Hamulce - pomysł na modyfikacje w dieslu
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
różnice takie jak u nas tzn system bendix, gerling itp. Z tego co wiem to 266mm wentylowana byłą w HDi 2,0 ale zasadniczo przy tych samochodach to nie zależało od silnika tylko od dop masy całkowitej bo było kilka wersji. Czy wejdzie felga 13" nie wiem bo na 13 nie jeździłem. Nie widze w ogóle sensu montażu takich hebli do 13 bo jaką oponę założysz? Słabym elementem nie będzie sam hamulec (wielkość tarczy, jakość klocków, siła docisku itp..) tylko styk auta z podłożem mała powierzchnia cienkiej opony z asfaltem i to często mokrym w zimie.
Car Valeting, Car Detailing.
- cheatoss
- Maniak
- Posty: 1656
- Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
przy ostrym depnieciu przy 60km/h nie jest w stanie zablokowac kol na tych 14" wiec mysle ze warto to zrobic. nawet nie zmieniajac pozniej silnika. dlatego pytam sie czy zmieszcza sie 13", zima po prostu jezdze na takich felgach i kropka =]
a ostro, dynamicznie i jak skonczony idiota jezdze i tak tylko na tych szerszych laczkach =]
a ostro, dynamicznie i jak skonczony idiota jezdze i tak tylko na tych szerszych laczkach =]
sprzedany
- MILO.
- Nowicjusz
- Posty: 91
- Rejestracja: 23 cze czw, 2005 10:22 pm
- Posiadany PUG: 306 GTI6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Dobra koledzy czas na podsumowanie, przeróbka w pełni udana
Kupiłem zaciski z xsary hdi, pasuja inne modele, partner, 405 itp wszystko to gdzie są tarcze wentylowane 266x20.6mm
http://catalogo.brembo.it/eng/catalogue ... sp&id=8581
Różnica jest faktycznie kolosalna, na razie jeszcze nie blokowalem przy wiekszych predkosciach (okolo 100km/h) poniewaz mam pozyczone od przecinaka koła i nie chce mu "kwadratów" porobic fegli 13'' nie wchodza - i dobrze
Ale z tego co zauwazylem potencjał jest ogromny, wciskalem "połowe" i auto stawalo w miejscu, na wiecej to az sie boje pomyslec co bedzie
Zobaczymy jak to sie bedzie sprawowalo gdy bede mogl troszke ostrzej potestować, być może wymienie jeszcze serwo i pompe jak sugerowali niektorzy, ale to juz czas pokaże...
koszta:
-zacisk stan ideał 200zl/2szt
-tarcza+klocki stan bdb 100zl\2szt
-przewód hamulcowy elastyczny 33zl/2szt
-przewody hamulcowe sztywne 500+1250mm /27zl oba
-płyn hamulcowy 8zl
razem: 368zl
jak przyniosa na serwis jakis lepszy tel kom to porobie fotki
Kupiłem zaciski z xsary hdi, pasuja inne modele, partner, 405 itp wszystko to gdzie są tarcze wentylowane 266x20.6mm
http://catalogo.brembo.it/eng/catalogue ... sp&id=8581
Różnica jest faktycznie kolosalna, na razie jeszcze nie blokowalem przy wiekszych predkosciach (okolo 100km/h) poniewaz mam pozyczone od przecinaka koła i nie chce mu "kwadratów" porobic fegli 13'' nie wchodza - i dobrze
Ale z tego co zauwazylem potencjał jest ogromny, wciskalem "połowe" i auto stawalo w miejscu, na wiecej to az sie boje pomyslec co bedzie
Zobaczymy jak to sie bedzie sprawowalo gdy bede mogl troszke ostrzej potestować, być może wymienie jeszcze serwo i pompe jak sugerowali niektorzy, ale to juz czas pokaże...
koszta:
-zacisk stan ideał 200zl/2szt
-tarcza+klocki stan bdb 100zl\2szt
-przewód hamulcowy elastyczny 33zl/2szt
-przewody hamulcowe sztywne 500+1250mm /27zl oba
-płyn hamulcowy 8zl
razem: 368zl
jak przyniosa na serwis jakis lepszy tel kom to porobie fotki