co Wy na to? - żarówki a' la Xenon Look
Wygląda to tak - do 30 kwietnia są w 100% legalne... ale po wejściu do UE już nie
Zobaczcie, że pomimo homologacji jest napis, że niedopuszczone do użytku w UE. Tam policja ma jak to sprawdzić na drodze.
A co do samych żarówek - przy starszych autach żarówka 90/100W daje dobry efekt. Tylko pamiętajcie o dobrej regulacji (bo możecie bardzo mocno razić ludzi jadących z przeciwka), po drugie - przyjżyjcie się dobrze lustrom i szybce w reflektorze (niekiedy regeneracja odbłyśnika wystarczy) a po trzecie - jeśli kupujecie żarówki 100W to zainwestujcie w markowe (Osram, Philips) bo choć nie są tanie, to rzeczywiście dają lepszy snop światła.
A co dlo żarówek a'la ksenon - proponuję zapoznać się (choć pobieżnie) z konstrukcją i fizycznym działaniem ksenonów... wtedy sami zobaczycie, że nie warto!
Wszystko w stylu a'la ksenon to tylko naciąganie ludzi! Znacznie lepiej kupić dobre, markowe żarówki (polecam zamiast 100-watowych Philipsy +50% przy normalnej mocy).
Pamiętajcie też, że 100W znacznie mocniej się grzeje. Znam takich, którym stopiło się lustro w reflektorze. A skoro są mocniejsze, to sprawdzcie stan przewodów, które doprowadzają napięcie. Jeśli będa jakieś przebicia, tożarówki mogą się często przepalać a to znowu koszta...
Zobaczcie, że pomimo homologacji jest napis, że niedopuszczone do użytku w UE. Tam policja ma jak to sprawdzić na drodze.
A co do samych żarówek - przy starszych autach żarówka 90/100W daje dobry efekt. Tylko pamiętajcie o dobrej regulacji (bo możecie bardzo mocno razić ludzi jadących z przeciwka), po drugie - przyjżyjcie się dobrze lustrom i szybce w reflektorze (niekiedy regeneracja odbłyśnika wystarczy) a po trzecie - jeśli kupujecie żarówki 100W to zainwestujcie w markowe (Osram, Philips) bo choć nie są tanie, to rzeczywiście dają lepszy snop światła.
A co dlo żarówek a'la ksenon - proponuję zapoznać się (choć pobieżnie) z konstrukcją i fizycznym działaniem ksenonów... wtedy sami zobaczycie, że nie warto!
Wszystko w stylu a'la ksenon to tylko naciąganie ludzi! Znacznie lepiej kupić dobre, markowe żarówki (polecam zamiast 100-watowych Philipsy +50% przy normalnej mocy).
Pamiętajcie też, że 100W znacznie mocniej się grzeje. Znam takich, którym stopiło się lustro w reflektorze. A skoro są mocniejsze, to sprawdzcie stan przewodów, które doprowadzają napięcie. Jeśli będa jakieś przebicia, tożarówki mogą się często przepalać a to znowu koszta...
- Ninja
- Uzalezniony
- Posty: 640
- Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
- Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Ząbki k. W-wy
No i ja wlasnie dokladnie o tym pomyslalem! Jak zwykla biala zarowka (z niebieska poswiata ) moze sie rownac z xenonowymi lampami? Pieniadze wyrzucone w bloto.Lars pisze:
A co dlo żarówek a'la ksenon - proponuję zapoznać się (choć pobieżnie) z konstrukcją i fizycznym działaniem ksenonów... wtedy sami zobaczycie, że nie warto!
Wszystko w stylu a'la ksenon to tylko naciąganie ludzi! Znacznie lepiej kupić dobre, markowe żarówki (polecam zamiast 100-watowych Philipsy +50% przy normalnej mocy).
Lepiej zakupic porzadne zarowki - choc to i tak nie xenony, ale zawsze swieca lepiej od jakichs wynalazkow
- adidj
- Junior
- Posty: 354
- Rejestracja: 05 lut czw, 2004 11:37 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: sopot
- Kontakt:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=23685853
dzis je kupilem i musze powiedziec ze jestem w szoku jest taka roznica ze hoho naprawde zajebiscie ładnie swieca takim białym zimnym swiatlem z poswiata nibieską musze powiedziec ze sie nie spodziewalem takiego efektu , jezeli ktos chce kupic to polecam takie jak link na początku
dzis je kupilem i musze powiedziec ze jestem w szoku jest taka roznica ze hoho naprawde zajebiscie ładnie swieca takim białym zimnym swiatlem z poswiata nibieską musze powiedziec ze sie nie spodziewalem takiego efektu , jezeli ktos chce kupic to polecam takie jak link na początku
peugeot 205 a zarazem audi B3