Wygląda to tak - do 30 kwietnia są w 100% legalne... ale po wejściu do UE już nie
Zobaczcie, że pomimo homologacji jest napis, że niedopuszczone do użytku w UE. Tam policja ma jak to sprawdzić na drodze.
A co do samych żarówek - przy starszych autach żarówka 90/100W daje dobry efekt. Tylko pamiętajcie o dobrej regulacji (bo możecie bardzo mocno razić ludzi jadących z przeciwka), po drugie - przyjżyjcie się dobrze lustrom i szybce w reflektorze (niekiedy regeneracja odbłyśnika wystarczy) a po trzecie - jeśli kupujecie żarówki 100W to zainwestujcie w markowe (Osram, Philips) bo choć nie są tanie, to rzeczywiście dają lepszy snop światła.
A co dlo żarówek a'la ksenon - proponuję zapoznać się (choć pobieżnie) z konstrukcją i fizycznym działaniem ksenonów... wtedy sami zobaczycie, że nie warto!
Wszystko w stylu a'la ksenon to tylko naciąganie ludzi! Znacznie lepiej kupić dobre, markowe żarówki (polecam zamiast 100-watowych Philipsy +50% przy normalnej mocy).
Pamiętajcie też, że 100W znacznie mocniej się grzeje. Znam takich, którym stopiło się lustro w reflektorze. A skoro są mocniejsze, to sprawdzcie stan przewodów, które doprowadzają napięcie. Jeśli będa jakieś przebicia, tożarówki mogą się często przepalać a to znowu koszta...