta jest do amortyzatorów i to 2 ? Dziwne? Może mi ktoś podpowie o co tu chodzi
KuKiTa
Maniak
Posty: 1019 Rejestracja: 01 sie wt, 2006 9:15 pm
Posiadany PUG: 205 GTi
Numer Gadu-gadu: 360167
Login tlen: kukita
Lokalizacja: Andrychów
Kontakt:
Post
autor: KuKiTa » 27 sie ndz, 2006 9:28 pm
o nic nie chodzi, grunt żeby uziemienie było
Prosty i szybki montaż
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588 Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice
Post
autor: woocash » 27 sie ndz, 2006 10:43 pm
hemm... może idzie nimi masa na czujniki zużycia klocków.... tak myśle
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149 Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:
Post
autor: Sebek » 27 sie ndz, 2006 11:20 pm
hehe raczej chba nie
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588 Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice
Post
autor: woocash » 27 sie ndz, 2006 11:51 pm
noo... jak nie... to niby którędy??
półosiami?? raczej nie..
stabilizatorem... hmm... no to też nie... (guma + plastik po drodze..)
wahaczami też nie...
drążkami kierowniczymi też RACZEJ nie....
no to jak?
jak nie tak
zresztą.. kij z tym
i tam mam je odłaczone
te kabelki znaczy sie:)
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149 Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:
Post
autor: Sebek » 28 sie pn, 2006 8:17 am
chyba że chodzi o te które zaczepione są na kielichach kolumny mcperson bo do amortyzatora to ja nie wiem jak
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588 Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice
Post
autor: woocash » 28 sie pn, 2006 9:12 am
a jak nie te to które
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149 Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:
Post
autor: Sebek » 28 sie pn, 2006 9:14 am
no to w takim razie masa
jastom
Junior
Posty: 171 Rejestracja: 31 lip pn, 2006 10:13 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: łódź
Post
autor: jastom » 28 sie pn, 2006 11:37 am
podepnę się pod temat... tych kielichów.
Tam są jakieś trzy śrubki. Po prawej stronie do jednej jest mocowany zbiornik spryskiwacza. I właśnie ta śruba urwała mi się przy samej blasze. Badziewiaste te śruby Francuzi porobili. Strasznie ciężko tę śrubę wymienić?
126p, fav, 126p... 205 ...postęp?
skola
Uzalezniony
Posty: 867 Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin/pogodno
Post
autor: skola » 28 sie pn, 2006 11:37 am
woocash pisze: hemm... może idzie nimi masa na czujniki zużycia klocków.... tak myśle
tu sie zgodze to do czujników zuzycia klockow hamulcowych
kolo z warszatu mi powiedzial i ja tez juz wiem
(dobry jestem)
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588 Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice
Post
autor: woocash » 28 sie pn, 2006 11:40 am
może.. nawiercić otwór w miejsce starej i wstawić jakąś normalną.. a nie nakrętka "11"
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
jastom
Junior
Posty: 171 Rejestracja: 31 lip pn, 2006 10:13 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: łódź
Post
autor: jastom » 28 sie pn, 2006 11:46 am
to fakt zaskoczyła mnie tam 11, ale to i tak nieźle , np. w favorytce do zmiany amorów potrzebowałem 16 - cholerni powszechnie uzywany klucz!
Troche cienizny tam te śruby. Tak się zastanawiam jek jest z włożeniem jej od dołu. Rozbierać trzeba wszystko?
126p, fav, 126p... 205 ...postęp?
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588 Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice
Post
autor: woocash » 28 sie pn, 2006 1:59 pm
hemm.. chyba kiepsko, bo zawadzac moze miska sprężyny... ale.. dla chcącego..
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
smug
Uzalezniony
Posty: 551 Rejestracja: 28 maja ndz, 2006 10:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Krakow,Bochnia i okolice
Post
autor: smug » 28 sie pn, 2006 9:16 pm
Wbrew pozorom to klucz "16" jest powchechnie uzywany.Niektorzy producenci śrób nierdzewnych stosuja ten rozmiar do gwintu M10
ups to chyba OT
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914 Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:
Post
autor: moralez » 28 sie pn, 2006 10:33 pm
swiece, mocowania lap silnika pompa wody i pare innych gadzetow jest na 16