pomocy przy głowicy

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
raftech2

pomocy przy głowicy

Post autor: raftech2 »

prosze o pomoc. Moja usterka to wyciek wody z 1 i 2 korektora wydechowego po wymianie uszczelki pod głowicą.przed wlaniem wody zapalał i chodził ok teraz pryska wodą i na wolnych obrotach gasnie, woda w oleju :cry:
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

a w jaki sposob mozemy pomoc?
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

przed wlaniem wody zapalał i chodził ok
hemm... sorki że nie znając sie na rzeczy, a jakże :wink: wtrące swoje 3 grosze.. czy z powyższego cytatu wynika, że zapalałeś go po wymianie uszczelki bez płynu/wody??
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

wiedzialem, ze cos tu nie pasuje, tylko nie moglo do mnie dotrzec co 8)7 8)7 8)7
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

moze chcial nagrzac do 80 popuscic sruby i przykrecic :mrgreen:
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Witam!

Owszem mozna bez wody odpalic, ale doslownie na 5-10 sekund..

A ze woda jest w oleju, to pewnie wina tego ze ruszylec tuleje cylindryczne i rozerwales gumki uszczelniajace ktore sa pod nimi.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

1 i 2 korektora wydechowego
no dobra, jedno pytanie, jeśli rozwaliłby oringi u podstawy tulei, to woda dostawałby się ponad tłok?? tak, że waliłaby przez zawór wylotowy??
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

nie pisal nic o planowaniu a jesli glowica krzywa to woda bedzie w kolektorze wydechowym
Ostatnio zmieniony 14 wrz czw, 2006 11:36 am przez moralez, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

moralez pisze:nie pisal nic o planowaniu a jesli glowica krzywa to woda bedzie w kolektorach wydechowych
to ma tylko 1 glowice -za duzo piwa zes wypil

Przez 5-10s nie da sie ocenic poprawnej pracy silnika, a powiedzial, ze wszystko bylo ok.
Bylo mega-szybkie docieranie na sucho, albo pan heniu powiedzial, ze nie trzeba planowac glowicy. Ewentualnie istnieje jakas 3 opcja, o ktorej mam nadzieje sie wnet dowiemy :)
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

według kolesia...

uszczelkę wymieniał, bo musiał zdjąc głowice do wymiany uszczelniaczy zaworowych (silnik TU1 cośtam) (dymiło, ale z wodą problemów nie było)

po wymianie uszczelniaczy i dotarciu gniazd, złożył to do kupy, ale zobaczył, że na starej uszczelce są wybrzuszone miejsca po wodzie, która chciała a nie mogła (ja też tak miałem w XY7, ale nie wpadłem na pomysł...-->) więc wyciął je, żeby woda mogła sobie swobodnie przepływać

że zapieczone były pierścienie.. zalał je naftą, i żeby ..rozruszać?? bez zablokowania tulei kręcił wałem..

złożył to do kupy z nową uszczelką, i odpalił na chwilkę....

czyli... 2-3 minuty :)

czyżby sprawa jasna??
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

moim zdaniem silnik mozna juz wyrzucic po takim zabiegu...
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

Banita pisze:
to ma tylko 1 glowice -za duzo piwa zes wypil
Obrazek
ODPOWIEDZ