Plywajace obroty?czego to wina?

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Dexter

Plywajace obroty?czego to wina?

Post autor: Dexter »

Witam ostatnio po odpaleniu i przegazowaniu auto ma nierowne obroty poprostu wskazowka skacze...a silik to tak jak by ledwo chodzil...Czego to wina? pompy wtryskowej czy moze sa luzy na zaworach ?Bo jak odpalam to musze dac sporo gazu bo tak to nie zapali... :roll
hmm no i jak cos to jak bedzie z naprawa na co musze sie przygotowac?Bo teraz silnik nawet jak sie nagrzeje to tak dziwnie chodzi wczesniej bylo to tylko tak na poczatku.... :?:
Awatar użytkownika
BukZara
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: 31 sie czw, 2006 10:33 am
Posiadany PUG: New Look '94
Numer Gadu-gadu: 3571785
Lokalizacja: Poznań

Post autor: BukZara »

U mnie też tak było: jak zimny, to strasznie wył i po chwili prawie gasł, później znowu wył i tak w kółko aż się nagrzał. Spalanie 100/100 8)7 Żeby nie było tak miło to przy rozgrzanym silniku jak miał niskie obroty (np. kulanie się w korku...) zwalniał (nie dostawał paliwa) i później było szarpnięcie, i znowu szedł.

Zresetowałem kompa i pomogło, teraz Leweczek śmiga jak przecinak. :D

Życzę, żeby u Ciebie też to wystarczyło :W
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

silniczek krokowy
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

tak -w TD silniczek krokowy i reset komputera -taak... 8)

w sumie sam sobie odpowiedziales -warto sprawdzic luzy, koncowki wtryskow i pompe -w tej wlasnie kolejnosci
Dexter

Post autor: Dexter »

No wlasnie silniczek krokowy :roll: Chyba musze podjechac do jakiejs stacji i sprawdzic kompresje i zobaczymy czy sa luzy na zaworach. Pytam bo moze mial juz ktos podobny problem i odrazu by mi podpowiedzil co raczej mi tu pada.
Zobaczymy :roll: pompe sprawdze na koncu bo slyszalem ze te pompy Lukasa to przetrwaja wszystko tak samo jest z wtryskami...
Ile musze szykowac kasy na regulacje tych luzow?bo sam to sie napewno za to nie zabiore?:)
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

nie popatrzyłem że to diesel :lol: ale tak to jest jak się po pracy o 1 w nocy siada przy kompie :wink:
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Dexter pisze: Ile musze szykowac kasy na regulacje tych luzow?
to zalezy od warsztatu, ale 30-50zl musisz liczyc, bo troche z tym roboty jest (niekoniecznie znajdziesz warsztat, ktory zrobi to za taka cene)
Awatar użytkownika
BukZara
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: 31 sie czw, 2006 10:33 am
Posiadany PUG: New Look '94
Numer Gadu-gadu: 3571785
Lokalizacja: Poznań

Post autor: BukZara »

Sebek pisze:nie popatrzyłem że to diesel :lol: ale tak to jest jak się po pracy o 1 w nocy siada przy kompie :wink:
Zmieniłbym 1 na 12, pod resztą mogę się podpisać...

Sorry :oops:
ODPOWIEDZ