Hamulce - pomysł na modyfikacje w dieslu
- MILO.
- Nowicjusz
- Posty: 91
- Rejestracja: 23 cze czw, 2005 10:22 pm
- Posiadany PUG: 306 GTI6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Hamulce - pomysł na modyfikacje w dieslu
witam,
koncza mi sie tarcze, klocki i zaciski chcialy by być nowe
Jako, że mam zaicski bendixa a sa one srednio wydajne zastanawiam sie co by mozna bylo zmienic, z jakiego modelu podstawic by zdecydowanie poprawić skutecznosc hamowania, przy nie za duzych modyfikacjach...
Slyszalem ze podejda tarcze z zaciskami + klocki z 1.6 gti ew to samo z 405. Chcialbym poznac wasze pomysly i opinie ludzi, ktorzy podobne manewry przeprowadzili juz w swoich bolidach..
koncza mi sie tarcze, klocki i zaciski chcialy by być nowe
Jako, że mam zaicski bendixa a sa one srednio wydajne zastanawiam sie co by mozna bylo zmienic, z jakiego modelu podstawic by zdecydowanie poprawić skutecznosc hamowania, przy nie za duzych modyfikacjach...
Slyszalem ze podejda tarcze z zaciskami + klocki z 1.6 gti ew to samo z 405. Chcialbym poznac wasze pomysly i opinie ludzi, ktorzy podobne manewry przeprowadzili juz w swoich bolidach..
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Z czym nie przesadzam? Zad dużo zmian czy nie będzie efektu? Opisałem to dokładnie na forum. Do tego miałem pompe z 605 3,0 V6 razem z serwem z 405 T16 i auto stawało w miejscu, przy normalnej masie i mocy około 150ps. Teraz hamulce opieram na zaciskach 4tłoczkowych brembo i tarczy 283mm, ale w tej chwili moc samochody będzie 220ps+, więc chodzi o sprawność przy większych prędkościach i fadding.
Car Valeting, Car Detailing.
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- MILO.
- Nowicjusz
- Posty: 91
- Rejestracja: 23 cze czw, 2005 10:22 pm
- Posiadany PUG: 306 GTI6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
OK po glebszym zanurkowaniu w temat hamulcow z partnera dowiedzialem sie ze sa wentylowane (najczesciej) ale spotkalem tez lite tarcze - nie wiem moze jakas pomylka sprzedajacego czesci. Parnter=206hdi,gti=405...
W takim razie zaczynam rozgladac sie za czesciami, jako, ze tarcze i klocki bez wiekszego problemu da sie kupic to przyzwoite zaciski bedzie ciezej...
Gdyby ktos mial cos co mi sie przyda dajcie cynk
W takim razie zaczynam rozgladac sie za czesciami, jako, ze tarcze i klocki bez wiekszego problemu da sie kupic to przyzwoite zaciski bedzie ciezej...
Gdyby ktos mial cos co mi sie przyda dajcie cynk
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- cheatoss
- Maniak
- Posty: 1656
- Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
wejdzie na nie potem felga 13" ? bo zimowki mam stalowe 13" a takiego zabiegu bym dokonal, gdyz na alu i szerszych oponach hamuje po prostu slabo.
brac od partnera ale jakiego? diesla, benzyny? wentylowane byly w zwyklym dieslu czy tylko turbo? czy zaciski beda sie roznic dla roznych wersji partnera czy raczej sa takie same?
pozdrawiam
brac od partnera ale jakiego? diesla, benzyny? wentylowane byly w zwyklym dieslu czy tylko turbo? czy zaciski beda sie roznic dla roznych wersji partnera czy raczej sa takie same?
pozdrawiam
sprzedany