pomocy przy głowicy
pomocy przy głowicy
prosze o pomoc. Moja usterka to wyciek wody z 1 i 2 korektora wydechowego po wymianie uszczelki pod głowicą.przed wlaniem wody zapalał i chodził ok teraz pryska wodą i na wolnych obrotach gasnie, woda w oleju
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Witam!
Owszem mozna bez wody odpalic, ale doslownie na 5-10 sekund..
A ze woda jest w oleju, to pewnie wina tego ze ruszylec tuleje cylindryczne i rozerwales gumki uszczelniajace ktore sa pod nimi.
Owszem mozna bez wody odpalic, ale doslownie na 5-10 sekund..
A ze woda jest w oleju, to pewnie wina tego ze ruszylec tuleje cylindryczne i rozerwales gumki uszczelniajace ktore sa pod nimi.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
nie pisal nic o planowaniu a jesli glowica krzywa to woda bedzie w kolektorze wydechowym
Ostatnio zmieniony 14 wrz czw, 2006 11:36 am przez moralez, łącznie zmieniany 1 raz.
to ma tylko 1 glowice -za duzo piwa zes wypilmoralez pisze:nie pisal nic o planowaniu a jesli glowica krzywa to woda bedzie w kolektorach wydechowych
Przez 5-10s nie da sie ocenic poprawnej pracy silnika, a powiedzial, ze wszystko bylo ok.
Bylo mega-szybkie docieranie na sucho, albo pan heniu powiedzial, ze nie trzeba planowac glowicy. Ewentualnie istnieje jakas 3 opcja, o ktorej mam nadzieje sie wnet dowiemy
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
według kolesia...
uszczelkę wymieniał, bo musiał zdjąc głowice do wymiany uszczelniaczy zaworowych (silnik TU1 cośtam) (dymiło, ale z wodą problemów nie było)
po wymianie uszczelniaczy i dotarciu gniazd, złożył to do kupy, ale zobaczył, że na starej uszczelce są wybrzuszone miejsca po wodzie, która chciała a nie mogła (ja też tak miałem w XY7, ale nie wpadłem na pomysł...-->) więc wyciął je, żeby woda mogła sobie swobodnie przepływać
że zapieczone były pierścienie.. zalał je naftą, i żeby ..rozruszać?? bez zablokowania tulei kręcił wałem..
złożył to do kupy z nową uszczelką, i odpalił na chwilkę....
czyli... 2-3 minuty
czyżby sprawa jasna??
uszczelkę wymieniał, bo musiał zdjąc głowice do wymiany uszczelniaczy zaworowych (silnik TU1 cośtam) (dymiło, ale z wodą problemów nie było)
po wymianie uszczelniaczy i dotarciu gniazd, złożył to do kupy, ale zobaczył, że na starej uszczelce są wybrzuszone miejsca po wodzie, która chciała a nie mogła (ja też tak miałem w XY7, ale nie wpadłem na pomysł...-->) więc wyciął je, żeby woda mogła sobie swobodnie przepływać
że zapieczone były pierścienie.. zalał je naftą, i żeby ..rozruszać?? bez zablokowania tulei kręcił wałem..
złożył to do kupy z nową uszczelką, i odpalił na chwilkę....
czyli... 2-3 minuty
czyżby sprawa jasna??
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]